John
· 2010-10-14 10:29
· 4092 visningar
I dessa teknologiska tider så borde det erbjudas webbradio för alla matcher. Men ondskan regerar i Sandviken.
Hur som ska det bli kul att se om vi kan ta den där andraplatsen i gruppen.
#1 ·
haze
· 2010-10-14 11:33
Är det "vår" Lars Edvartsen som lirar i Stabaek eller bara en namne?
Det är norrmän vi möter. 1-1 efter kvarten duger inte.
#3 ·
haze
· 2010-10-14 11:48
Bra gnällt ThomasD. 3-1 ser lite bättre ut iaf.
Gnäll ska löna sig, nu 5-1 strax innan ht.
Är Gary där? Det brinner i hallen...
#6 ·
johann
· 2010-10-14 12:21
hahaha gud hör bön
bara sirius klarar sig oskadda..
Skönt. Inte för att jag skulle sakna hallen, men den kunde passa på och brinna upp under Rally-SM eller något istället.
Är det "vår" Lars Edvartsen som lirar i Stabaek eller bara en namne?
Jo det är "vår" Lars
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5532176
Första skadan inräknad.... Farbror, dags att sluta käka födelsedagstårta och istället göra dig redo att hoppa in!!
Varför har vi fula helblå tröjor på oss?!
Finns en plats ledig till sandviken idag om någon vill med
#14 ·
Joint
· 2010-10-15 14:24
Kom ihåg att det är strängt förbjudet att liverapportera här i tråden från dumburken i Sandviken utan dess tillåtelse: "Upptagning samt överföring av ljud och rörliga bilder från matchen får endast ske efter medgivande av arrangören. Samma sak gäller fortlöpande textrapportering via Internet eller annat medium."
Bryter du mot denna regel så kan konsekvensen bli detta: "Personer som gör sig skyldiga till överträdelser enligt ovan riskerar att avstängas från samtliga elitbandysarenor i upp till två år."
Så mobilsurfa inte inte på denna tråd och ge oss uppdateringar. Bara ett tips!
Pfff, Göransson alltså... Snart förbjuder de väl bandy där så att man inte stör matgästerna och öldrickarna.
Läste Fosshaugs kolumn i Expressen igår, han tyckte att det inte alltid var en fördel att gå långt i World Cup. Många matcher på kort tid gör spelarna slitna inför premiären. Men vårt inledande spelprogram i åtanke så är det kanske bäst om det går lagom bra i helgen.
#16 ·
John
· 2010-10-15 14:48
Såklart laget ska gå långt och vinna allt, det finns säkert ett dåligt inplanerat landslagsuppehåll snart som de kan vila under.
Ska bli spännande att se om det är något liv i arenan ikväll, troligen inte men det kanske finns några roliga ryssar som vill prata olja eller vodka att hänga med.
#17 ·
Joint
· 2010-10-15 14:50
Göranssonskan har skapat ett nytt ord i min ordbok: "bandybyråkrati"...
Apropå Fosshaug så är han TV10:s expertkommentator under helgen.
#18 ·
nr 4
· 2010-10-15 15:50
Bandy är fortfarande tillåtet i GA. Däremot så hade de ordnat så att musikskoleorkestern stod ute i foajén och spelade gamla hits på ett sådant sätt som bara en musikskoleorkester kan göra. Ljudet läckte faktiskt in lite grann i bandyhallen så de blev stoppade av en funktionär, då det kunde störa. Däremot så tog det en väldig tid innan man släckte ner de elektroniska reklamskyltar längs långsidan som fått turbo och visade fem reklamskyltar i sekunden.
Allvarligt så måste man fråga sig vad arrangören anser vara en perfekt idrottsupplevelse, att dricka öl i baren under tystnad?
Man får ju inte rapportera live men hade jag gjort det hade jag sagt att stämmningen är lika med noll och att villa gillar att lyfta hela tiden
Hade jag varit på plats hade jag sagt att sirius första 15 är riktigt bra
#21 ·
Golli
· 2010-10-15 20:20
0-1 i första. Undrar vad du hade sagt om den blåsvarta insatsen om du varit på plats...?
Blev Knivjonas kastad smältugnen som straff för refererandet? Eller var det kanske inte så mycket att skriva hem om?
Tycker annars det är hemskt att se Sirius spelar i de där trista blå träningströjorna. Fram med blåsvart nu så går det bättre.
Ganska trist match där käre kandell visar att han e sämre än någonsin, fyfan vad jag hade varit arg på domaren om det hade varit seriematch. I övrigt ganska kul att i stort sett vara yngst i arenan och snacka med fulla gubbar som gick o gömde sig på toaletterna för att få sig en sup.
#24 ·
Joint
· 2010-10-16 14:39
Gaaah, utskåpade... Men jaja, det är i serien det gäller. Tror btw att Kazan drar hem hela den här skiten.
#25 ·
Joint
· 2010-10-16 14:54
Noterar för övrigt att Zorkij är det enda ryska laget som inte gick till slutspel i den här cupen.
Med tanke på att det blev Kazan mot Bajen i final så får man nog så här i efterhand konstatera att vi hamnade i en ganska svår grupp. Kazans 7-4 mot SAIK sätter vår 6-1 förlust i lite perspektiv.
#27 ·
RRR
· 2010-10-17 16:23
Helt klart den bästa gruppen mao