Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Att stödja träningshallen

Styrelsen har enhälligt* beslutat att Västra Sidan ska gå med i träningshallens sk 1000-klubb, dvs man skänker 1000 kr till hallbyggandet. Läs mer här: http://www.bandyhall.nu/index.php?page=privat

Sävida det inte dyker upp en ström av protester här under de närmaste dagarna så drar vi iväg pengarna om ett par dar. Alla medlemmar med en tusenlapp till övers uppmanas att göra samma sak. Mail till alla medlemmar kommer senare.

Dessutom tänkte jag pejla intresset för att vara med och "hinka in" stålar (Bylleinsamlingsstylee) till hallbygget på annandagsmatchen mot Falun. Anmälan sker här.

1. dissteffe

* Röstsiffrorna 6 för, 0 emot, 1 "Pallante svara på mail, snubbe".
Bra beslut!
Mkt bra. Men matchen är mot Falun.
Du vet väl inte vilket års annandagsmatch jag menade? Man tänker ju långsiktigt. ;)
Sitter och tittar ut på regnet och tycker att detta är en lysande idé!
Bra beslut.
Kanon med TRÄNINGShall.
>>haze
Ja, att skänka pengar till att göra nåt jävla spahotell av Studan får nån annan göra.
Bra beslut av styrelsen!

Ska försöka jobba lite extra så jag kan pynta en egen tusing oxå
Jodå, träningshall fo'sho!
Träningshall är en inkörsport till tyngre grejer!
Vackert skrivet Sutra!!

En gammal man gråter en glädjetår!

Vackert skrivet Sutra!!

En gammal man gråter en glädjetår!

Säker på att det inte bara är grön starr?
Skulle kunna vara, men jag tror på det förra, jag var tvungen att snyta mig också....
gubbsnor? droppe på näsan? liten näsduk att torka droppen med, klassiskt!
Vi står pall med träningshall.
En sak som irriterat mig är hur våra matchställ ser ut. De vackra blå-svarta tröjorna göms bakom all j-vla reklam som får dem att se ut som en produkt av en sockerstinn 6-åring med tillgång till klistermärken från hela Uppsalas näringsliv. (Naturligtvis glad att de vill vara med att bidra, men ändå..)
Jag har utifrån partnerbroshyren räknat ut att det skulle kosta 2,5 millar att köpa alla reklamplatser på dräkterna. Detta inkluderar då också Sälens mage, axlar, rygg och benskydd.
Kanske man skulle kunna få in under samma insamling?