Lars
· 2010-06-28 12:13
· 4302 visningar
Nästa hemmamarch är också den sista hemma innan uppehållet. Inträdet är gratis och Sirius vill gärna (förstås) att så många som möjligt kommer. Så ta med dig nån polare som funderat på att gå men aldrig kommit iväg.
Sirius får två kronor för varje person som kommer så förhoppningsvis så blir det rätt mycket folk även om det är ett dåligt datum.
Ett sätt att locka publik är ju att inte torska mot jämtländska icke-lag...
#2 ·
Golli
· 2010-06-28 20:38
Två kronor är inte mycket......
#3 ·
70
· 2010-07-01 15:09
Lars var lite otydlig. Det är 2 spänn per sponsor och åskådare.
#4 ·
URTR
· 2010-07-02 16:47
Bylund
Fern Oscar Storm Haisem
Petter Jernberg Gallo Mani
Bale Petterson
Byte (75): Ferreira (Jernberg)
#5 ·
gaffa
· 2010-07-02 17:37
inför, typ, med emir och sunday: http://www.siriusfotboll.se/default.aspx?nav=100&id=11313&ptid=1198
#6 ·
Hornby
· 2010-07-03 11:19
Bylund
Fern Oscar Storm Haisem
Petter Jernberg Gallo Mani
Bale Petterson
Byte (75): Ferreira (Jernberg)
Det skulle kännas lite stabilare med Fredrik i stället för Mani. 4-3-3.
#7 ·
URTR
· 2010-07-03 15:01
Visst är det stabilare med Fredrik, men ta en liten chans nu och ös på ! Det är ju sommar, fint väder, fotbolls-VM och kanske ganska mycket folk på läktaren.
#8 ·
gaffa
· 2010-07-03 17:12
Inför: http://www.siriusfotboll.se/default.aspx?nav=100&id=11317&ptid=1198
#9 ·
RRR
· 2010-07-04 07:42
Mani behöver lite framgång, det kan vara rätt match för honom
Är lite rädd för att gratis spelar mindre roll när det är så snajdigt väder.
#11 ·
Alexis
· 2010-07-04 11:24
nu jävlar blir det alexander, alltid bra att ladda inför ännu en härlig hemmavinst, skål för fan
#13 ·
RRR
· 2010-07-04 11:59
Lite väl bra väder för fotboll... men vad fan, jag tar med frugan oxå
Hahaha! Vilket skämt. Var det samma domare som i Valsta-Sirius eller nån som vill ta hans plats som sämst i Sverige? Varmt var det. Det var väl allt. Förutom att vi kan starta tråden Norrettan 2011 redan nu.
Inte straff och inte offside. Inte en chans!
Väck mej när Brännan lyckats bajsa fram en fucking spelidé.
Det var länge sedan man lämnade en match så förbannad. SIFKE fy f-n vilket skitgäng. Sirius såg ut som de drabbats av kollektivt solsting i 1:a. Domarna höll VM-klass.
Ett guldkorn från första halvlek var ju när Jernberg av alla människor skällde ut Fernberg efter nån situation. Jernberg, som konstant gömde sig bakom en syrian första halvtimmen. Det är jävligt svårt att passa en sån spelare.
Ja, det var en halvlam insats av Sirius som man hade kunnat sura över. Men det är onekligen domarinsatsen man mest kommer att komma ihåg från idag.
Alltså, jag skulle knappast själv vara en bra domare. Jag skulle förmodligen vara riktigt dålig. Men jag kan åtminstone, till skillnad från dagens olycka Andreas Svahn, det grundläggande innehållet i regelboken.
#21 ·
URTR
· 2010-07-04 18:46
Domarens insats mycket usel. Sirius insats ännu uslare. Spelidén ? pust ! "The båttom is nodd" hoppas jag. Det är dags för en bandyvändning. Kan man hoppas på sånt ?
#22 ·
johann
· 2010-07-04 18:50
jag tycker jernberg ska åka hem till landet alternativt köra flygande byten så han kan komma in på varje frispark. det är otroligt svårt att gilla den killen.
Ghaaaaa... har inte varit så förbannad på en fotbollmatch på säkert 10 år!!! Och då räknar jag inte med en ev Sirius straff eller ett felaktigt dömt offsidemål, samtidigt som jag tycker Syrianskas straff var ok...
Men att karljäveln inte under hela matchen ens lyckas få till en tillsägelse på dessa patetiska människor som ligger och vrider sig, för att sen när båren är på plats, studsa upp!! Eller den embarmliga målvakt som tog mellan30 och 60 sekunder på sig för varje utspark!!!!
Jag är fortfarande så förbannad att jag skakar!!! Inget lag ska behöva möta detta förbannade pestgäng till dyngsopor... Låt fotbollsverige för alltid slippa Syrianska Kervafandomnuheter!!! Inte ens div VII är värda ett sånt öde!!! Stäng av dom för all framtid för mord och dubbel och trippelmord på fotbollen!!!
Stäng av domaren också. I Sverige så ska vi ju alla tydligen vara jävligt tacksamma över att nån öht vill döma vår pissiga fotboll, men problemet är ju att dom är en stor bidragande orsak till att fotbollen dör i det här landet.
Jag tycker att domaren var lite svag, han borde ta på sig lite mer än vad han gjorde efter matchen, Fernberg fick rött kort efter matchen sedan han hade diskuterat med domaren och för första gången hörde man två vuvuzelas också.
S L
#26 ·
RRR
· 2010-07-04 21:19
Varför fick IF Kerburan hålla på och vrida sig och maska tammefan hela tiden? Vilket jävla trist gäng, fotbollen dödas av sånt skit. Domaren verkade ha lidit av vätskebrist eller nåt
#27 ·
70
· 2010-07-05 04:12
Fick fernis rött?? Efter matchen??
#28 ·
Tifo
· 2010-07-05 07:55
Ja han fick väl sitt andra gula som jag tolkade matchrapporten.
#29 ·
Joint
· 2010-07-05 12:43
Alltså, det här var ju bara för pinsamt.