Nu när det bara är tramslag kvar i slutspelet så är det hög tid att börja planera för årets höjdpunkt. Risk att spänningen uteblir nu när IKS saknar Fall och har en massa småskador i övrigt. Jag har också förhoppningar om att jag utvecklats en hel del sen förra året precis som IKS trots att jag inte direkt tränat eller är säker på Västras spelidé. Några förslag på speltider från tex ex17?
Supportermatch
Ja, med tanke på hur svårt blåsvart har att göra mål, så är jag övertygad om att vi tar en ganska enkel seger!!
-jag är på allt som inte är 26-27:e
Supportermatch snarast!
Vore kul men jag gör mig nog bäst vid sidan om som en jävligt arg coach
Jag kan assistera RRR. Ser ut som bambi på is.
Jag är på!
I det här fallet är jag glad att Fallen inte är med, han hotade med att skjuta mig mellan benen så att jag skulle få en rättvis beskrivning om hur det känns att bli träffad där. Tror vi diskuterade det någon gång efter att en Bollnässpelare låg och kved sig ett tag ...
I det här fallet är jag glad att Fallen inte är med, han hotade med att skjuta mig mellan benen så att jag skulle få en rättvis beskrivning om hur det känns att bli träffad där. Tror vi diskuterade det någon gång efter att en Bollnässpelare låg och kved sig ett tag ...
Jag är gärna på om jag kan. Dock har jag en minst sagt knölig kalender. Men det skulle vara jäkligt kul att få en juste avslutning tillsammans med laget på denna makalösa säsong!
Laget skulle visst upp till Sälen en vecka. Denna eller nästa? Någon som vet?
Ja, med tanke på hur svårt blåsvart har att göra mål, så är jag övertygad om att vi tar en ganska enkel seger!!
Ganska bra analys... =)
Bjud in ex23 och ex2 till västras lag.
Jag kräver en supportermatch, och framförallt vill jag sitta i den där stora ringen där alla får berätta om säsongens bästa minne. Det finns ju några att välja på!
Fast jag väntar gärna en vecka så jag hinner bli frisk. Tror att många är slitna i Västra idag.
Fast jag väntar gärna en vecka så jag hinner bli frisk. Tror att många är slitna i Västra idag.
Ja, förra årets höjdpunkt var ju rätt ensam. Tillis borta. Vilket minne!
En veckas semester kan vara skönt. Sen ska de få åka! Blir kul att sitta i omklädningsrummet och gotta sig med minnen.
En veckas semester kan vara skönt. Sen ska de få åka! Blir kul att sitta i omklädningsrummet och gotta sig med minnen.
Topp-fem Siriusminnen, fotboll + bandy:
1. 9000 pers, Sirius-Edsbyn, S4.
2. Väsby, kval till Superettan.
3. Sirius-Vetlanda, K2.
4. Edsbyn-Sirius, S2.
5. Sirius-Vetlanda, K3.
Bubblare: Sirius-J Södra, 2007.
1. 9000 pers, Sirius-Edsbyn, S4.
2. Väsby, kval till Superettan.
3. Sirius-Vetlanda, K2.
4. Edsbyn-Sirius, S2.
5. Sirius-Vetlanda, K3.
Bubblare: Sirius-J Södra, 2007.
Bra topp-fem lista, inte mycket att invända mot. Möjligen att bubblaren skulle vara Tillberga-Sirius bandykval 2008. Förlust i den matchen så hade vi inte fått uppleva fyra av fem höjdare på listan.
Annandagsmatchen mot Hammarby ligger bra till! Nacknypargubben skall alltid ha ett hederersomnämnande!
Helenelund...
Kanske dags för en nostaligtråd...och återgå till ämnet.
Vi kanske bara utgår ifrån att laget kan tänka sig att offra tid från annat på en supportermatch. Sånt är ju inte säkert, fotbollens dito blev ju inte av denna gång. Men så är de ju lite konstiga också...
Vi kanske bara utgår ifrån att laget kan tänka sig att offra tid från annat på en supportermatch. Sånt är ju inte säkert, fotbollens dito blev ju inte av denna gång. Men så är de ju lite konstiga också...
wORD
Jag tror dom jobbar på det kanske får lite svar i morgon om det blir så blir det snabba bud.
Jeppe verkade taggad för en supportermatch iaf när jag snackade med honom efter matchen i lördags.
Bylle var sjukt taggad på en supportermatch, vet inte hur han ser på det i bandy dock. Men Brekkan var ju bra förra året och har tränat upp sig rejält i år i och med IFK Uppsala. Likaså Ubbe och Josse - givna.
Inte för många inlån om jag får bestämma, men ett par kan ju vara kul.
Får vi ihop ett lag annars? Jodå, det är klart, vi är några fler i år.
Klart vi måste få ihop ett lag till detta. Det var ju så galet kul förra året.
Anmälningslista kanske? Fast kan ju vara bra med ett datum först.
Well, jag kommer oavsett:
1. Joint
Well, jag kommer oavsett:
1. Joint
Jag kommer så länge det inte är 26-27/3.
1. Joint
2. CarlApan
1. Joint
2. CarlApan
Närvaroplikt. Dock ej på fredag.
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
Jag håller med om inlånen, jag tyckte fotbollsmatcherna blev tristare och tristare ju fler proffs vi lånade in till Västra. Men ett par stycken kan väl som sagt vara ok.
Jag skriver upp mig, men med reservation eftersom min hälsa är lite bräcklig just nu. Och så kan jag inte på lördag, men det borde väl inte bli aktuellt...
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
Jag skriver upp mig, men med reservation eftersom min hälsa är lite bräcklig just nu. Och så kan jag inte på lördag, men det borde väl inte bli aktuellt...
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
Självklart.
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
Var bor han då? höhö :P
@70: Höhö var ordet..
Jag vill hemskt gärna vara med men vågar inte skriva upp mig på något innan jag vet vilket datum det blir. Det finns en överhängande risk att jag inte kommer kunna vara med tyvärr.
Jag vill hemskt gärna vara med men vågar inte skriva upp mig på något innan jag vet vilket datum det blir. Det finns en överhängande risk att jag inte kommer kunna vara med tyvärr.
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
Fruktansvärd Oldsbergvarning på 70!!!! Och inte fungerar Farbrors ordvitsfilter på egennamn....
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
Fruktansvärd Oldsbergvarning på 70!!!! Och inte fungerar Farbrors ordvitsfilter på egennamn....
Hur länge är isen bevarad?
Det är isracing helgen efter bandyfinalen.
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
Torsdag? Fredag? Förra året körde vi på en onsdag vill jag minnas.
På torsdag kl 19 00 preliminärt mer info kommer på hemsidan senare.
gräjt
Ok coola bananer.
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
Vi siktar på att bli omkring 15 pers. Men nu får alla fegisar som inte skrivit upp sig ta och göra det. Att ni inte kan åka skridskor är ingen ursäkt, det är ni inte ensamma om.
Ja det var ju en av många dagar jag inte kan vara med. Skit.
Jag kommer något senare, runt 20, har tyvärr annat för mig....
Häst när det gäller??
Egget ville vara med men han hade inga grillor så vi får se om det löser sig för honom.
Tiden är 17.45, det fanns tyvärr ingen bättre tid.
Skridskor brukar finnas att låna, åtminstone några stycken. Jag hoppas på det, för jag har iaf inga.
Skridskor brukar finnas att låna, åtminstone några stycken. Jag hoppas på det, för jag har iaf inga.
Tiden sägs vara flyttad till 17.45, men Jonas har tydligen kommunikationsproblem.
Aj, Brukarn vann...
Nåt 17.45 hinner jag inte med. Ev kanske jag stannar förbi och kollar lite eftersom jag ändå cyklar förbi där på väg hem.
Ni som inte hinner till matchstart måste ju ändå kunna vara med på efterföljande omklädningsrumsringen där man pratar bästa minnet från säsongen och därefter på bastu och därefter på en öl nånstans (brukar bli Katalin).
Så nu funkar datorn hjälpligt jag ska självklart göra bort mig.
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
Om man får det så gör jag gärna det. Så jävla punk att få hänga med IKS, ingen idoldyrkan, lika villkor för alla. No Gods, no Masters. Cooperation - not competition. Making bandy a threat again.
Kontrollfråga förresten; Vilken torsdag pratar vi om? 19:e eller 26:e?
Kontrollfråga förresten; Vilken torsdag pratar vi om? 19:e eller 26:e?
19:e
Har ngn börjat fila på matchrapporten ännu? Lär ju bli så förutsägbart som alla tror med spel mot ett mål att man kan tjuvstarta. IKS är slutkörda och kommer vara alldeles förvirrade när dom måste spela inför nästan tomma läktare.
Sirius hade ett kompakt spelmässigt övertag, men när man närmade sig straffområdet så tycktes det ha gått troll i bollen. Den ville bara inte in!!
I stället kunde Västra kontra effektivt....
I stället kunde Västra kontra effektivt....
Men va fan.. Då ska jag vara med! Ett tag i vilket fall! Och mina skridkor finns i Täby. Någon som ska åka från Täby till U-a innan torsdagen?
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
10. Tifo
11. Godis*
*Har inget internet men bad mig anmäla honom. Behöver skridskor storlek 43 + är enligt uppgift "helkass".
Börjar matchen 17.45 eller ska man vara där då?
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
10. Tifo
11. Godis*
*Har inget internet men bad mig anmäla honom. Behöver skridskor storlek 43 + är enligt uppgift "helkass".
Börjar matchen 17.45 eller ska man vara där då?
Min kamrat Anders från Phadia kommer ner också. (Det är han som alltid står och hänger vid korvkiosken)
Helkass är en merit!!!
Helkass är en merit!!!
Utan att veta gissar jag att man går på is vid 17.45 vilket betyder att det kan vara fiffigt att komma tidigare om man kan. Fast jag bara gissar.
Siktar på att vara på plats 17.30!
Jag kommer att ha svårt att hinna till Täby för att hämta mina grejer vilket innebär att jag är i stort skridskobehov även jag. Storlek 43.
Om 17.30 är tiden så är jag där då. Dagens projekt blir med andra ord att gå igenom vind och källare efter dom gamla bandygrejerna.
Jag vet först imorn om jag kan vara med och leka bandy.
Nån som vet vilka spelare från motståndarlaget som kommer?
Om det fanns grillor att låna var Egget på också.
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
10. Tifo
11. Godis (om det fanns grillor storlek 43)
12. Mossberg (eventuellt)
13. Egget
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
10. Tifo
13. Egget
Jag vill gärna hänga på om ni behöver en gubbe till?
Är engelsman och ganska nyblivet siriusfan. Brittisk bandy är ju inget att skryta om;-)....but I must say, I am now hooked och nästa säsong blir det säsongskort för min del.
Har aldrig spelat bandy i mitt liv så är antagligen helt kass men jag är sugen på att spela supportermatch:-)
Är engelsman och ganska nyblivet siriusfan. Brittisk bandy är ju inget att skryta om;-)....but I must say, I am now hooked och nästa säsong blir det säsongskort för min del.
Har aldrig spelat bandy i mitt liv så är antagligen helt kass men jag är sugen på att spela supportermatch:-)
Jag har fixat skridskor åt egget.
Myran: Men ni uppfann ju å andra sidan bandyn. Så kom dit bara, som sagt så bör vi väl ligga runt 15 pers.
Jag räknar kallt med att det går att låna hjälm, annars får jag problem.
Blir vi nån extra gör det inget! Det är trevligt i alla fall!
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
10. Tifo
13. Egget
14 Myran
15 Phadia Anders
1. Joint
2. CarlApan
3. farbror
4. brukarn
5. John
6. Garligur
7. Fluff
8. ThomasD
9. Kniv-jonas
10. Tifo
13. Egget
14 Myran
15 Phadia Anders
Går rykten på ansiktsboken om att vår nyckelspelare och spetskompetens har gått och blivit sjuk. Vi pratar om farbror. Skäggdonatorn som levererar passningar som får Eskhult att svimma.
äsch han har bara fastnat med skägget i brevlådan, karin kommer väl i stället och levererar passningar som får hennes far att bli stolt som en tupp
Jag räknar kallt med att det går att låna hjälm, annars får jag problem.
Ja det gör jag också. Kan visserligen köra utan för jag har ju susp. (så jag har ju skyddat den kroppsdel jag tänker med iaf)
Har börjat snöa lite i märsta nu. En repris på vetlanda matchen är kanske att vänta. Det lär väl ett spelande lag som VS förlora på.
Vi är chanslösa om det blir snömatch!! Vi har ju sett att bra Sirius skottar under året. Jag har till och med lejt bort snöskottningen hemma!!!
Jag hoppas också på hjälmlån!
Jag hoppas också på hjälmlån!
Kollat smhi vädret gynnar oss ingen snö ska komma. Fan ikväll kommer våran första vinst jag känner det, eller jag hoppas det kunde inte låta bli en vadslagning.
Missar tyvärr kvällens batalj. Hoppas hinna ner en sväng till Katalin(?) i alla fall.
Ett slitet Sirius mot Västra som totalmörkat formen genom att inte delta i seriespel. Spännande och ovisst. Inget spelbolag som har släppt några odds på denna klassiker, svagt!
Ett slitet Sirius mot Västra som totalmörkat formen genom att inte delta i seriespel. Spännande och ovisst. Inget spelbolag som har släppt några odds på denna klassiker, svagt!
>>haze
Ja, verkligen svagt! Och inte ett ord om matchen i UNT, är bandyintresset redan slut i Uppsala? Typiskt medgångare, när IKS möter ett lag de kan slå då kommer det 9000 men så fort de får lite motstånd då stannar folk hemma och kollar text-TV. Uselt.
Ja, verkligen svagt! Och inte ett ord om matchen i UNT, är bandyintresset redan slut i Uppsala? Typiskt medgångare, när IKS möter ett lag de kan slå då kommer det 9000 men så fort de får lite motstånd då stannar folk hemma och kollar text-TV. Uselt.
Är inte Västra ännu mer slitna? OK att Sirius har ont i ljumskar, magmuskler och höftböjare, men de har ju ändå bara spelat bandy. Västra har skrikit och ölat non-stop i två veckor.
"[...] skrikit och ölat non-stop i två veckor." Vad har du för skönt jobb egentligen?
8.00-9.30 Skrik och öl
9.30-9.45 Kafferast
9.45-12.00 Ölande och skrikande
12:00-12:30 Öllunch i den skrikiga matsalen
and so forth...
8.00-9.30 Skrik och öl
9.30-9.45 Kafferast
9.45-12.00 Ölande och skrikande
12:00-12:30 Öllunch i den skrikiga matsalen
and so forth...
Om man kan låna så väl skridskor (storlek 42 typ) och hjälm, så deltar jag gärna. Har alltid varit grymt skoj de tidigare åren.
Farbrors booking agency borde väl ha spelbara resultat?
Drar till med årets sista tips. IKS-Västra 2-9 efter fem bonusstraffar till IKS inför 8 åskådare och 32 kajor
Någon som vet om man kan parkera som vanligt eller har de byggt igen allt med finalgrejer?
Någon som vet om man kan parkera som vanligt eller har de byggt igen allt med finalgrejer
Tror det. Jag åker gärna med dig om du åker från VP-land.
Vi kan ta det via FB.
FAN NU KROSSAR VI BÖNDERNA!!!!
Jag ser mig som en bättre version av Berglund så jag har fixat taktiken vi ska öva på vårt egna spel.
Hetsa vem jag??
Jag ser mig som en bättre version av Berglund så jag har fixat taktiken vi ska öva på vårt egna spel.
Hetsa vem jag??
Pirre efter matchen: "Det här är bra träning för oss".
Nu är det klart att jag kan vara med och leka bandy, tyvärr verkar det som att jag missar det jag kan bäst, dricka öl efter, men med lite tur ska nog det hinnas med också.
Finns det klubbor att låna?
Finns det klubbor att låna?
Det finns väl bara en bonde att krossa i laget??
Farbror påstår att han har 39 graders feber och bangar. Det är inte gubbigt, endast skröpligt!! En riktigt gringubbe tycker det är bra med några extra graders kroppsvärme, för då kan man spara pengar genom att sänka temperaturen inomhus!!!!
Farbror påstår att han har 39 graders feber och bangar. Det är inte gubbigt, endast skröpligt!! En riktigt gringubbe tycker det är bra med några extra graders kroppsvärme, för då kan man spara pengar genom att sänka temperaturen inomhus!!!!
Jag har för mig att Pirre spelat med 50 graders feber + avslaget nyckelben.
Klubbor finns garanterat (om inte Maya hunnit ge bort alla till små barn). Har iaf funnits alla tidigare år.
Målet för kvällen måste ju vara att Rosa kl 01.30 skriver ett flerårskontrakt på en Katalinservett. Han kan få lön den här gången.
enligt preliminära rapporter har BK avslutat säsongen med en knapp men hedrande förlust mot Västra. Det lovar gott inför nästa säsong.
7-7 efter fulltid vill jag minnas. Sedan följde ett rafflande straffdrama. Då alla skjutit varsin stralle var det dock fortfarande jämt, 10-10. Då följde sudden death-straffar och där avgjorde VSS. I ärlighetens namn kanske man ska tillägga att VSS inte riktigt gick för fullt. Vi släppte igenom en hel del för att stärka Sirius moral inför kommande säsong. Men det kändes ändå viktigt att markera i slutet vilka som är bäst när det gäller!
11-10 till vårt VSS.
Alltid lika kul att avsluta säsongen på det här sättet.
Nu ser jag framemot den där fotbollsturneringen i sommar som Pirre föreslog som hastigast.
Alltid lika kul att avsluta säsongen på det här sättet.
Nu ser jag framemot den där fotbollsturneringen i sommar som Pirre föreslog som hastigast.
Där är jag stenhårt med.
http://www.siriusbandy.nu/web/matchinfo_alaget/
BK mörkar resultatet.
BK mörkar resultatet.
Fyfan. Matchraport från katalin kommer i morgon. Djungeltrumman påpekar att brober vann matchen och att carlapan retade upp värdinnan...
Fyfan. Matchraport från katalin kommer i morgon. Djungeltrumman påpekar att brober vann matchen och att carlapan retade upp värdinnan...
ÄÄ lite får hon tåla.
0.2 mannen 0.2!
Ett direkt citat av servitrisen som var så jävla förbannad:
Fy faaan för er killar mellan 25-30
RRR<<< Tack så mycket.
Fy faaan för er killar mellan 25-30
RRR<<< Tack så mycket.
Till kyller<<< jag är seriös i mitt erbjudande. Antingen en låda kexchoklad för påskrivet kontrakt eller en låda per mål under säsong och då inkluderar jag generöst nog både slutspel och straffar efter golden goal. Vem kan stå emot ett sådnat erbjudande.
,,,dessutom bör du påminna Kyller om att han inte bör äventyra sin plats på Kraxet. Hit him were it hurts!
Han är gott informerad om att han äventyrar sin plats på kraxet men jag tänkte att efter ris så sitter det inte fel med lite ros aka.kexchoklad.
'Fö. Farbror som är sjuk borde kurera sig och inte sitta upp hela natten och lösa schackgåtor.
'Fö. Farbror som är sjuk borde kurera sig och inte sitta upp hela natten och lösa schackgåtor.
Kyller bjöd oss på hembakade bullar från Mamma-Kyller i sann Fågelkrux-klass. Kontraktet bör kritas!
Tänk att det var så enkelt att göra en snygg fint och glida förbi Eskhult.....
Tänk att det var så enkelt att göra en snygg fint och glida förbi Eskhult.....
Någon variant av att snubbla i bollriktningen??
Jag slog 6 passar, varav 5 till rätt adress och 1 målgivande tror jag. Jag är nöjd! Min straff var däremot sämre än förra årets, då fick målvakten åtminstone sträcka på sig för att rädda.
Nja... det handlade om Eskhult jr om ärligheten ska fram....
Kul som fan var det iaf. Nu får vi hoppas att grabbarna i IKS inser att de mötte ett bättre lag och att de inte tar förlusten alltför hårt.
De hade det nog lättare att smälta förlusten än den stackars servitrisen du bentacklade så hon förmodligen inte fick nån lön igår.
Bentackla? Det är sådär jag raggar fan.
Vi sängliggare skulle gärna vilja ha en statistisk sammanställning över "Årets Höjdpunkt" redovisat per undergrupperna "supporter" och "spelare", tack!
Årets höjdpunkt blev lite ostrukturerat, eftersom vi var så många blev det ingen traditionell runda. Men nu vet jag, jag startar en tråd om saken!
Jag arbetar på Katalin och fick idag berättat för mig att det var vissa (inte alla) som betedde sig illa vid ert besök. Lite trist tycker jag.
Då tycker jag att de vissa som känner sig träffade kan ringa till Katalin och be om ursäkt.
oj dubbelpost
Men nån måtta på larvigheterna får det va. Visst jag gick in i en servitris men det var ju inte på nåt sätt meningen och jag försökte be om ursäkt efteråt men hon vart ju mest hysterisk.
Har ärligt talat inte mkt till övers för det där tråkstället och jag tycker det finns bättre ställen att ta en öl på.
Andreas, Jag kan intyga att det var en ren olyckshändelse C-A försökte ursäkta men tjejen blev helt hysterisk och skällde ut oss allihop vid bordet, vi var 0,2 (vad?) ifrån att slängas ut, för en olyckshändelse. Vi drogs alla över en kam och hon beskrev oss som 25-30 åriga killar ( Jag var den ende som blev glad :-) ) med en djup suck. Om någon skulle ha slängts ut så var det tyvärr hon.... snacka om överreaktion, ingen var speciellt berusad. En olyckshändelse är väl ändå en olyckshändelse.
Lite olyckligt var det ju att vi körde "ohhhhhh Sopa"
strax efter att hennes bricka åkt i golvet. Lite roligt om man fattar att vi var en klack, men annars rätt platt. Fast hon lär ha vaknat på fel sida.
strax efter att hennes bricka åkt i golvet. Lite roligt om man fattar att vi var en klack, men annars rätt platt. Fast hon lär ha vaknat på fel sida.
Nu var jag ju inte där och hon kanske överreagerade. Jag vet inte, det kan självklart vara så. Men att kalla någon sopa och garva när man fått en bricka dricka över sig kanske har något med hennes reaktion att göra? Tycker knappast det är roligt även om jag vet att ni tillhör en klack. Men det har väl att göra med att jag inte speciellt ofta skriker på matcherna och istället gärna dricker kaffe, samt att jag dessutom jobbar på ett så pass trist hak.
där har du en poäng, andreas.
Ggggff. Om det är någon som ska be om ursäkt så är det ju rimligtvis jag, men jag jobbar också som servitör då och då och jag får ju inte spel om nån spiller ut min bricka så jag kanske är en omogen liten gosse en vafan jag tycker det är så sjukt överspelat hela grejen.
Sen om vi körde "sooopa" så missade jag det för jag gick på toa efteråt men ah äh jag vet inte vad jag ska säga...
Sen om vi körde "sooopa" så missade jag det för jag gick på toa efteråt men ah äh jag vet inte vad jag ska säga...
Har man sett Hipp Hipps sketch om Malmö FF supportrarna så var det rätt kul.... ok kanske lite fel men vad fan, vem har inte gjort fel. Det var åtminstone inte illa menat och nu skiter vi i denna tråden
Tycker egentligen det var lysande med "ohhh Sopa"!!!
För riktiga gubbar, som häckat på Maggans restaurang då Monsieur Richard P drev stället, väcker det nästan glädjetårar av nostalgi!!
Fan, jag blev på riktigt bra humör nu!!
För riktiga gubbar, som häckat på Maggans restaurang då Monsieur Richard P drev stället, väcker det nästan glädjetårar av nostalgi!!
Fan, jag blev på riktigt bra humör nu!!
Jag tror att båda sidorna har rätt i den uppkomna dispyten. Servitrisen upplevde situationen som jobbig och hon har ju så klart tolkningsföreträde av sina egna känslor. Även en olyckshändelse kan ju upplevas som jobbig.
Fred på Krogen!
Fred på Krogen!