Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

söderfors bandy

jag kommer att åka till söderfors imorgon (onsdag) och kolla på söderfors-örebro... Bli väl torsk fö söderfors..men ja åker dit ändå.. Så skulle nån vilja följa med så hör av er.. Antigen via här eller till min mobil.. Ja åker väll vid 18 tiden..kollar in vid 17 tiden här..

Finns nog risk att den matchen blir en riktig snömatch om smhi har rätt.
Tydligen inställt. Men jag åker gärna en annan gång. Har aldrig varit och kollat bandy där vilket MIkko säger att man måste göra.
Ah jag har spelat bandy där men aldrig kollat. Kanske vore värt en tripp nån gång.
OBS!!! Matchen uppskjuten.
Ja man bör se bandy i Söderfors någongång i sitt liv, gärna i -20 och mörker.
Annars duger Skutskär rätt bra också.

Som bandy ska va
Jag minns hamburgare och superkyla. Men dagsljus tror jag. Visst fasiken kom vi i stor buss?
Japp, det gjorde vi. Brukarns vegburgare var grym. Bröd med senap och ketchup, det frös till rätt snabbt i minus 18.
jag kollar om nån vill åka med på deras nästa passande heemmamatch.. .. .. är just nu i gurkburken och ser tillberga krossa söderfors.. Inget skönspel..
Psykhaug är alltid underhållande. Vill se, vill se!

Ajdååå kanske skulle frågat om nån hadde velat följa me till en gurkburk..

Ajdååå kanske skulle frågat om nån hadde velat följa me till en gurkburk..

Hehe, nu var ju inte Fosshaug på banan denna match ändå så då hade jag bara blivit besviken. Och inte lär han ha skämt ut sig på bänken, efter en minst sagt imponerande 19-1-seger!
nej det va lungt på tillberga bänken..
söderfors var inte alls på topp..
Väldigt stillastående..och inte samspeltat alls..

Jag minns hamburgare och superkyla. Men dagsljus tror jag. Visst fasiken kom vi i stor buss?

Ja men det måste ha blivit mörkt eftersom jag brände av en bengal för att hålla värmen