Jag vill ju som sagt åka dit. Vilka vill haka på? Vi behöver dock en bil + chaufför. Naturligtvis fixar vi buss om vi får in ett gäng intresseanmälningar för det.
Söderhamnspäpp, fre 20 nov
Jag är sugen men jag vill inte köra. Helst buss.
Är på om det blir buss.
Då gör vi väl en busslista så får vi se vad som händer. Vi drar väl runt 17. Helt prel priser: 150 (medlem), 200 (hang around). Då ingår biljett.
1. dissteffe
2. John (verkar det som)
3. haze
1. dissteffe
2. John (verkar det som)
3. haze
Vad kostar det om man är prospect chapter?
Vad kostar det om man är prospect chapter?
175 + att du måste slåss med Söderhamn Young Casuals.
1. dissteffe
2. John (verkar det som)
3. haze
4. Bigbadda
2. John (verkar det som)
3. haze
4. Bigbadda
Panschisbussen rullar nog på fredag. Lät som så. Siriuskärringarna, Lill-Uffe och fyllekajorna lät jävligt pepp.
Vilken jävla bussresa det var i fredags alltså. Största gravstämningen på väg till Zunken, men efter matchen var det ett jävla liv på bussen. "Si-ri-us hej, hejj hejj hejj...". Lite kul också att bussen stannade utanför Le Parc respektive Baren Baren...
Vilken jävla bussresa det var i fredags alltså. Största gravstämningen på väg till Zunken, men efter matchen var det ett jävla liv på bussen. "Si-ri-us hej, hejj hejj hejj...". Lite kul också att bussen stannade utanför Le Parc respektive Baren Baren...
Hoppas på buss.
Panschisbussen rullar nog på fredag. Lät som så. Siriuskärringarna, Lill-Uffe och fyllekajorna lät jävligt pepp.
Instämmer, en sjukt rolig bussresa. Många sköna storys om t.ex Forsbacka, Lesjöfors och Vide.
Vore guld med buss. Särskilt om man slipper fixa och dona själv.
Jag åker dit. Gärna med buss men annars åker jag egen bil och har då 4 platser.
Jag åker dit. Gärna med buss men annars åker jag egen bil och har då 4 platser.
Nej, du har bara tre platser kvar nu. Jag har tagit en. Fast helst åker man ju buss.
1. dissteffe
2. John (verkar det som)
3. haze
4. Bigbadda
5- johann
2. John (verkar det som)
3. haze
4. Bigbadda
5- johann
1. dissteffe
2. John (verkar det som)
3. haze
4. Bigbadda
Har plats i min bil om det skulle skita sig med bussen. Om ni vill dit ändå.
2. John (verkar det som)
3. haze
4. Bigbadda
Har plats i min bil om det skulle skita sig med bussen. Om ni vill dit ändå.
Suveränt, Tifo. Vi kan väl snacka lite på matchen på tis? Jag ska på Alex innan.
Fast förhoppningsvis blir det en magical bus.
Fast förhoppningsvis blir det en magical bus.
Apselut. Jag kommer också dit.
Det blir ingen arrangerad buss från Sirius sida säger Kaveh. Så vill vi åka så får vi fixa det själva men intresset verkar ju rätt svalt vad jag kan förstå.
Trist. Men som sagt, jag kör då. De fyra första på busslistan har förstatjing på plats. Det borde kosta ca 100 spänn tor om vi blir 4-5 stycken i bilen. Bekräfta dock snarast om ni vill ha er plats.
Att hyra en minibuss med 9 platser kostar fö 1100 spänn på Statoil.
Att hyra en minibuss med 9 platser kostar fö 1100 spänn på Statoil.
>>Tifo
Vet att Brukarn gärna vill följa med hem i alla fall.
Vet att Brukarn gärna vill följa med hem i alla fall.
Jäpp, det vill jag. Men blir bilen full kanske jag kan lösa det på annat sätt, men skriv upp mig tills vidare.
Brobergs tifo mot Edsbyn: http://www.youtube.com/watch?v=ohLT49jON5c
Jag orkar för övrigt inte Hällåsen. Ha så kul på taklösa betongen ni som åker.
Jag orkar för övrigt inte Hällåsen. Ha så kul på taklösa betongen ni som åker.