Joint
· 2010-10-22 10:04
· 2849 visningar
På begäran av Johann öppnar jag en tråd angående detta.
Jag går som nålar inför söndagens ångestmatch. Samtidigt är jag fruktansvärt jävla taggad. Vi ska till kvalet. Vad sägs om att peppa spelarna på lördagens träning? Vore väl för jävla fint? Tagga spelarna till tusen! Om BB har lust att närvara kanske några flaggor kan få pryda Löten? Personligen kan jag medta bengaliska eldar (älgar), vad sägs om det? Vore fett! Tror det vore perfekt laddningssingal för grabbarna. Kom igen folks!
@Gaffa/Erlingmark: Tidpunkt när Sirius tränar?
Jag är på och titta på lördagens träning:
1. Joint
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
FORZA SIRIUS!!!
Fint initiativ. Kom igen västra!
Själv har jag svårt att komma loss.
Skulle gissa på att de tränar kl 10. Det har de gjort förut i alla fall.
#3 ·
Kalle
· 2010-10-22 13:24
Är det kl 10?
Det vore bra med en bekräftelse för jag funderar på att dyka upp.
#4 ·
Joint
· 2010-10-22 13:38
Ja, kom igen boys. Kan vi inte mobilisera några entusiaster? Klockan 10 blir perfekt, så kan man stå på Löten sådär härligt bakis och stötta Blåsvart! =D
#6 ·
Joint
· 2010-10-22 16:15
1. Joint
2. Johann
3. Kalle (?)
4. ...
5. ...
Kom igeeen, några fler borde vi väl kunna bli? :)
Kommer om jag e frisk sen kanske fotboll på något hak
#9 ·
Kalle
· 2010-10-22 20:28
Med risk för att verka gubbig, de tränar väl inte inomhus?
Man vill ju ladda med långkalsong, kaffetermos i portfölj och dylikt menar jag.
Jag kommer inte. Har annat för mej än att stå ute och frysa arslet av mej.
#13 ·
Joint
· 2010-10-23 10:12
Vad viktig och cool du är Baddan. Stötta Sirius är rätt högt prioriterat hos mig, oavsett temperatur. Kryp in i din bandyhall.
Synd att det inte blev något av det här... Själv gnuggade jag ögonen och på något jävla vänster kom jag upp, så jag stack och kollade lite på träningen. One-touch-match: Moses såg het ut och gjorde ju faktiskt ett rätt piggt inhopp i Borlänge. P kall. Sunday kall. OZ klev av med känningar och avslutade träningen på träbänken.
#14 ·
Hornby
· 2010-10-23 10:39
OZ klev av med känningar och avslutade träningen på träbänken.
Inte så bra med tanke på att Fernberg är avstängd och Blomman skadad. Förhoppningsvis var det en säkerhetsgrej.
Det ryktas om att Gallo är skadad och Bylle sjuk. Var det nåt du märkte av på träningen? Skulle ju inte kännas helt bombsäkert med Alpsten i mål i morgon...
#16 ·
johann
· 2010-10-23 11:38
jesus i en liten låda vad gött med ian och s:t cyr centralt och alpkungen i mål. *längtar*
#17 ·
Hornby
· 2010-10-23 11:45
[quote]
Det ryktas om att Gallo är skadad och Bylle sjuk.
Det där var ju precis vad man ville höra. Ge mig styrka...
#18 ·
Joint
· 2010-10-23 13:43
Det ryktas om att Gallo är skadad och Bylle sjuk. Var det nåt du märkte av på träningen? Skulle ju inte kännas helt bombsäkert med Alpsten i mål i morgon...
Vilka elaka rykten. :P Både Gallo och Bylle deltog som vilken annan som helst. :)
#19 ·
Joint
· 2010-10-23 15:13
Fast ryktet om att Gallo är skadad stämde då han inte är med i morgondagens trupp. Skadan lär ju inte vara den allvarligaste dock eftersom att han faktiskt tränade (ej rehab) i dag. Vilar sig inför kvalet......typ. =D