Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Sirius-ESK 10/4 kl. 14.00

Västringar!

Mötet med ESK den 10 april är genrep inte bara för laget utan även för oss. Tanken är att vi ska sluta upp med flaggor, sång och bengaler (Joint?) för att visa att vi jävlar i mig ska stötta laget till 100% under säsongen för att vinna serien.

Min förhoppning är att så många västringar som möjligt sluter upp på Löten när det vankas derby mot Dynghåla.
1. Bigbadda
1. Bigbadda
2. Sakul
Kanske samling på Alex och gemensam bussresa (lokalbuss) till Löten?
Varför inte? :) Förutsatt att Alex är öppet så tidigt.
1. Bigbadda
2. Sakul
3. Tifo

1. Bigbadda
2. Sakul
3. Tifo
4. farbror
Brukarn; skulle gärna se en bortaguide om Lötens IP, även om den tekniskt sett hamnar i gränslandet hemma/borta. Finns en del ställen i omgivningarna vill jag minas. Så sent som vintern 85/86 var Pizzeria Shima i Kantorn ett trevligt folkölshak, med mycket bra priser. Scandic har en pool som man kan partybada i såväl före som efter matchbesök. För att nämna något.
Kartlägg!
1. Bigbadda
2. Sakul
3. Tifo
4. farbror
5. Joint

Pyro på kortsidan!
Kortsidapyro! Vi vill ha kortsidapyro! Kortsidapyyyyro! Vi vill ha kortsidapyro!

Det blir flaggor också.
Vi ändrar det här till måndag 5/4 mot Sleipner klockan 14.00 istället, om nu Jointen är borta när genrepet är.
Japps, då är jag bortrest. Tagga till måndagen då, folks (alla fyra!)...
På måndag kanske man skulle kunna gå o kika, men varför pyro om det är 4-5 pers som går.
Why not?
Det brukar aldrig vara fler västringar på plats på en t-match ändå så... men vore ju kul om vi åtminstone kunde bli det dubbla.
Kom igen nu människor, blir ju inget vidare genrep med bara 5 pers!
Det kanske hade blivit ett bättre om vi inte hade flyttat, tror att fler är intresserade av att se Enköping, jag är det i alla fall.
Äsch. Att Sirius är det ena laget ska väl räcka.
Jag hade hellre sett matchen mot esk jag med, men kommer vara borta o spela golf då. Hoppas vi blir ett gäng iaf för jag dyker upp o kikar.
Det kanske hade blivit ett bättre om vi inte hade flyttat, tror att fler är intresserade av att se Enköping, jag är det i alla fall.

Vi är Siriusfans alla fyra!?
Btw så utesluter det ju inte folk att gå på denna match. Gröna Få kommer inte att komma hur som så någon klackkamp blir det inte på tal om. Jag ska i alla fall gå på måndag.
Jag kommer dit jag med!!!

S L
1. Bigbadda
2. Joint
3. Stephannium
4. kniv-jonas
5. ?
6. ?
7. ?
8. ?
9. ?
10. ?
Jag ska försöka gå.
Jag går om jag har möjlighet men jag kan inte "låsa" det datumet i nuläget.
Då ska vi åka dit så kanske vi blir fler för en gångs skull :) Jag ska iaf dit å några till gissar jag..men nå trummor å annat tjafs spar vi nån månad eller fler.

Ps säljer dom korv å kaffe där?

Lycka till i serien sen iaf..
Korv och kaffe säljer de på Statoil 100 m bort.
Det är gratis entreavgift förmodar jag också.

S L
Japps.
Men vi är på för bränning och annan skit nu på måndag mot Sleipner?
Hmm vafan ställer Sirius upp med ett junislag på lördag, är det ett skämt eller? Orkar inte A-laget lira 2 dagar i rad, dom får väl träna lite bättre då :)
Jag har varit krasslig och kommer om jag känner mig tillräcklig kry.

S L

Jag har varit krasslig och kommer om jag känner mig tillräcklig kry.

Gör inte det, matchen är inställd.
Hoppsan, det visste jag inte....Tack för info, men årsmötet blir iallafall av förmodar jag.

S L
Ja givetvis, varför skulle det inte bli det?
ESK kanske har ställt in det också?
RRR ,tror nog ESK tycker det är viktigare att möta Vasalund i ett genrep än ett pojklag från Uppsala, svårare än så är det inte..

RRR ,tror nog ESK tycker det är viktigare att möta Vasalund i ett genrep än ett pojklag från Uppsala, svårare än så är det inte..

Och det skall komma ifrån en som håller på en klubb som är i serien under oss, fy skäms på dig.

S L
Nja, han menade nog att Sirius förmodligen inte skulle ställa upp med bästa laget så jag förstår om ESK ville ha ett bättre genrep. Vi kommer nog att möte ESK igen ändå. Typ i serien nästa år.
Eftersom vår ekonomi är, vad jag vet, tillräckligt stabil för att undvika konkurs och tvångsgradering så tror jag inte det är sannolikt att vi ska hamna i trean nästa år.
Äsch, vårt "pojklag" skulle ha piskat lilla ESK i vilket fall som helst.

Äsch, vårt "pojklag" skulle ha piskat lilla ESK i vilket fall som helst.

Det vet alla inblandade redan. Matchen skulle ju ha gått i Uppsala.