Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Resa till Vasalund

Eftersom det var så svalt intresse för bussen till Assyriska så börjar vi med att boka en minibuss.
Om det skulle visa sig att det är ett stort intresse att följa med så byter vi ut den till en stor buss.

Avfärd för minibussen sker den 7/6 15:45 från Fyris Torg. Pris 100kr för medlemmar och 150 för övriga.
Det finns nio platser i bussen.

1. Lars
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
1. Lars
2. dissteffe
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Fatta att killarna behöver STÖD!!! Skriv upp er!
1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Skriv upp er!!! Sista bortamatchen innan uppehållet och grabbarna behöver som sagt STÖD.
Så klart.
1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. Brukarn
5.
6.
7.
8.
9.
Ja det är väl inte mycket att gaffla om!

1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. Brukarn
5. Tifo
6.
7.
8.
9.
1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. Brukarn
5. Tifo
6. farbror
7.
8.
9.
Fasiken här rasar det på, börjar vi blir uppåt 20 pers så kan vi börja fundera på en riktig buss.

1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. Brukarn
5. Tifo
6. farbror
7.
8.
9.

Reserver:
1.
1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. Brukarn
5. Tifo
6. farbror
7. Bigbadda
8.
9.

Reserver:
1.
1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. Brukarn
5. Tifo
6. farbror
7. Bigbadda
8. haze
9.

Reserver:
1.
Jag tar mig förresten dit direkt istället. Åker gärna hem om det finns plats över.
1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. haze
5. Tifo
6. farbror
7. Bigbadda
8.
9.

Reserver:
1.
70 ska med!!
1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. haze
5. Tifo
6. farbror
7. Bigbadda
8. 70
9.

Reserver:
1.
En del stockholmare kommer väl också?
Jepp. Jag kommer.
Nu är minibussen bokad, det blir inte någon stor buss så det finns en plats kvar. Först till kvarn!

1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. haze
5. Tifo
6. farbror
7. Bigbadda
8. 70
9.
Jag har fått ändrade planer och kommer att befinna mig i Sthlm under söndagen, dvs ingen minibussresa för mig. Om det ställer till problem med ett så sent avhopp kan jag givetvis betala för min plats ändå. Men det gör att det finns två platser lediga. Kom igen nu!

1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. haze
5. farbror
6. Bigbadda
7. 70
8.
9.
Från och med nu är det totalt förbjudet som medlem i Västra Sidan att mobba andra klackar för att de har dåligt följe i motgång.
vi kommer ett gäng i en bil i alla fall. det e ju nu det gäller
Är sugen kan man hoppa på i knivsta??
Från och med nu är det totalt förbjudet som medlem i Västra Sidan att mobba andra klackar för att de har dåligt följe i motgång.

Det borde även vara förbjudet för självgoda västringar att yttra sig om banderoller med budskap som "Västra Sidan - i motgång" och liknande. Hehe...
Jag vill bara poängtera att jag givetvis ska till Skyttis, men alltså inte kommer att åka från U-a.
Jag kommer med egen bil. Om minibussen mot förmodan blir full är det bara att haka med i den. Om man kan stå ut med att det kanske kommer med ett småbarn eller två i bilen också.
Säker på att du ska ta med dej barnen? Har du inte hört om Vasa Casuals? :P

Är sugen kan man hoppa på i knivsta??

Självklart, vi kan svänga av till macken i Knivsta.
Ähh, jag gör som till Assyriska och bangar egen bil och åker med minibussen när det ändå inte verkar bli fullt. Dessutom kommer polaren Johan (också medlem) med.

Detta gäller under förutsättning att inte kniv-jonas ska ha platsen i bussen (bra att veta så fort som möjligt), då kan vi fortfarande ta bilen så att vi maximerar supporterskaran.

1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. haze
5. farbror
6. Bigbadda
7. 70
8. zur_mitte
9. Johan (zur_mittes kompis)

Ähh, jag gör som till Assyriska och bangar egen bil och åker med minibussen när det ändå inte verkar bli fullt. Dessutom kommer polaren Johan (också medlem) med.

Detta gäller under förutsättning att inte kniv-jonas ska ha platsen i bussen (bra att veta så fort som möjligt), då kan vi fortfarande ta bilen så att vi maximerar supporterskaran.

1. Lars
2. dissteffe
3. Joint
4. haze
5. farbror
6. Bigbadda
7. 70
8. zur_mitte
9. Johan (zur_mittes kompis)

Vet först i morgon om jag kan så ta platserna ni så mini bussen blir full.
Kan inte åka så skrik för mig med.
Jag kan inte åka. Barnvagnshuliganerna är krassliga.
Då var vi bara åtta. Fan att fotbollen krockar med tennisen för övrigt!!! FAN!!!!
En plats kvar, fyll på!
Vi lär ju hämta flaggorna utanför Studan. Men det kanske BigB fixar ändå?
Det löser sig!! Leve Panodil. Jag återtar min plats.