Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Landskrona borta

Första bortamatchen på söndag i Landskrona. Finns det fortfarande Siriussupportrar i Skåneförskingringen som tänkt åka dit? Vad sägs om samåkning från Malmö och samdrickning av öl innan match?
Jag ska dit i alla fall. Och öl är ju alltid fint, så jag tycker nog att vi ska ta några i Malmö innan vi far. Ska höra efter med de andra siriusiterna jag känner till här nere också.
Det är ju helt galet! När jag för en gångs skull är "hemma" i Uppsala så spelar Sirius bortafight i Skåne. Ska genast kolla om jag kan boka om till ett tidigare flyg hem på söndagen.
Måste till Uppsala för att gå på bröllop... Ajajaj

När börjar matchen?
Vilka okamratliga vänner/släktingar du har som inte har vett att planera sina bröllop efter spelschemat! Nåja, matchen spelas kl 16 om du skulle hinna ned till Skåne igen.

Om du inte hinner så ges det faktiskt rätt många chanser att se Sirius i Skåne med omnejd senare i april och maj:
Onsdag 29/4 Falkenberg b
Onsdag 20/5 Ängelholm b
Söndag 31/5 Mjällby b

Jag ska till Mjällby iaf.
Ska ta upp det i talet... Det går ju inte att planera in bröllop hur som helst den här tiden på året!

Men nu har det faktiskt löst sig. SAS ställde upp för en fattig student så nu kan jag se matchen, hinner nog inte med nån öl innan. Men Jerry, jag ringer på söndag när jag landat och checkar er status! Ok?

Stor och Tung!!
Vi är två Uppsalabor i förskingringen och kommer till Landskrona på söndag. Vi har också med oss nästa generation Sirius-skåningar så vi övar hårt på "Stor och tung" Blåsvarta kalsonger och andra guldkorn ni har på repertoaren.
Härligt, då blir vi en handfull ändå. Jag borde väl ta mig till L-a i god tid om jag ska få ordning på det tekniska till direktrapporteringen. Fast jag är nog mer sugen på öl.
>>Bruk
Prick rätt tänkt! Om folk vill veta hur det går får de väl fan gå på matchen. Inge krångel.
Det känns bra att ha styrelsen bakom sig i frågan.
Ett tåg som passar fint går från malmö kl. 14.38. Då är man i Landskrona 15.15.
Öl skulle man då kunna inta vid lilla torg som ju ligger nära stationen, dessutom går det att få till ett bra pris på ena hörnets sidogata.
Tommy/ Gjör så, vettja.
Då får jag kanske 20 minuter på mig att halvpackad försöka fixa uppkopplingen. Det kan funka!
skit i uppkopplingen, drick öl! skåne har god öl
Ringer du mig brukarn. Jag har tappat min telefon med alla nr. Så vi kan bestämma vilken tid vi skall börja inta den bernstensfärgade drycken. Annars går jag bara ner till lilla torg vid 13.00 ungefär.