Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Flaggor och annat krims

Jag har fått;
-ok med Richardsson att göra en Daltonflagga. En bild på en av Daltonbröderna som föreställer Richard (så ingen tror att han skulle ta illa upp)
-70;s fru att göra den (om ingen annan är en hejare på att rita med krita vill säga ;))
-fram lite idéer till hur den ska se ut
-skrivkramp....

Är det någon inplanerad syjunta eller liknande? Har inte närvarat på någon sådan och kan väl inte påstå att jag skulle göra någon succé med färg, nål och tråd.
Det var trevligt på syjuntan förra året som hölls i minigolfens lokaler. Ser gärna samma upplägg i år igen.
briljant idé då han kallas dalton - om nån missat det.

syjuntapepp!
Om man vill vara på minigolfen en helgdag så måste det ske inom en relativt snar framtid då det senare kommer vara upptaget av arbetande minigolfmedlemmar som fixar banor och annat inför öppning 1:maj. 27:e mars skulle kunna vara ngt tror jag.
Ska RiRi få en egen flagga? Trevligt! Trodde de flesta här var uppfattningen att han per automatik ska förpassas till bänken eftersom det finns en gammal trotjänare med "Siriushjärta" tillgänglig.
västra sidan är lika splittrat som vänster-alliansen inför valet, typ
Jag är ju av den gammelkonservativa uppfattningen att den som är bäst ska stå. Och att flaggor är fint!
Bylle-flagga!?!?

Oavsett hur sympatisk RiRi är, oavsett hur bra han sjunger osv., så är Bylle betyyyydligt större i mina ögon. Bylle Da King!
Jag tycker det är bra med två målvakter jag. Dessutom två som inte AIK kan sno mitt under säsong
vem som är bäst lämnar jag åt brännan. däremot förtjänar alla , men några undantag, som spelat i blåsvart tröja en flagga. bara att börja sy!
Trots att jag inte ritar vackrast i världen har jag gjort en skiss på Richards flagga. Sen är det väl inte värre att man gör en Bylund flagga också? Då finns det att variera beroende på vem som tar plats mellan stolparna...
Yes, go for it!
Kan inte Bylle vara hunden Ratata?
hehe "Yyyyyl..."