Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Landslaget 09/10

Färska uppgifter gör gällande att Christian Mickelsson är uttagen till landslaget! Kul att ha någon blåsvart representant med i truppen.

http://www.siriusbandy.se/Default.asp?modVID=102&modID=479
Och ännu roligare hade det varit att slippa. Kom igen Bergman, peta Mickel!
Mickel: Just Say No!
Jo, visst kan vi gratulera honom till att bli uttagen.

Sen vill man helst se att han följer i Eskhults fotspår och struntar i tramset.

VM vartannat år, på sin höjd!
Bandy-VM i nuvarande form (varenda jäkla år) är ungefär lika intressant som Hockey-VM. Borde inte evenemangen gå att samköra i någon ryska bandyhall under maj månad?
Blir det hockeyklubba och bandyboll, eller bandyklubba och hockeypuck som gäller då?
Mickel har lite att leva upp till i år för att räknas som en landslagsspelare, tycker jag. Kul för honom med en landslagsplats dock, mindre kul om han drar dit och skadar sig däremot...
Måste ju dock erkänna att mitt intresse för VM ökar markant med en blåsvart spelare med i truppen.
Fast nu är ju inte Mickel med i VM-truppen än. Han är uttagen i 25-mannatruppen, som ska bantas ned till 18 man till VM. Så...
Grattis till uttagningen Mickel!
Mitt intresse ökar markant när det gäller skaderapporteringen efter matcherna. Hur det går i dom skiter jag fullständigt i.

Fast nu är ju inte Mickel med i VM-truppen än. Han är uttagen i 25-mannatruppen, som ska bantas ned till 18 man till VM. Så...

Nä men om han kommer med blir jag mer intresserad.

Intressant att Eskhult lämnas utanför truppen och att det beslutet på inget sätt har påverkats av att han tidigare har tackat nej.

Man har snott åt sig fel jobb om man inte inser att Eskhult är bland Sveriges 25 bästa bandyspelare.
jo