← Västra Sidan-relaterat
IK Sirius Vandring
dissteffe
· 2010-01-26 16:49
· 24394 visningar
Aha! Jag och Kniv-Jonas var ju lite inne på att starta upp Sirius gamla vandringssektion igen, problemet var väl att det inte finns nåt seriesystem för vandring. Än. Men nu är allt löst, 1:a juli anordnas en dödsfräsch vandringstävling i Stockholm. Läs mer här:
http://www.fotrally.se/
De Västringar som vill vara med och försvara Sirius färger i den fina vandringssporten får så klart tävlingsavgiften sponsrad. (Oj, oj, oj, hoppas inte Lars läser det här...)
En mer sanningsenlig presentation av era medtävlare finner ni här:
http://granvik.blogg.se/
NP: Nordman - Vandraren
#1 ·
Lars
· 2010-01-26 17:10
Lars läser allt!
Även det här?
http://assemblyman-eph.blogspot.com/2009/08/film-poster-paintings-from-ghana.html
#3 ·
John
· 2010-01-26 18:08
Oj det där vill jag göra men misstänker att det kommer krocka med något viktigt i vardagen.
* nu såg jag att det var i juli och inte juni. Men att gå i fyra dygn blir nog svårt.
Kul grej iallafall
Shit vad sugen jag blev. Trots järnvilja lär man dock få svårt att hävda sig mot ett par-tre ultralöpare och en kenyan.
#5 ·
John
· 2010-01-26 20:32
Tror morgontimmarna i regn söder om Nyköping kan bli knäckande.
Äh, då har man ju farten uppe så att säga. Skulle vara sjukt kul att testa sina gränser lite. Under 24 timmar skulle kännas skamligt.
#7 ·
John
· 2010-01-26 21:37
24 timmar är en lång tid men visst skulle det vara roligt att pröva på om någon kan hämta upp en och sätta dropp.
#8 ·
RRR
· 2010-01-27 06:17
Jag ställer givetvis upp och hejar och distraherar era motståndare, men jag väljer i så fall cykel.....
Härligt! Nu känns det som om John och Damberg kan hetsa varann till att ställa upp. Naturligtvis kommer inte Västra att pröjsa en spänn, det skrev jag bara för att öka päppen.
#10 ·
johann
· 2010-01-27 08:13
har lars tagit steffe i örat möjligen?
gillar att vi har en rebell i styrelsen..
Hahaha! Nädå, jag är som Mayborn, ingen förstår mina skämt. Vadå, EN rebell förresten? CarlApan då?
Västra får skylla sig själva, pröjsar Västra hälften så får ju Västra halva prissumman.
Pff jag är ju mest välanpassad av alla.
Fan klart man kan gå ett tag, tror bara att det är dom jävla skavsåren som kommer vara jobbigast.
Västra får skylla sig själva, pröjsar Västra hälften så får ju Västra halva prissumman.
Nix, du betalar och sen skänker du vinsten till IK Sirius, Hydas-stylee. Shut up! Take a walk!
NP: Aerosmith - Walk this way
Pff vinstpengarna skulle ju gå till helrör på stat i oskarshamn (eller hur långt man har kommit).
Fan det verkar ju sjukligt kul ju mer jag läser.
Mailade han som var ansvarig och anmälningsstop är nån gång 4-6 veckor innan tävlingen gick av stapeln.
#17 ·
Joint
· 2010-01-28 01:18
Småsugen på att anta utmaningen, mindre sugen på att dega upp 600 spänn i anmälningsavgift. Vore onekligen snyggt och jävligt onormalt med en blå-svart gångarmé.
600 pyntar jag lätt! Sen måste man ju lägga dollars på alla tricks i boken för att hålla skoskavet borta.
#19 ·
RRR
· 2010-01-28 07:56
Fy fan vad coolt, jag bjuder samtliga som ställer upp på sportdryck i form av Kir!
Ja, det ska inte behöva vara på WADA:s lista fast det kanske inte uppskattas av tävlingsledningen ändå ;-)
Äh snicksanack. Alkohol är ju ett naturligt bränsle.
Har raggat lite polare också som ska ha en intern pott. Jag tror nämligen att kenyanen blir svår att slå.
Kul! Men oj vad jag inte ska vara med på det där.
#23 ·
Tommy
· 2010-01-29 14:41
Speluppehåll i bandyn, då är "IK Sirius Vandring" hetaste tråden :)
#24 ·
Sutra
· 2010-01-30 15:04
Fantastisk tävling. Klart ni skall vara med. Man kan väl ha en flaska Kir som man försöker nå på en käpp framför sig.
Här är ett peppande boktips:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Long_Walk
Sådär!
Nu var man anmäld och uppskriven på deltagarlistan. Ingen annan västring som vågar?
Underbart, Carlapan! Förbannat snygg bild på dig också, du ser ut som typ en skurk i Helgonet.
Grymt!
#28 ·
John
· 2010-05-27 21:16
Jag utlovar en flaska Kir per var tolfte timme du vandrar.
Stöd Kir-hjälpen.
Haha jag gillar Johns initiativ.
Vill bara påminna om att starten på detta mandomsprov går nu på torsdag. Det går att följa livrapporteringen på hemsidan [link]www.fotrally.se[/link].
Jag välkomnar självklart alla vadslagningar gällandu hur långt jag kommer orka och är även beredd att diskutera upplägg om pengarna är dom rätta.
Annars tycker jag John hade en bra ide med lite sponsring beroende på hur långt jag går. Sprit kan man ju aldrig få nog av.
Stort lycka till idag apan alkohol på alexander utlovas vid nästa match.
Lajvrapportering:
http://outsideonline.se/2010/07/01/live-fran-fotrallyt/
Apan verkar sköta sig bra än så länge. Fast bara en gravid kvinna som klivit av hittills, men vissa andra uppvisar symptom på sliten kropp.
#34 ·
John
· 2010-07-01 19:26
Kämpa på Gå Gå Gå
bara några timmar kvar till en flaska Kir.
#35 ·
John
· 2010-07-01 19:32
Jag tror den där 45kg kenyanen kommer vinna, om han tål sömnbristen dvs. Där borde Apan vara bättre.
Nu är det så att Kenyanen inte kom till start. Jag tyckte det kändes märkligt redan när man såg hans namn och misstänkte ett "skämt". Fast det kan såklart finnas andra orsaker till utebliven start.
#37 ·
John
· 2010-07-01 20:50
aha konstigt då han uttalat sig i införtexter om det hela men då kanske det bara var ett försök till pr-kupp.
Då håller jag nr 17 som favorit då det luktar flygbasjägare från Ronneby.
#38 ·
John
· 2010-07-01 21:05
Vår deltagare hälsar att han är pigg som en lärka.
#39 ·
johann
· 2010-07-01 21:57
håll i carl adam! redan imponerande!
Spännande det här, nu är det bara 11 kvar om jag räknat rätt. Det blir intressant att kolla ställningen när man vaknar i morgon bitti.
Kenyanen tror jag var seriös, däremot undrar jag om Varuhuset-Jonas verkligen tänkte ställa upp?
#41 ·
John
· 2010-07-01 22:31
Jag tror att om man inte åker på skoskav så är ryggen det största problemet. På ett sätt kanske det är bra med en ryggsäck för att inte säcka ihop, få lite balans liksom.
#42 ·
Joint
· 2010-07-01 22:47
Lyfter på kepsen för CarlApan. Kämpa på, svart & blå!
#43 ·
haze
· 2010-07-02 04:38
Grymt bra CarlApan!
Riktigt starkt apan en femte plats är grymt
5:e plats och drygt 19 timmar. Bra jobbat!
Hoppas stortån inte är förstörd för evigt...
Wow!!
#47 ·
John
· 2010-07-02 09:40
En fantastisk insats, väntar ivrigt på en utförlig rapport.
Undrar om de klarar en natt till.
Gör en stående ovation framför datorn.
Grymt!
#49 ·
Tifo
· 2010-07-02 10:42
Jag sällar mig till hyllningskören! Sjukt imponerande!
vicken insats.. Apan e en figther.. Riktigt bra gjort..
Kul att en tjej vann! Gå i 30 timmar asså... Hade lite messkontakt med Apan efter hans insats och verkade helt förstörd. Hur som helst försvarade han de blåsvarta färgerna strålande, tveksamt om fotbollen eller bandyn kan matcha hans 5:e plats.
#52 ·
RRR
· 2010-07-03 07:28
Möcke bra Apa!
Sjukt impad!
Tacktack det värmer med allt stöd.
Fram till klockan 23.00 var det mesta frid och fröjd, förvisso brände fötterna som eld och man var stel som en pinne men inga smärtor som var svåra att hantera. När mörkret föll var det dock som att gå in i väggen. Mellan klockan 23.00 och kanske 03.00 var det den värsta plåga jag någonsin varit med om. Huvudet snurrade och kroppen exploderade i plågor. Värst av allt var dock alla destruktiva tankar som smög sig på. Man frågade sej vad fan man höll på med och tänkte att man skulle skita i hela grejen för det var helt enkelt inte värt det.
Det som stärkte var att flera (i mina ögon) starka kort droppade av och det höjde moralen och hjälpte en att klara de mörka och myggtäta mörka timmarna. Psykningarna från motståndarna började också avta i takt med att dom började bli ganska impade av vad en otränad novis kunde uppnå.
Strax innan min kompanjon och ärkerival gick av (någonstans runt 05.00) så smällde dock höger knä till och jag trodde loppet var kört. Hans avhopp och mina nyvunna 600 spänn gav dock kraft att kämpa på lite till och efter kanske 30 min så försvann smärtan och jag kände mej stark som en oxe.
Ett problem var dock att jag någonstans i min sinnesförvirring hade tappat bort mina ombytesstrumpor och väl inne i Nyköping planerade jag att utnyttja mina sista 5 minuter på toan för att totaltejpa mina fötter som nu kändes som en enda stor vätskefylld blåsa fylld med lava. Problemet var dock att vägarna inne i staden hindrade mig från att få tag i följebilen och vid 07.14 smällde det till något fruktansvärt i min högra stortå och högra häl samtidigt och i kanske 100 meter hoppade jag desperat på ett ben för att sedan kollapsa på en gräsmatta.
Jag var lite frustrerad över att jag inte kunde utnyttja mina sista 5 vilominuter och jag tror att jag skulle kunnat gå iaf 20 h jämt om jag fått tejpa i tid men samtidigt var jag så jävla lättad över att helvetet var över.
Man blev ju från och till lite sugen att testa vad man själv skulle gå för, men det har gått över nu.
Grymt kämpat Apan, 1:a hedersmedlem i IK Sirius vandring va?
Jag är fortfarande sugen att testa vad jag går för.
Bara att köra på, det kommer ju en tävling nästa år också.
Bara att köra på, det kommer ju en tävling nästa år också.
Är du pepp?
Tankarna finns ju där. Gjorde ju nästan allt fel i uppladdning och upplägg så det vore intressant å se om man kan förbättra tiden.
#60 ·
RRR
· 2010-07-04 21:20
Vore onekligen kul....
Ja då var det dags igen.
Följ marschen på [link]www.fotrally.se[/link] och det ska tydligen vara mkt bättre live-uppdatering i år.
Stor å tung!
#62 ·
Tifo
· 2011-06-30 16:04
Kör hårt!
Sjukt impad av Carl Apan! 26 jävla timmar!!
Hittar också andra som verkar imponerade, och saxar detta ur liverapporten på fotrally.se:
"Kommentar från Håkan RamsinHåkan Ramsin: ]
Heja Carl Adam. Vi från svenska bandyförbundet hälsar!!! "
Hehe...
Sånt där skämtar man inte om...
Sådar då börjar det bli dags för att anmäla sig till årets tävling.
Några som vill göra slag i saken och anmäla sig i år?
Själv lever jag så absurt långt under existensminimum så jag ska försöka hora ut mig och ragga sponsorer eller nåt så jag har råd med årets tävling. Nån som vill ha en bild av sej själv på min tröja? Tatuering kanske? Säga någons namn vid varje intervju?
#66 ·
Sutra
· 2012-04-03 09:24
Själv lever jag så absurt långt under existensminimum så jag ska försöka ragga sponsorer eller nåt så jag har råd med årets tävling.
Inge snack! Det här kan vi väl hjälpa till med, måste vara sjukt mycket billigare än att få en västring på startlinjen i Monacos GP, bara för att nämna något.
Hur stor budget behövs? Prestationsbonus för topp 4?
Tillsammans är vi starka!
Tja anmälningsavgiften är väll på ca 600 som tidigare år antar jag. Så det är ju grundbulten. Sen kan man ju gå naken och barfota och äta löv det är skitsamma.
#68 ·
Sutra
· 2012-04-03 12:59
Bra! Nu skall jag söka medsponsorer så får vi se vad vi får ihop.
Haha jag får tacka och bocka Sutra. Nu känner jag lite extra press att gå långt i år och sånt brukar alltid kunna hjälpa några meter till.
#70 ·
Sutra
· 2012-04-03 16:42
Sponsorupprop
”Ett problem var dock att jag någonstans i min sinnesförvirring hade tappat bort mina ombytesstrumpor och väl inne i Nyköping planerade jag att utnyttja mina sista 5 minuter på toan för att totaltejpa mina fötter som nu kändes som en enda stor vätskefylld blåsa fylld med lava. Problemet var dock att vägarna inne i staden hindrade mig från att få tag i följebilen och vid 07.14 smällde det till något fruktansvärt i min högra stortå och högra häl samtidigt och i kanske 100 meter hoppade jag desperat på ett ben för att sedan kollapsa på en gräsmatta.”
Så beskrev CarlApan sin insats vid Fotrally 2010 här på forumet.* Detta förkroppsligar den attityd som krävs för att avancera i seriesystem, för att ta sig till slutspel och för att stå där med hissad buckla och motta folkets jubel. Och sådana föredömen kan vi ju behöva, både på och vid sidan av planen. Dessutom, och framförallt, är det ju en skön grej.
Dessvärre har CarlApans insats hittills belönats med ett tämligen svagt sponsorintresse. Han har även skändligen förbigåtts av såväl Svenska Dagbladets Bragdjury som UNT, vilka som bekant delar ut UNT-guldet och UNT:s Silverplakett till bästa Norduppländska Idrottsjunior. Varken skor eller väg är gratis, och CarlApan tvingas varje år satsa ansenliga belopp för att åstadkomma rimliga träningsförhållanden. Frågan är hur länge satsningen kan fortsätta. Av reaktionerna här i forumet på CarlApans insats 2010 bedömer jag dock viljan att stötta honom som stor.
För att säkra årets start har jag idag tagit fram en affärsmodell kallad ”Uppländsk Vandrarutveckling 2012”. Målet är i första hand att samla in 659 SEK, vilket kommer att täcka startavgift och mål-kir. Skulle kampanjen inbringa mer siktar vi på att till säsongen 2014 bygga en 30 km lång träningsväg under tak, vilket kommer att göra träningsförhållandena rimliga. Vi tror att en sådan hall är nödvändig för att bygga upp den ungdomsakademi som krävs för att på sikt säkra återväxten.
Du som vill stödja detta ett initiativ kan teckna dig för ett paket på någon av följande tre nivåer:
1. 50-lappen. För femtio kronor står du med i listan över bidragsgivare.
2. Hundringen. Förutom listning ingår inträde till sponsorträff på ön i Stadsparken där CarlApan delar med sig av sina erfarenheter. Bland annat om vandring.
3. 1500-klubben. Du får vandra i sk följeskor, snett bakom CarlApan under hela loppet. Du får också möjlighet att träffa honom backstage, när han ligger och kräks.
Teckna dig på listan nedan så styr vi upp någon insamlingsform som fungerar.
Uppsala 20120403
Percy Ågerup
*Hela referatet finns att läsa på sid 2 i detta forum
1. Sutra - Hundringen
Hahaha! Det är ju helt underbart!
1. Sutra - Hundringen
2. dissteffe - Hundringen
Lite tveksam till behovet av väghall, A-korridoren på BMC borde täcka behovet tills vidare. Lång som fan. Och inomhus.
Vi går pall - utan hall!
Fotrally kommer att då ut om sporten inte snart får hallar. Det ryktas att Tramsin har erbjudit sina konsulttjänster till Fotrallyförbundet.
#75 ·
70
· 2012-04-04 07:51
1. Sutra - Hundringen
3. 70 - Hundringen
#76 ·
haze
· 2012-04-04 08:55
1. Sutra - Hundringen
3. 70 - Hundringen
4. haze - Hundringen
#77 ·
Sutra
· 2012-04-04 12:15
Percy Å, som saknar inloggning här på sidan, låter hälsa att han är mycket nöjd med kampanjresultatet hittills.
Som ett led i kampanjen - där det alltid är saker på gång - har han tagit fram en sk spellista på temat "Vandring och väg", med musik i den lite ungdomligare stilen. Har du data hittar du listan här: http://open.spotify.com/user/l.jonas.olsson/playlist/7wpitmQrhVzVmKLFXstAef
CarlApan säger att han är mkt ödmjuk inför bidragsgivarna och att resultatet hittils är långt över förväntan.
Nu gäller det att vila sig i form och inte ta ett steg i onödan så att man är fulladdad till start.
#79 ·
RRR
· 2012-04-04 21:06
Jag kan erbjuda mig att sponsra med Kirflaska om det går an?
#80 ·
Sutra
· 2012-04-05 05:15
Går an!
lägger 50 spänn om apan efter 4 timmars vandring nynnar ja jag jag hatar bandyförbundet.
Det är taget!
Då så!
1. Sutra - Hundringen
3. 70 - Hundringen
4. haze - Hundringen
5. kniven 50 lapp
#84 ·
Sutra
· 2012-04-05 10:01
Registrerad medlem #13
Registrerad: tor okt 19 2006, 13:42
Då så!
1. Sutra - Hundringen
3. 70 - Hundringen
4. haze - Hundringen
5. kniven 50 lapp
6. RRR - Kir
#85 ·
RRR
· 2012-04-05 17:06
Erbjuder mig att sponsra med den andra 50 lappen också om han moonar åt Enköping
#86 ·
Sutra
· 2012-04-05 17:18
Erbjuder mig att sponsra med den andra 50 lappen också om han moonar åt Enköping
Skinkorna räknas som reklamplats. 100 för en, 300 för båda.
#87 ·
70
· 2012-04-05 19:12
Sutra the PIMP
Storstilat!
1. Sutra - Hundringen
3. 70 - Hundringen
4. haze - Hundringen
5. kniven 50 lapp
6. RRR - Kir
7. Erlingmark - Hundringen
Jag moonar vad som helst för pengar. Skriv upp dig!
#90 ·
Sutra
· 2012-04-16 09:10
Kampanjgeneral P Ågerup låter kungöra följande:
"Vi hälsar alla nuvarande och blivande sponsorer välkomna på öppen träning ikväll, kl 18.00-18.15. CarlApan kommer att gå en sträcka längs väg 290, i höjd med Österbybruk. Coverband och öltält förstärker varumärkstänket i detta event, som förväntas bli en uppskattad "appertiff" för lokalt näringsliv och media, samt press och TV.
Som vi meddelat för ett par veckor sedan är det "alltid något på gång".
Till i dags datum har vi samlat in 609 av de 659 kronor som stipulerats för Delmål I."
Hahaha!
Tjoflöjt. Tack för alla bidrag. Jag tror att det är dags att anmäla sig nu. Jag vet inte om Sutra har några storslagna cermoniplaner för bidragsöverlämning men om det inte finns sådana föreslår jag att bidragen sätts in på mitt Swedbank-konto. Carl Adam Åhnberg
Jag bugar och bockar.
#93 ·
70
· 2012-05-16 15:24
Gjort. Var kan jag nu hitta en guldplakett med mitt namn uppskruvad?
#94 ·
Sutra
· 2012-05-16 16:54
Apan: Jag sätter över ikväll. Räknar med att övriga är snabba att lösa detta med CarlApan!
Ågerup kommer fö snart med lite nyheter, men just nu är vandringssektionen extremt snårig. Lite som en mix av fotbollsakademins stridigheter och bandyns kommunikationsstrategi. Gör så gott jag kan för att hålla er underrättade dock!
Perfa! Tack igen.
Jag skrev till fotrally.se och anmälde mej idag så jag borde snart komma upp på hemsidan som bevis för att jag inte tar min nyfunna förmögenhet och flyr landet.
#96 ·
Sutra
· 2012-05-16 20:03
Gjort! Men pga helger har du dem först på fredag.
#97 ·
Sutra
· 2012-05-16 20:19
P Ågerup, kampanjgeneral, har nu hört av sig med följande pressmeddelande, vilket jag som vanligt vidarebefordrar:
"Tack alla ni som ställer upp för vår trupp i Fotrallyt. Att det var lite tyst från oss på klubbhåll har bl a med att det varit lite stiltje på aktiviteterna att göra, samt att kommunikationen även varit lite tystare än vanligt. Men, som alltid, finns det alltid nåt på "G" i kampanjen. Vi hade bl a en kanongrej på gång där min Rotarykompis Håkan Ramsin skulle greja ett häftigt event i samband med SM-finalen i bandy. Jag kan säga så mycket som att stjärnan Nordman skulle sjunga "Vandraren" framför skärmar där läckra träningsbilder på CarlApan skulle visas. Det skulle nog varit en "höjdare" för många yngre, med musik och förebilder etc, och en perfekt uppladdning för Fotrallyt. Tyvärr sprack det då Håkan - trots ett positivt förhandsbesked - inte kunde flytta 2013 års bandyfinal till juni i år, vilket vi först hade tänkt. Där har fö bandyn en del att jobba på, menar jag. Att bli lite mer "upp to date".
Övrigt som snart händer är att du kommer att kunna följa Sirius Vandring på bl a twitter och Facebox. Nu väntar vi bara på att tekniken skall finnas tillgänglig över "nätet".
Vi kommer också att ha en slogantävling så småningom. Har du förslag på tema får du gärna höra av dig.
Tills vidare håller vi tummarna för att uppladdningen fortsätter påå bästa sätt. Och du; häng med!"
#98 ·
haze
· 2012-05-16 22:23
Hundring på väg
#99 ·
RRR
· 2012-05-17 06:12
50 lapp o kir på nästa hemmamatch mot farbror frej
Presentation uppe på officiella. [link]http://fotrally.se/deltagare-2012[/link]
#101 ·
Ola
· 2012-05-20 13:16
Finns det någon chans att du slår Anders Bagge?
Bror på om du menar i ansiktet eller i pungen?
#103 ·
Sutra
· 2012-05-21 14:25
Presentation uppe på officiella. [link]http://fotrally.se/deltagare-2012[/link]
Vilka lirare. Heja Apan!
#104 ·
RRR
· 2012-05-21 17:43
Apapn, 50 lapp får du men Kir får vänta, hinner inte förbi bolaget
Tack så mkt allihopa! Tror alla har betalat nu så allt är klappat och klart.
#106 ·
Sutra
· 2012-05-22 17:44
Varsågod! Lycksa till!
#107 ·
RRR
· 2012-05-22 18:00
Oj Tette oxå anmäld, det rullar tydligen in Västringar, vem blir härnäst? Farbror? Garry? Brukarn? Egget?
För mig GÅR det bara åt helvete... :-)
#109 ·
RRR
· 2012-05-23 06:01
alltså anmäler vi garry?
Jag har fått nys om att det ska gå att spela på vinnaren på Ladbrokes. Vad jag ger för odds har jag dock inte en aning om.
#111 ·
Sutra
· 2012-05-25 08:08
Wow! Då kan man ju få tillbaka allt man satsat; under förutsättning att du lojalt fortsätter tills du vunnit.
Eller så kanske vi kan greja en spelskandal.
Nu kan man spela. 26 g pengarna och tiondeseedad eller vad man ska kalla det för.
[link]http://sports.ladbrokes.com/sv-se/Svenska-Specialare-c110000074[/link]
Lysande! All-in!
#114 ·
70
· 2012-06-15 08:18
Känn ingen press, men jag satte en hundring på VINNARE!
Usch då! Jag känner fan pressen!
#116 ·
Sutra
· 2012-06-16 16:01
Jag har intecknat huset och tömt barnens sparkonton och satt allt på att du vinner.
("Snart blir vi rika, barn", säger jag vid nattningen. "Men ett litet tag till får vi vara hungriga. Det finns en man som heter CarlApan. Han skall göra så att allt blir bra.")
#117 ·
70
· 2012-06-16 19:52
Rest of the field har sjunkit till 15x
#118 ·
Joint
· 2012-06-16 23:57
Ologiskt. Om det är något odds som borde sjunka så är det ju CarlApans då Västras riskkapitalister verkat strandsatt villa, fru och barn på en promenadseger. :-)
Vem som än vinner och hur det än går till så blir det en promenadseger.
#120 ·
Tommy
· 2012-06-17 21:30
Vem som än vinner och hur det än går till så blir det en promenadseger.
http://www.youtube.com/watch?v=3R5gHF0vzew&feature=fvwrel
Ja. På hemsidan påstås det att det ska vara nån slags live-webb-sändning med reportrar och studiosnack men jag tvivlar på att det blir av. Om man vill kan man nog följa spektaklet på nåt sätt här [link]http://fotrally.se/[/link] iaf.
Ät upp bönderna!
#122 ·
70
· 2012-06-28 20:52
Nu är de igång! Heja Apan!!
Vilken spänning! Vem behöver fotbolls-EM?
Apan och Tette m.fl tog hem lagvinsten också, starkt!
Klart med topp-tio nu för Apan. Och nytt pers för ett par timmar sedan. Man blir impad.
Ja fyfan det var en jävla plåga.
Drömde att jag skulle ställa upp i Fotrallyt inatt. Fy fan vilken mardröm det var, vaknade helt kallsvettig!
Du kanske var med för det va precis så jag upplevde hela skiten också.
Yes om nån är intresserad så går starten i årets fotrally den 27/6 kl. 21.00. Det ska enligt uppgift gå att spela på ladbrokes i år igen. Sirius hej!
#129 ·
Sutra
· 2013-06-19 07:59
Hej, hej, hej!