Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Bussresa till Edsbyn

På söndag kan man hänga med Högbergsbuss till Edsbyn. 250:- inkl biljett. Bussen går 13:30 från parkeringen på Studan. Anmälan till Högbergs på 070-330 60 20
Några som vill åka? Jag kan tänka mig.
Jag kan absolut tänka mig att åka ser dock gärna att några västringar åker.
Vilken tid är matchen? 16??
Nä, 17 uppenbarligen. Då var det kört.

Glad-Jonas säger just på telefon att han åker och räknar med 7-2 vinst!
Mycket bra, jag ska dit.
Brukos, åker du med bussen eller tar du skidorna? Är päpp men måste kolla med froogan först. Hoppas vi blir många Västrianer som hakar.
Jag åker nog hem med bussen och dit på något annat vänster.
Hmm surt att man kommer ligga medvetslös i fyllehäcken på en stor båt då...annars hade jag gärna hakat.
Är fortfarande i Gbg då så ingen resa för mig. Som det ser ut nu missar jag allt fram till sista omgången som jag åtminstone ska se, inch Allah och om jag inte går under av abstinens innan dess.
Jag har anmält mig sjukt viktig match som vi ska ha en stor chans att vinna.
Tror på torsk, 7-3 till byn.
Joint ska du inte med du brukar ju gnälla på bortastödet
Joint ska du inte med du brukar ju gnälla på bortastödet

Jaså..?

Nä, jag ska (kan) inte åka. Ha så kul med fyllekärringarna och Sirius Oldboys.
Nu får du ge dig kan inte slänga ur dig ord som fyllekärringar hur som helst skärp dig för fan. Finns ganska många som läser det här forumet.
Fyllekärringarna Steffe och Mikko ska åka dit i alla fall.
Jag hakar på till Byyyyyn!
Nice då e vi 3 då kan vi skrika
Ja funderar på att ringa och boka faktiskt..
Har inte lil tjejen i helgen så ja e fri..

vilka skule åka med..
ringer och bokar imorn..
1. Kniv-Jonas
2. Brukarn (bara hemresa*)
3. dissteffe
4. RRR
5. haze
6. dr_swintos
Sen antar jag att Hr Trådstartare ska med?

*Han ska ju alltid vara viktig och svår.
Nu får du ge dig kan inte slänga ur dig ord som fyllekärringar hur som helst skärp dig för fan. Finns ganska många som läser det här forumet.

Jag antar att du inte var med i Bajsbussen till Zunkens IP. Då hade du förstått vad jag mena. Men sen glömde jag fakitkst ett ";)" i slutet. Ta det med glimten i ögat, ffs.
1. Kniv-Jonas
2. Brukarn (bara hemresa*)
3. dissteffe
4. RRR
5. haze
6. dr_swintos
7. Stefan
bokat och klart för min del..
Ses på plats idag. Har varit i Byn sedan i fredags och besökt inlaws.
hej bönder dax för rese rapport mikko monar just nu hela bollnäs det börjar luta åt en kir kväll fylla underbart kan man säga stefan spiller öl och dom få i främre tycker vi ska spara rösterna men det kommer inte att ske nu informerar mikko om att rutan e kall
e det inga bönder som sitter pä forumet..heheheh.. Vi e just nu i östaå ..och humöret i bussen e på topp..visserligen i bakersta delen av bussen.. Sirius hej hej..
vi e nu i ladan.. Snart match.. Dåligt me bönder här.. Nu börja det låt i kyrkan..
på väg hem null e i kilafors.. Lika e inte godkänt.. Kunde vart en poäng till.. Hmmm svårt att skriva på bussen..
Synd att Sirius inte behöll ledningen till slut.

S L
Kul resa trots allt