Pja, i senaste laget får jag väl erkänna men finns det intresse (25-30 pers) så åker vi så klart. Skriv upp er i så fall. Pris: 100 (member), 150 (loser). Tid/plats: Studans parkering nån gång. Kanske 17 eller nåt sånt. Inte säker på att jag kan åka med själv.
Intresse för buss till Zinken, fre 13 (!) nov?
Zunkenresa är givet
1. haze
Är det överambitiöst att försöka med bussresa till Brobergsmatchen 20/11? Fredagsmatch och ungefär samma avstånd som Bollnäs.
1. haze
Är det överambitiöst att försöka med bussresa till Brobergsmatchen 20/11? Fredagsmatch och ungefär samma avstånd som Bollnäs.
Eftersom jag troligen inte kan åka till Sthlm så tänkte jag försöka ta mig till Söderhamn i stället. Buss? Ja, vad tror ni?
Har fått ett mail från en person som är intresserad att åka i alla fall.
Känns som en given tågresa, men jag utesluter inte buss (bekvämt).
1. haze
2. Joint
1. haze
2. Joint
Fraktion Stockholm sluter upp på bortasektionen!
Se till o fyll en buss nu!
Se till o fyll en buss nu!
Årets bortamatch. Klart alla ska till Zunken.
Jag är i Sverige och ska självfallet se denna match. Antar att det blir enkelt att fylla en buss, det är ju en av arets höjdpunkter? Annars far vi se till sa att pendeln och tunnelbanan i Sthlm fylls av folk med blasvarta halsdukar.
Jag kommer befinna mej på zinken men går direkt från praktikplatsen dit så jag behöver icka bussa.
Ja, för fan! Skylta med detta snabbt som attan nu så att folk får reda på det?
1. haze
2. Joint
3. Sakul
1. haze
2. Joint
3. Sakul
1. haze
2. Joint
3. Sakul
4. Kniv-jonas
Mejlbomba VSS-medlemmar så kanske folket får upp ögonen och tummen ur.
Åker själv så vi ses där
1. haze
2. Joint
3. Sakul
4. Kniv-jonas
5. John dit kanske inte hem
2. Joint
3. Sakul
4. Kniv-jonas
Kom igen då!
haha, det är så att man skäms... VAKNA FÖR FAN!!!
Spelar tyvärr musik på ög-nation på fredag
Jag hoppas givetvis kunna komma till Zunken men är i Sthlm både före och efter matchen är därför inte med på eventuell bussresa.
Märks att det inte blir nån buss så jag tar mej dit för egen maskin.
Att fixa bussresor för Västra Sidan känns ibland som att sälja sand i Sahara... Nåväl, jag är ju stockholmare nuförtiden och tar mig dit för egen maskin. Förbärs, någon?
Jag vill åka till Söderhamn nästa fredag. Nån med bil som tänkte dra dit. Haka på Brukarn (tågbiljett dit, ingenting hem) känns lite för äventyrligt för mig. Det är inte Fagersta 1989 längre.
Jag är helt klart sugen på Söderhamn.
Har du bil, Tifo? Min är upptagen.
Jag har dåliga vibbar från S-hamn. S-malm däremot, hell yeah!
Söderhamn i all ära, men nu borde väl målet vara att få iväg en busslass Blåsvarta till Zinken???!!!
Jag har bil. Men det är ju som sagt lite ot. Kanske ska starta en egen tråd i ämnet.
Klubben kommer köra buss på fredag info på hemsidan kommer snart.
Ok bra, då kan väl vi fyra som faktiskt vill åka buss få plats i den? Bra, då kör vi på det. Ses ni andra tre!
Jag åker absoluit till Zinken och nog borde vi väl kunna fylla en buss samt att folk åker i bilar och sluter upp från Sthlm? Vi har ju börjat serien helt OK. Visst, vi släppte in för många bollar mot SAIK, men vi hade några matchjer som vi förlorade stort även förra året. Och Sirius bör bli bättre och bättre, i takt med att vi kommer i kapp de lag som började träna på bra is tidigare än oss...
Men egentligen är tåg och tunnelbana nästan roligare än buss. Då kan vi ju gapa och heja och sprida vårt vackra blåsvarta budskap.
heja Sirius!
Men egentligen är tåg och tunnelbana nästan roligare än buss. Då kan vi ju gapa och heja och sprida vårt vackra blåsvarta budskap.
heja Sirius!
Gärna förbärs, 70 du är väll på jobbet på fredag?
jag vet att det är sent, men trodde inte jag skulle kunna följa med, men nu vill jag fan på. missade matchen idag för att jag hade lovat lillebror att följa med till world cup simningen. vill inte missa mer än två matcher i rad, så gärna buss.
1. haze
2. Joint
3. Sakul
4. Kniv-jonas
6. Xployter
1. haze
2. Joint
3. Sakul
4. Kniv-jonas
6. Xployter
Härmed läggs vår bussresa till Sthlm officiellt ned. De som skrivit upp sig hänvisas i stället till denna buss:
Högbergs buss i samarbete med Sirius bandy:
Hammarby - Sirius 11 november 2009 på Zinkensdamm
Följ med till Zinkensdamm på fredag 11 november och heja fram Sirius till en seger.
Avresa från Studenternas IP kl. 17.30
Matchstart kl. 19.00
PRIS: 200kr /pers
I priset ingår: biljett på huvudläktaren och bussresa.
Barn t.o.m. 12 år 100kr
Anmälan på telefon 018-10 25 00, kontant betalning på bussen vid avfärd.
Låter bra tycker jag. Tror inte på poäng den här gången, nån gång måste ju Hammarby/landslaget vakna upp.
Högbergs buss i samarbete med Sirius bandy:
Hammarby - Sirius 11 november 2009 på Zinkensdamm
Följ med till Zinkensdamm på fredag 11 november och heja fram Sirius till en seger.
Avresa från Studenternas IP kl. 17.30
Matchstart kl. 19.00
PRIS: 200kr /pers
I priset ingår: biljett på huvudläktaren och bussresa.
Barn t.o.m. 12 år 100kr
Anmälan på telefon 018-10 25 00, kontant betalning på bussen vid avfärd.
Låter bra tycker jag. Tror inte på poäng den här gången, nån gång måste ju Hammarby/landslaget vakna upp.
Jag tar en promenad till Zinken. Jag tror att det blir jämt, men att Bajen tar hem det med 4-3.
Vilket tåg ska vi ta skulle vara kul att hinna med en öl.
Vi får höras av knivis, jag befinne rmej ju redan i storstaden men jag vet inte riktigt när jag slutar.
Jag tar 17.10 tåget.
Bussen för min del, ses på Zunken!
Jag tar 17.10 tåget.
Då tar jag samma.
Ah fan vad galet taggad jag är. Missade ju matchen förra året så man får väll hinka en plunta på en parkbänk efter jobbet så man är på topp till matchen.
Räkna med 324 pix för tåg (144:-), tunnelbana (40:-) och matchbiljett (140:- (vilket rån, hehe)). Bussen blir 124 spänn billigare!
Jag ska dit! Om jag bara hinner från jobbet i tid så är jag sugen på en öl innan också.
Jag ska ta Studanbussen. 200 pix för resa t.o.r inkl. matchbiljett kan man inte slå. Även om Jointen räknat lite fel. Uppsala-Zunken t.o.r med Resplus blir 192 kr, inkl. tåg och t-bana, men minus matchbiljett.
Jag åker vid 1530-16tiden, syns där
Ska vi ses på Krukan? Där vi (eller åtminstone jag) var på annandagen ifjol?
Jag ska ta Studanbussen. 200 pix för resa t.o.r inkl. matchbiljett kan man inte slå. Även om Jointen räknat lite fel. Uppsala-Zunken t.o.r med Resplus blir 192 kr, inkl. tåg och t-bana, men minus matchbiljett.
192 + 140 = 332 :-
Studanbussen it is.
Vi kör på krukan, vart ligger den. Jag hittar till zinken med tuben men inte längre.
Svarar mig själv med hjälp av
http://www.vastrasidan.se/ny/page.php?47
300 m från zinken. Borde gå att hitta.
Svarar mig själv med hjälp av
http://www.vastrasidan.se/ny/page.php?47
300 m från zinken. Borde gå att hitta.
John jag drar in lite tidigare vill ju hinna med en öl.
ok
46 personer anmälda till bussen. Anmälde precis mig själv. Det finns några platser kvar. kul om vi fyller bussen. kanske kan bli närmare 100 personer med tågfolk , Stockholmsfolk och bilister?
Jag vill se en jämn och bra match där Sirius ger allt. Jag vil lse att Sirius visar att laget är att räkna med även denna säsong, dvs. inte någon stortorsk...
Jag vill se en jämn och bra match där Sirius ger allt. Jag vil lse att Sirius visar att laget är att räkna med även denna säsong, dvs. inte någon stortorsk...
Endast ett fåtal platser kvar nu, fyll!
Jag förväntar mig en grym tillställning. Förra årets annandagsmatch på Zunken var en av säsongens många höjdpunkter.
Jag förväntar mig en grym tillställning. Förra årets annandagsmatch på Zunken var en av säsongens många höjdpunkter.