Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

hallen

Vad tror ni om detta
http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=4070
Jag ska inte säga vad jag tycker för jag vill inte bli åtalad för något brott.

Men "över mina döda kropp" får räcka...
För en hall att spela matcher i räknar jag med ganska klen respons från Västra, men jag kan ha fel. Jag har haft det nån gång förr.
Träningshall hade jag skrivit på diiwekt. Dyra kolosser för match kan hockeyn få hålla på med, det går ju jättebra för dem.
intervjuade just roos. han vill bli medlem i västra. han är dock benhårt för hall. som alla :(
Vore inte en kompromiss hockey-bockey i Gränbyladan?
Då slipper vi den här eviga diskussionen om hall eller inte-hall!
jävla mummel om träningshall. Listan handlar ju inte om det, den handlar om en fullskalig våldtäkt på alla bandyälskare i uppsala.
Antar att inte Västra har en position om hallar?

Personligen är jag helt ointresserad av att följa seriebandy regelbundet i en hall. Helt ointresserad.

Kul att Roos vill vara med!
Den där namninsamlingen skulle jag vilja bränna. Förvisso, vad är en underskrift att bry sig om?
Jag älskar bandy utomhus. Tyvärr så gör klimatförändringarna (och ni som säger att det inte finns någon kan titta på termometern) att vi om tio år kommer spela vattenpolo om vi inte har en hall. En hall behöver inte vara steril och tråkig. Studan med tak!
Klimatförändringar...pff...snart kommer du väll å säger att det är människans fel också?
En hall behöver inte vara steril och tråkig. Studan med tak!

Motbevisa mig gärna...
Vattenpolo är rätt ballt, Sirius hade det på sitt program nångång i Farbrors ungdom
Simma På - Svart Å Blå!
Ghaaa...

Heller Ubo och Esk fanz än namninsamling för "matchhall"!!!
Nu när vi har en namninsamling för hall så vet jag en insamling som Västra borde driva för allas bäst
:Namninsamling mot bandyportfölj och kultur!
Bandyn måste röra sig framåt och moderniseras!

ps, varning för sarkasm i överstående inlägg, Kommer aldrig i mitt liv titta på bandy sittandes i en lada.
Skönt att träningshallen nu äntligen är klubbad. Nån som vet när byggstart är?
"så fort som möjligt"
Upptäckte att en kille på mitt nya jobb är medlem i hallens 1000-klubb. Ska credda honom på fikat.
Toppen! Han kanske till och med kan få låna din OH eller din tomma Lokaflaska?
När pengarna från skatteåterbäringen kommer ska jag sätta in till min plakett
BRA DÄÄÄR..hänger på..
Jag kan hänga min plakett på den förkolnade stolpen.....

Jag kan hänga min plakett på den förkolnade stolpen.....

...till Göranssons Arena eller ABB Arena Syd hoppas vi?
Hallen klar först vid årsskiftet.
Skit!
såja såja, den blir nog klar snabbare om vi alla pytsar in vår skatteåterbäring
För att muta bort lite komunal byråkrati?
Skönt att ungdomarna får danas utomhus ett år till.....
Bristen på skjul försvårar värvningsprocesses!
Ord!
Bror börjar försvagas i kampen. Jag räds att åderförkalkningen redan är långt hunnen. Bror borde veta att riktiga bandyspelare danas utomhus, i motvind, snöglopp eller ösregn.
Kommer allltså att heta Relitahallen. Relita verkar vara ett riktigt kultbolag om man kollar på deras verksamhet:

VERKSAMHET / ÄNDAMÅL
Bolaget skall bedriva skadesanering, industrirengöring, fastighetsservice samt förvaltning av aktier, fastigheter och trav- och galopphästar samt idka därmed förenlig verksamhet.

Bryr mig inte om namnet på träningshallen, men kul att Relita sponsrar så väl FK som BK.
Jag tycker att "Det här är bra träning för oss-Arena" lät bättre.
Det är Saneringsentreprenad som har bytt namn, gillar också att de sponsrar så mycket, men deras logo gör sig väl inte jättebra på fotbollströjorna?
Jag tycker dom hade kunnat anpassa loggan så drn passade in på dräkterna.
"trav- och galopphästar samt idka därmed förenlig verksamhet" gillar jag

spel o dobbel :-)
Man kan idka annat också med hästar...
"och därmed förenlig verksamhet" gör att tidelag inte passar in
Jag menade nog hamburgerkött jag, men då vet vi...