Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Resetråd till Lidköping 2 januari

Matchen börjar kl 17.

Läge för en minibuss????
Knivstaklanen angav intresse efter annandagen, övriga?
Njää. Lite opääpp på att åka långt, bli visiterad, svettas i hallen och se Sirius torska. Men kanske. ;p
Jag ska dit! Har tågbiljetter dit men inte hem. Och eftersom jag inte tänker bli Lidköpingsbo och se hallbandy i resten av mitt liv så tar jag gärna en plats i minibussen hemåt.
Jag e på.
Jag ska nog inte ha nått bättre för mig att göra då så jag kan tänka mig en resa
Intresselista: RRR
Kniv-Jonas
Garry
Kniv-Stefan
Brukarn (hem)

bör få reda på om det blir nån resa i morgon för att kunna hyra nån minibuss
Intresselista: RRR
Kniv-Jonas
Garry
Kniv-Stefan
Brukarn (hem)
Mossberg
Intresselista:
RRR
Kniv-Jonas
Garry
Kniv-Stefan
Brukarn (hem)
Mossberg
Tifo
Blir det någon resa?
ingen minibuss, bilar i så fall
Ja vad fan, jag är på.

Intresselista:
1. RRR
2. Kniv-Jonas
3. Garry
4. Kniv-Stefan
5. Brukarn (hem)
6. Mossberg
7. Tifo
8. Joint
OK vilka har bilar?
Jag har bil.
Hur blir det med resa?
Jag har en bil och är som sagt sugen. Jag behöver dock minst 3 passagerare för att det ska kännas meningsfullt. 200 spänn per näsa.

Åka kl 12 tror jag man bör göra med tanke på väglag och så.
Jag och stefan e sugna du kan ringa mig om det blir av på nr 0702761084
Då åker vi tycker jag! Brukarn ville ju ha hemresa också. Det finns alltså en plats kvar.
Jag hämtar Jonas och Stefan vid centralen kl 12. Vill man följa med är det den tiden och platsen som gäller. Jag kollar här innan jag åker, dvs 1145.
Bra rest!
Härligt!
Då får man lite sällskap på läktaren.
road trip del 1 precis passerat enköpings skylten på nåt sätt känns det bra för trots att vi lirar i norrettan så e esk sämre stay tuned for more info
Toppen med rapporter! Skrik som f-n!
road trip del 2 då har vi tappat 20 minuter tack vare att stefan inte kunde äta korv på statoil nä han skulle så klart ha en burgare hans plats i bilen är numera hotad stay tuned for more
Stefans reseprivilegier kanske förvandlas till en enkelresa?

Brinner Enköping?
Har Stefan sin flagga med sig? Det var väl ett bra tag sedan som den upplevde en förlust? Gott omen!
Jag ser en uppenbar risk att Stefan har spelat på Villa, och att det bara är därför han är med!!
Det var väl därför han dröjde så länge med burgaren..... Han passade helt enkelt på att slänga in ett tips på Villa. Släpp av honom i Enköping a.k.a Dynghåla på hemvägen, om det går åt helvete.
road trip del 3 tifo har kört i kapp den tappade tiden tifo anser att jag borde tatuera in guld 2 lax 10 för det e redan klart vad säger jinx gudarna om det mer tips om var vi ska släppa av stefan på hemvägen uppmuntras
just det flaggan är med
Härligt med reserapporter.
Själv kan jag bara bidra med skrik och sång när jag väl är på plats.

Nu checkar jag ut ifrån Skövde, stan ingen behövde!

tifo anser att jag borde tatuera in guld 2 lax 10 för det e redan klart

Det är ju omöjligt att åka ur direkt men "heja IKS Sirius, till kvalet ska vi gå" kan väl funka som motjinxramsa?
IKS GULD 2LAX27!

Visiteringsrapporter efterlyses.
Efter att ha köat i en halvtimme, I kid you not, fick man komma in i den "flotta" hallen. De hade en (1) biljettlucka öppen.. Därefter var det ny kö för visitering.. Hallen är i princip full men stendöd stämning..
Fan vad slakt!

Jo, i de moderna bandyhallarna är det nästan uteslutande förköpt som gäller. Liva upp stämningen i bankhallen. Blåsvarta sånger ska eka över hallfanskapet!
En biljettlucka och visitering? Ligger hallen i USA? Är det terrorhot i Lidköping? Nu får man fan skärpa sig. Jag är för bandyhall i Uppsala men nån jävla ordning får det vara, döda inte bandyns själ
@RRR: http://www.villalidkopingbk.nu/pages/artikel.asp?article=353
Ännu en anledning till att aldrig besöka en ort med bandyhall. Må hallarna brinna!
Usch vilken resa. Fick stå i kö 30 minuter, kom in 15 minter sent men kostade ändå 100kr. De verkar ha misslyckats kapitalt med biljettluckor och entrén.

Spelet efter paus var katastrofalt. Vi var mest dåliga på allt, hela tiden. Sista tjugo var det bara ruff och utvisningar vi var bra på. Eskhult tog en riktig grin-olle utvisning i ren frustration över dåligt spel.

Hallen dödade stämningen. Villa hade en stor klack med ledare och dryck innanför västen. De stod 70 meter bort men hördes lika väl som kyrkmössen i Skara domkyrka.

Det enda som var bra att jag fick tillbaka min handske som jag tappade på vägen ut. Någon hade lämnat in den i kiosken.
"- Det är inte tillåtet att kasta föremål i riktning mot spelplanen."

Men mot avbytarbänkar och utvisningsbås kanske?

Efter att ha köat i en halvtimme, I kid you not, fick man komma in i den "flotta" hallen. De hade en (1) biljettlucka öppen.. Därefter var det ny kö för visitering.. Hallen är i princip full men stendöd stämning..

Visitering? Stiligt.

Finansierar dom projektet med att låta CIA hyra lokaler för korttidsförvaring av personer som den gängse juridiken onte klarar av att låsa in?
Döden för bandyportföljen:

- Det är inte tillåtet att till arenan medföra alkohol eller droger.
- Den som är berusad eller .... etc

Högriskmatcher I samband med så kallade högriskmatcher så kommer alla besökare att visiteras noggrannare i enlighet med Svenska Bandyförbundets direktiv innan de får tillträde till arenan. Se därför till att komma i god tid så slipper du onödig stress.

Var det en högriskmatch igår eftersom ni knappt fick komma in? Bedrövligt att få betala fullt inträde om man ändå inte får se hela matchen. Vägra Sandviken och Lidköping i fortsättningen