Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Utmaning från Flames

Härkommer en utmaning till alla Sirius-supportrar:
[link=hyperlänk url]
http://supportersm.se/InbjudanSupporterSMSoraker0910.pdf[/link]

Tilläggas bör att Flames kommer att representeras av två lag för andra året i rad
Länken fungerar inte för mig.

S L
Rätt länk: http://supportersm.se/InbjudanSupporterSMSoraker0910.pdf

Vårt deltagande i detta jippo känns ytterst tveksamt. Men vad vet jag?
"I Klack-SM delas Pokal & Vandringspris ut till Bästa Läktarklacken samt pris till bäst klädda supportern. Segraren av Bästa Läktarklacken vinner också fritt deltagande till tävlingarna 2008."

Ingår det resa med tidsmaskin också då eller? Mitt svar är:
HAHAHAHAHAHAHAH
Tycker också att det är sjukt pinsamt...
Jag lovar att inte vara med.
Förresten, var står klacken om inte på läktaren? "Läktarklack"...
Harmlöst! Dock saknar jag de teoretiska proven. En riktig supporter är väl teoretiker?

Fint att dom bifogar en skiss över en bandyplan.

Fint att dom bifogar en skiss över en bandyplan.

Långsiktigt tänkande!
Bandyhallarna medför att många behöver påminnas när de sitter i restaurangen och grubblar över menyn. Dessutom lämpligt för Bajarna som ju verkar spenderar större delen av matcherna i Zinkens öltält.
Varför är alla här inne alltid negativa mot olika tävlingar och händelser? Det kan säkert vara jättekul. Bandy är ju kul så varför inte?
Jag skulle gärna åka och få storstryk ( i bandy). Verkar kul ju.
Själva tävlingen i sig är jag inte allt för neggo till, rätt kul initiativ egentligen. Men att tävla i bäst "läktarklack" känns ju bara helt patetiskt. Det korar man inte på det sättet....

Jupp! Storstryk i "klä-ut-dig-tävlingen" sköter sig självt.
Vad är oddsen för att ex17 ställer upp? Var inte Pirre också VS aktuell? Ställer man upp bör man toppa! :D
Jupp! Storstryk i "klä-ut-dig-tävlingen" sköter sig självt.

Den som klär ut sig mest är mest supporter. Så verkar den allmänna synen vara faktiskt. Det är pajas.

Vad är oddsen för att ex17 ställer upp? Var inte Pirre också VS aktuell? Ställer man upp bör man toppa! :D

"Ingen anmäld spelare får ha varit aktiv på a-lagsnivå i Elitserien, Superallsvenskan Allsvenskan,
division 1 eller division 2 de senaste fem åren. Ingen anmäld spelare får heller vara aktiv i dam eller ungdomsserier. Vi ber alla deltagare beakta att detta är ett Supporter SM och ingen elitverksamhet och att lagen formas därefter."
Då vill jag se Brukarn, Farbror och mig själv i laget....
+ Eskhult i lösskägg!
inte för att jag är jättesugen att ställa upp, men våra svar här får oss att framstå som en snobbig och osympatisk storstadsklack. fast det kanske vi är? *åker till gimo* (*flinar*)
Duuuu kan dra ååt heeelveteee! (*Ler*)
Farbror, du kanske kan raka dig och bidra till lösskägget?
Det är storjinx på den, garligur!

Jag har lovat att raka av hakprydnaden om det blir final. Att ta ut en finalplats i förskott måste väl medföra nedflyttning pga av någon färsk Tramsinparagraf?
Jag menade inte att vara dryg, jag menar bara att jag inte kommer att ställa mig i ett par skridskor på en is med andra människor i närheten. Det är för allas bästa.
Jag visar gärna hur usel jag är på att åka skridskor och att spela bandy, men inte fan åker jag till Sundsvall för att göra det!!
Bandyinslaget var harmlöst och kanske till och med roande men maskeradinslaget måste stävjas!!
Personligen tycker jag att det är kul att vissa människor orkar få tummen ur arslet och faktiskt anordna sånna här spektakel.
Bra där, Mr Monkey! Håller helt med....