Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Vasalundsöl

Någon av stockholmarna som är intresserad av en öl i Solnatrakten innan söndagens match?
Hmm... Hur var det här med trådar nu igen? Hehe...
Du som nykterist borde väl uppskatta att jag inte sölar ner match- och resetrådarna med ölprat?
Å andra sidan kan jag hålla med BigB. Nu när intresset är som det är så kanske det räcker med en och samma tråd vad gäller inför- och pregamesnack. Å andra sidan så vimlar det ju av trådar så det gör inte mig något, egentligen. :)
Jag skulle uppskatta mer att flaggorna inte sölas ner med öl under bandysäsongen, men man kan ju inte få allt.
Kaffemuppar får gärna sluta drälla med kaffet under fotbollssäsongen också. :)
Jag får väl tacka för att ni håller liv i tråden iallafall. Men nu vill jag ha ölsällskap!
Ölsällskap är ett av de finaste typer av sällskap som finns. Dock kommer jag själv till plasten i Solna med andan i halsen och hinner inte dylik övning.

Ölsällskap är ett av de finaste typer av sällskap som finns. Dock kommer jag själv till plasten i Solna med andan i halsen och hinner inte dylik övning.

Tror tyvärr att det blir samma för mig. Verkar dessutom troligat att jag toppar det med att dessutom köra bil trots att det är en SL-kortsmatch...