Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Enköping borta

Självklart fixar Västra Sidan en resa till Dynghåla, anmäl er här:

RRR
Farbror till De Onämnbara
Carling till Enköping!
Bussen lär bli billig, återkommer snart med prisuppgifter och tider etc, anmäl er under tiden:

RRR
Farbror
Carling
redax åker. två, alltså!
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Jag ska självklart också med!
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Jag är med denna gång!
Hoff är med! Jag har rötter i staden och det ger mig mer hat.
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Jag tänker inte missa chansen att sova på ännu en buss. Räkna med mig. Troligtvis hänger pojkvännen också på igen.
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno ska med också!
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
Mossberg (som vanligt inte helt säker men iaf 93% säker)
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Jag vill också med.
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per ska med!
Och jag är på såklart!
Med UL-kort så kostar en resa t/r 55 kronor Uppsala - E-köping.
Detta kort kan flera peroner utnyttja. Borde inte det bli billigare än en egen buss. Dessutom mindre att styra kring...
Äh, spara in fem kronor på att behöva åka med pöbeln i en buss som inte ens går fram till Enavallen, och därmed utsätta sig för den traumatiska upplevelsen att gå igenom Enköping... Ingen bra idé.
Jag vill också åka med till Dynghåla. Hoppas jag slipper säga det igen...
Med vår buss åker man hela (raka) vägen på de tider då match börjar och slutar, med UL blir man tvungen att beblanda sig. Och vem har UL-kort? Bigbadda, maila Brukis också
Jag ska också till enköping men åker direkt från stocken.
Aha, såg inte att bussen skulle kosta endast 60 spänn, Det låter kanon. Samt, som ni säger, då kommer man ju hela vägen fram. Forza VSS!

Sweet!! Jag har två stjärnor nu. YES!
60 kr måste vi ta för att inte fortsätta gå back, Åtvidresan gick ca 3000 back.

Jag vet ej om jag kommer kunna åka med i bussen, men jag kommer till matchen i alla fall.
Och då måste vi bli hur många för att gå runt? Typ 33? Det borde iofs vara en lätt match, vi är 20 nu.
Johan vill också åka med.
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
--------------------
= 22 pers
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Thomas E
Dragspelare Westberg är också anmäld, = 24 pers.
Sutra är på. På allvar.
heja sut!
Filip ska troligtvis med. Jag måste säga att jag är nöjd när jag står för tre värvningar till klacken.
Tre värvningar och en fotoblogg - jag måste säga att du är säsongens stjärnskott i klacken!
ja verkligen. Alla fina bilder gör att det känns lite lättare att leva här uppe i Piteå...
Jag vill åka med!
Åka buss ja tack.
Hmm jag funderar nästan på att ta mig till Uppsala bara för att få åka supporterbuss med Westberg och Sutra, men det blir nog svårt med tanke på att det är arbetsdag och det inte finns tid... Åker nog tåg med Olle (inte fy skam det heller)

Blir första gången jag intar Enavallen f ö.
Jag ska med. Jessica följer också med på bussen förutsatt att hon hinner hem i tid. Beräknad avgångstid?
Gissning/förslag: 18.00? Finns ju ingen anledning att vara i byn för länge.
Vi talar just nu om att bussen ska gå ungefär 17.45, men inget är bestämt.
Axel med

RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Thomas E
Axel
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Thomas E
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica (?)
Eftersom bussen faktiskt kan bli full så skulle jag gärna vilja ha mejladresser till alla som anmäler sig. Det går ju bra om man är reggad på sidan, då har jag er mejl, men den som anmäler en kompis får gärna höra av sig till mig med kontaktuppgifter.
eller så hoppas vi att vi fyller två bussar. Kan ju inte vara helt omöjligt med annonsering på de två kommande hemmamatcherna.
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Thomas E
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica (?)
Hockey-Rikard
Aylin
Jag vill också åka Brukis!

JS
Jag vill oxå ha en plats i bussen !!!!

RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Thomas E
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica (?)
Hockey-Rikard
Aylin
Markus 13
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Thomas E
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica (?)
Hockey-Rikard
Aylin
JS
Markus 13
Vietnam-sektionen har återvänt och ska givetvis med bussen! Vi är 1 stycken.
Jag kan inte låta bli att skratta skadeglatt när jag ser att Dynghåla åkte på stryk med 3-0 mot Peking.
Visst det är alltid kul när sveriges närmaste stad åker på torsk, önskar dock att det hade varit mer. Men de spelade enligt rapporterna rätt hyfsat i andra halvlek. Peking blir tuffa i år och 6000 åskådare det är nästan AIK klass.
Jag tror att dom har en bra chans att komma topp-tre. Jag tror vi får hoppas på dubbelt oavgjort. Att slå dom tror jag blir väldigt svårt, både på Studan och i Nkpg.
fel tråd
UNT har erbjudande till matchen nu, Gå två betala för en PLUS bussresa tur/retur på köpet! 115 kr sammanlagt, alltså 57,50 kr var! Nappar på det om jag får med någon.

Glömde tillägga att det förstås var för de som har UNT-kort
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Thomas E
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica (?)
Hockey-Rikard
Aylin
JS
Markus 13
Tifo
Frågetecknet på Jessica kan tas bort.
Få se nu, jag har anmälningar från Ågren, Jim, Bröderna W, Baronen + 3 till samt någon mer som skrev upp sig under matchen. Jag sammanställer imorgon eller något, men vi är iallafall runt 45 pers nu.
Jag har tre polare som vill med på bussen.
Börjar se lovande ut. Sugen på att boka en flygbiljett hem.

Börjar se lovande ut. Sugen på att boka en flygbiljett hem.

Släkten behöver säkert att du går ut med hunden eller ngt.
Anmäler härmed
Malin
Mattias
Ny intresserad: Tommy. Med till Enkg!
Ännu en som vill åka med till Enköping: Hannes (pojkvännens bror).
Stockholmsbil!

undertecknat plus kompis och 70 plus kompis anmälda, finns alltså en plats kvar, avfärd 17.30 och vi hoppas på att slippa köer på E4an...

Pris, några korvar...

Jag har tre polare som vill med på bussen.

Fast de tre polarna tar visst egen transport visade det sig.
Sammanställning av vilka som ska med tack.
Har några förfrågningar men det e rörigt verkar som nån hoppar på där o nån hoppar av där.
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Thomas E
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica
Hockey-Rikard
Aylin
JS
Markus 13
Tifo
Ågren
Jim
Bröderna W
Baronen + 3 till
Malin
Mattias
Hannes
Hmm, min son som är 4½ år tippade rätt vinnare i båda Mjällby-matcherna. Nu påstår den odågan att Sirius kommer torska mot Enköping. Så nu är veckopengen indragen på obestämd framtid.
Lägger till:
Olof R
Urban
Anders L
Studan-Tommy
------------------------
vilket gör 51 personer i nuläget. Bussen är alltså full, t.o.m överfull. Om någon tänker hoppa av, så hör av er i tid!

...och MugwumpsRikard står först på väntelistan.
Är det inte läge att börja på buss nummer två då?
Om vi snabbt kan få ihop 43 pers till så, annars går vi en massa back. Men det känns inte så realstiskt, det är nog en bättre idé att styra upp samåkning.
Hur mycket kostar de? Finns möjligen intresse för 4 personer till, återkommer i eftermiddag!

Edit: Såg att priset var 60kr, erbjudandet med UL, kan någon bekräfta det eller ge en länk så man kan kolla upp det?
Well, nu är ju bussen som sagt fullbokad. Erbjudandet med UL gäller om man har UNT-kort tror jag.
Skoj att en buss redan är fylld.
Jag har 2 platser kvar i bil från uppsala.

Appropå inget så diskuteras det om Sirius framfart svenskafans. http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=166960
Någon som vet om ESK får pengar om MCDonald i HIF blir proffs? Tidningarna spekulerar ju om att han skulle kosta runt 40 miljoner, vilket låter orimligt högt, men dyr blir han säkert.

Läste för övrigt följande i ESK:s gästbok:

Namn: rio
Datum: 2007-05-02 09:01:43
Inlägg: Hörde ryktet att Sirius bjuder sina supportrar på gratis buss och halva inträdet!

Stämmer väl inte?
Det är som så att med UNT-kort får man köpa 2 matchbiljetter till priset för 1 (115 kr). Då får man dessutom åka gratis till matchen med UL.
Jodå, visst får ESK flis om Mariga säljs.

Jodå, visst får ESK flis om Mariga säljs.

10-15 procent av säg 40 miljoner är väl ungefär vad de omsätter ett år i E-köping. Skulle nog sitta fint i Uppsala med. Kanske kan vi få en 20 millar för Hochen om ett par månader:)
Var köper man och betalar matchbiljetterna med ett unt kort? Unt kort har jag så de e inga prob.
Jag tror att du kan fixa det på citykontoret vid H centrum.
Okej, ska kolla upp de där, tackar!
En till fråga, hur kommer vi in på sirius läktare om vi inte är med på s-bussen? Kommer det inte att vara en egen ingång och avspärrad läktare? Och hur kommer vi isåfall in dit?
>>SSS: Vifta med halsduken och skrik Stor o Tung! så kommer det nog nån guljacka och för dig till din rätta fålla.
Jo den är avspärrad men för Dynghåla-supportrar, dvs ingen
Sätt på er siriusprylar så är det inga problem
hur många sirius-fans kan man förvänta sig/hoppas på?
Runt 60 kanske?
Om det blir en andra buss så åker jag gärna med, annars får man väl ta UL-bussen och UNT-kortet. Är det säkert att man i sådana fall kan komma in på sirius-läktaren? /Anna
ja, det borde vara så eller? lika för dom som åker bil
Låt oss hoppas på 80 pers + en vinst så har man en kanon måndag?=)
Det lär finnas en ingång för bortafans helt enkelt. Det är bara att knata dit. Jag var och såg ESK-Elfsborg i allsvenskan en gång i tiden och då gick jag naturligtvis som bortasupporter, inte för att jag gillar Elfsborg. Då hade de satt upp en kass läktare halvvägs till Heby som man fick trängas på utan att se ett skit.
Chansen finns att många fans tillkommer i klacken i år - jag är själv ny sedan cupmatchen mot sölvesborgarna men med säsongskort - eftersom Sirius nu är uppe i Superettan och dessutom vinner!

Därför kan det nog vara bra att supporterbussen meddelar bilande fans när man kommer fram till Enavallen. För om man kommer i bil till bortamatchen och är lite osäker på hur det funkar, då kan man ju gå in på arenan tillsammans med Västra Sidan.

En annan fördel med att samla ihop så många som möjligt, det vore om man försökte sig på en rejäl sång eller ramsa samtidigt som man tog sig upp på sin läktare. Sånt kan sätta skräck i en hemmapublik - fullt ös direkt. Oftast kommer de själva inte igång förrän efter avspark.
Bigbadda// runt 60 låter pessimistiskt med tanke på att det inte bara är bussfolket som kommer. med pensionärer, hundar mm. är väl inte 150-200 orealistiskt?
Borde bli ett par hundra, det brukar det vara normalt mot Dynghåla. Dessutom finns det inte så många hemmasupportrar att sätta "skräck" i.
Bussen kommer in ca en kvart-halvtimme innan match.

Det är bara att knata in på sektionen för bortasupportrar, det brukar vara en sunkig läktare i nåt hörn. Sätt er för guds skull inte på huvudläktaren, där är reserverat för dyngluktande pepparrotsknaprare.
Normalfallet i Enköping är väl att det kommer ca 1500 pers mot Sirius och att typ 500 av dem håller på Sirius. Eftersom 1400 av samtliga håller käften och 98 av de som hejar högt på något lag håller på Sirius så är det inte så komplicerat att vinna läktarkampen. På måndag blir det kanske 2500 pers varav i alla fall hälften kommer att hålla på Sirius. Det lär inte märkas att det är ESK som är hemmalag.
FULLT ÖS PÅ LÄKTAREN FRÅN BÖRJAN!
Vi ska visa vart skåpet ska stå!
Vad blir publiksiffran tror ni?

Själv tippar jag på 2931 på måndag
Vågar inte gissa, hoppas bara på att greken är där så vi får lite läktarmatch ;)

Och, en sak till, ALLA flaggor igång! Jag vill ha Väsby-stämning! Jag tar gärna en flagga om ingen annan vill veva :-)
Det finns 60 platser i bussen visar det sig, Brukarn har du en väntelista?
Så bra! Då måste vi bli tio till.
Det är inte så många på väntelistan, Rikard har fått plats, så nästa som anmält intresse är Anna W. Hur är det med SSS?
Blumchen verkade lite sugen tidigare idag.
- Brukarn.

Vi var nere på city idag och hämtade ut biljetter så de blir UL buss för vår del.
hej kan en 13 åring följa med
Siriusdanne: Visst kan han det!
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
Uno
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Thomas E
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica
Hockey-Rikard
Aylin
JS
Markus 13
Tifo
Ågren
Jim
Bröderna W
Baronen + 3 till
Malin
Mattias
Hannes
Olof R
Urban
Anders L
Studan-Tommy
MugwumpsRikard
Anna W
Siriusdanne
Monica Gustavsson
Blumchen (?)

55 st har jag då, har du fler eller färre Brukarn?
Färre, Uno har hoppat, och Baronen är bara +2 till (Oskar och Oskars bror). Och Thomas E har hoppat men ersatts av Andreas.
Hej hopp, Fluff har äntligen bestämt sig och vill följa med i bussen om det finns plats kvar.
Hallå!
Finns det fort plats på bussen? Ifall det är så hakar jag gärna på till Enköping...
Adde
blümchen bekräftar att han vill med.
Finns det plats kvar så hänger jag och Joel med.
Det vill till att ha is i magen? Men då kan jag bekräfta plats för Fluff, Adde, Blümchen, Jonas och Joel. Typ 3 platser kvar.

Jag tror att jag åker bil hem eftersom jag tänkte bli kvar på presskonferensen (betalar förstås fullt) vilket i så fall skulle innebära att någon som jobbar i Stockholm och åker direkt skulle kunna åka bussen hem (och betala fullt...).
Måste dock få detta bekräftat.
Tas trumma med till bortamatcherna?
Vi är en antitrumklack. Men det vore schyst att få med sig lite mera flaggor, vems var den rätt stora randiga som dök upp på Mjällbymatchen?
jag och min pappa ska med tänkte hur mycket det kostar plus matchbiljette
Vi vill ha 60 kr för resan t.o.r om du är medlem i Västra Sidan (kostar 100 kr för hela säsongen, och du får då dessutom köpa årskortet på studan för 700 pix)

Matchbiljetter får du kolla med Enköping, det är de som bestämmer sånt.
RRR
Farbror
Carling
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Andreas
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica
Hockey-Rikard
Aylin
JS
Markus 13
Tifo
Ågren
Jim
Bröderna W
Baronen
Oskar
Oskars bror
Malin
Mattias
Hannes
Olof R
Urban
Anders L
Studan-Tommy
MugwumpsRikard
Anna W
Siriusdanne+farsa
Monica Gustavsson
Fluff
Adde
Blümchen
Jonas
Joel

Har jag fått det rätt nu????
Erlingmarks kompis Lars vill följa med i mån av plats.
om jag, oskars bror, i fortsättningen skulle refereras som efffekten skulle jag vara mycket tacksam. känner mig mer som en självständig individ på det sättet ;) ses på måndag!
Jag missade att hämta ut mitt medlemskort på Mjällbymatchen. Kommer jag vara tvungen att springa efter bussen för det eller löser det sig?
ni får besked imorgån min kompis skulle dit med bil jag har match imoron jag kör i sirius 94 tränaren skulle kanske åka då åker jag med honom anras åker jag med er
Bigdadda//Maila lars, hans mailadress hittar du på kontakt-fliken.
Ett avhopp till, bröderna W är numera bara bror W. Erlingmarks Lars har en plats. Oskars bror ska hädanefter kallas efffekten. 57 platser av 60 fyllda, 59 om nu siriusdanne och hans pappa ska följa med.
Om det är fler som ska med bussen som ännu inte fått sitt kort så är det inga problem, jag åker med bussen och kommer ha med alla medlemskort som inte är uthämtade.
tänkte bara fråga lite
hur är det med biljetter till matchen, vart finns de att köpa?
och hur många platser finns det kvar i bussen? finns det två så skulle det sitta fint.
sirius fotograf magnus t aspirerar på den 60:e platsen.
Jag ska nog lämna min plats med, men komemr till matchen på annat sätt!
OK, då tar fotografen den sista platsen och Hannerz tar Carlings plats. Och så står det mellan johnnyboy och siriusdanne om de två sista platserna.
Biljetter till matchen köpes på Dyngvallen.

Lars, ta med lite tröjor och knappar och annat smått o gott
RRR
Farbror
Hannerz
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Andreas
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica
Hockey-Rikard
Aylin
JS
Markus 13
Tifo
Ågren
Jim
Bror W
Baronen
Oskar
efffekten
Malin
Mattias
Hannes
Olof R
Urban
Anders L
Studan-Tommy
MugwumpsRikard
Anna W
Monica Gustavsson
Fluff
Adde
Blümchen
Jonas
Joel
Erlingmarks Lars
Magnus T foto
Johnny Boy?
Siriusdanne+farsa??

Har jag fått med alla????
Erlingmark, fixar du quiz?
för övrigt en gullig artikel i unt om resan med terror och brukarn
60 pers i bussen, 45 minuters restid, quizz känns som överkurs i det sammanhanget. Man kanske kan hitta på någon alternativ frågesportsform. Får tänka på det.
Kör en resultattävling: alla som vill vara med satsar tio spänn. den/dem som ev. gissar rätt slutresultat vinner potten. Gissar alla fel så går pengarna till VSS
En lojal medlem ser i så fall naturligtvis till att gissa fel. Vi behöver alltid pengar.
någon aning om när vi får veta om vi får plats i bussen?

schyst att matchen är med på europatipset

forza sirius
Jon: siriusdanne skulle ju gett besked igår men har inte hört av sig, så jag är beredd att ge platserna till dig och Engla.
jag ber om ursäkt jag fick spendera natten på akuten pga fick en rejäl smäll på min match men min tränare ska åka så jag åker med honom du kan ge bort platserna
attans siriusdanne, hoppas det är bra med dig.

men vi åker gärna med, vilken tid och vart ifrån går bussen?
jag tycker att vi kan börja samla pengar i hinkar på flurran och studan. lätt sätt att tjäna in pengar till VSS,kan ju också samla in imorron mot esk! tänk dom flesta på flustret skänker en tjuga,skulle kunna bli mycket pengar till tifon och allt annat,,en tanke bara!
Bra idé, fixar du hink?
Bussen går 17.45 från Studans parkering. Och dessa 60 är alltså anmälda:

RRR
Farbror
Hannerz
Lindgren
Kniv-jonas
Erlingmark
Gaffa
Terror
Lars
Katten Jansson
Hoff
Linn
Pojkvännen
ThomasD
Egget
Per
Brukarn
Bigbadda
Kapten
Johan L
Andreas
Axel
Westberg
Sutra
Filip (?)
Guvvis
Kassören
Sam
Jessica
Hockey-Rikard
Aylin
JS
Markus 13
Tifo
Ågren
Jim
Bror W
Baronen
Oskar
efffekten
Malin
Mattias
Hannes
Olof R
Urban
Anders L
Studan-Tommy
MugwumpsRikard
Anna W
Monica Gustavsson
Fluff
Adde
Blümchen
Jonas
Joel
Erlingmarks Lars
Magnus T foto
Johnny Boy
Engla
Och som sagt, om någon utöver listan vill åka bara från Enköping till Uppsala så går det bra.
Alla vill väl därifrån så det gäller alltså endast EN plats som är ledig!
Alla som åker med ska ha svart, blått eller vitt på sig, vill INTE se någon grön tröja av misstag

Ta på dina finaste blåsvarta kläder!
I morgon rockar vi!
Usch! Jag har i alla fall inga gröna tröjor. Samt ENDAST blåsvarta kalsonger.
Jag ska ha min specialsydda Siriuskostym! Den är garanterat blå-svart!
är vansinnigt avundsjuk på dig, tifo. kan du inte fixa en förmedling för oss stackars satar i pöbeln som också vill ha specialsydda siriuskostymer?
Om det är någon som lämnar återbud till bussen under dagen så vill jag åka med!
åhh jag är sjukt peppad på den här matchen. Låt enköping äta sin pepparrot ikväll.
Josef: Fotografen Magnus har hoppat av, så du får plats!

Jag skriver förresten ut några av de nya ramsorna och delar ut på bussen.
Kanon! Är det 17.45 och Svandammen som gäller?
17.45 från Studans parkering är det som gäller!
Om det är en till som hoppar av så kan ni boka den platsen åt marcus,. Brukarn lr någon annan som bör ha mitt nummer kanske kan dra iväg ett sms till mig om platsen skulle bli ledig?
Stor och tung!
Står det något braskande på Officiella sidan? Min jobbdator har visst för lite "Flash" för att komma åt sidan. Gnälligt värre!
Idag blir det åka av,
Krossa Dynghåla!
farbror, det går att gå vidare även om man för gammal flash, men då ser sidan lite halvskum ut.
Farbror, skönt att vi gamla gubbar håller en endad front. Allt flash är av ondo... Heller en halvskum sida, än uppgradera för mycket!
Fast jag har uppenbarligen så lite att jag inte kan se den alls... eller så bråkar javascriptet som ska skicka en vidare...
illa, gary. det kanske är så att all teknik är av ondo?

OBS! man kan köpa halsdukar, t-shirts etc på parkeringen innan bussen går, så kom i tid!

farbror, det går att gå vidare även om man för gammal flash, men då ser sidan lite halvskum ut.

Funkar icke för en gammal publikvärd.
Lycka till mot esk..
Gaffa, Internet är bara en tillfällig fluga... Kommer snart att vara bortglömt!! Tro på en gammal vis man!
"Gitarrband är på väg ut" - Skivbolaget Decca tidigt 60-tal.
mitt lag ska åka tillsamans till dynghåla kan vi bara komma till sirius sectionen eller finns det ingen sån anars kan vi bara ha våra matchtröjer på
Lite uppvärmning är bättre än ingen alls: http://www.youtube.com/watch?v=v5WW1pZoBgU
Det finns en bortaklack Siriusdanne. Kom dit med hela laget. om ni har tröjor på er lär ni bli skickade dit hur som helst...

Eftersom ingen nappat på returresan så tar jag den själv. Min ride hem från byn blev inställd.