CarlApan
· 2010-11-24 14:00
· 5200 visningar
På grund av min ställning längs ner på näringskedjan så hade man inte deg nog att haka på till Finland . Vissa ska ju trots allt dit och därför tror jag att blåsvart får ett sånt dundrande stöd att det blir två vinster i rad.
6-5 till de goda inför 7-8 mäktiga ( läs: väl förfriskade) västringar och ett ointressant antal lappar.
#1 ·
Joint
· 2010-11-24 14:26
Med dem senaste matcherna i färskt minne tror jag på torsk med 5-3.
Vi är på god väg mot min tänkta svit på fyra raka. Räknar med att några av sjuklingarna piggnat till och vi kommer därmed att ta en komfortabel 6-3 seger.
Historien om Pirres Haparandamatch ifjol är faktiskt sjukt kul så här i efterhand:
http://www.unt.se/blogg/blogg.aspx?blogg=485513
Haha ja så går de när man mesar sej fram med tåg.
#5 ·
John
· 2010-11-25 12:17
Tror på 1-3 till det goda på ett mycket kallt gränsvallen. Glöm inte långkalsongerna tappra resenärer.
Minus tretton säger prognosen. Åååh vad jag är avundsjuk på er som får åka. Men det gick inte den här gången.
Jag e avundsjuk på er som inte behöver flyga.
Jag behöver också flyga, fast åt andra hållet tyvärr.
#9 ·
haze
· 2010-11-25 16:25
Hoppas alla västringar får en kul resa. Ta gärna med er två poäng hem.
Garligur pratar om en k-o-m-f-o-r-t-a-b-e-l 6-3 seger. Dags att stävja det där ungdomliga snacket. Agera Farbror!!
#10 ·
Joint
· 2010-11-25 17:36
Märks att garligur varit i exil ett tag ...
Vi är på god väg mot min tänkta svit på fyra raka. Räknar med att några av sjuklingarna piggnat till och vi kommer därmed att ta en komfortabel 6-3 seger.
Klart fall av för mycket Hooters. Ät din keps, Broder!
#13 ·
Lars
· 2010-11-26 08:08
Det kommer att bli en fint peppad Jonas ikväll, tredje ölen och 12 timmar till match.
Håll er vakna till match Västra!
Tror på en blåsvart seger med rätt mycket mål. Skall vi säga 4-8?
Det kommer att bli en fint peppad Jonas ikväll, tredje ölen och 12 timmar till match.
Fast planen är kanske att vara som fullast under flygfärden? Då måste man ju ligga i från start.
Shit jag är riktigt jävla skitnervös. Vore så viktigt med två pinnar.
#17 ·
Joint
· 2010-11-26 18:31
Verkar vara stort tryck på UNT:s lajvrapport. "Service Unavailable" står det på min ruta. Noterar via elitrapport.se att Jolla åkte ut för slag på skridsko. Inte bra.
#18 ·
Joint
· 2010-11-26 18:31
Helvete, 2-2, straffmål. Jolla tillbaks då. Och UNT:s lajvrapport tillbaks.
#19 ·
Joint
· 2010-11-26 18:33
Snabb replik. Fint som snus. Åter till UNT om nu inte chatten trollas sönder.
Ja de är snabba repliker hela tiden.
#22 ·
Joint
· 2010-11-26 20:06
Jinxbert på UNT Sport snuvade oss på vår tvåpoängare. :-(
Tror att Garry har jinxat bort hela säsongen, precis som han gjorde med fotbollen.
Usch, det känns definitivt som att vi bör rikta blickarna mot de otäcka nedre strecken i år. Jag väljer nog att lägga slutspelsförhoppningarna i malpåse tills vidare.
#25 ·
haze
· 2010-11-26 20:48
Skönt med nästan 2 veckors uppehåll nu, det behövs sannerligen. Ber till bandygudarna att Mickel och Putte slipper skador i landskamperna och att Hellboy är redo efter uppehållet.
Börjar precis som Brukarn snegla neråt snarare än uppåt - känns lite läskigt.
Äh, tittat neråt har man ju gjort hela livet. Nu är allt som vanligt igen. De här två senaste säsongerna var bara bandygudarna som lekte lite med oss.
#27 ·
haze
· 2010-11-26 21:30
Så sant, man är ju rätt härdad av streckstrider. Både Väners och Kungälv tar bra skalper idag. Jisses, vilken rysarserie detta är på väg att bli. Synd bara att tabellen tokhaltar.
#28 ·
Sakul
· 2010-11-26 22:30
Var nästan så att jag började flina lite när jag gick in på unt.se efter matchen, såg rubriken "Sirius leder med 5-4 med bara några minuter kvar" och verkligen visste att det skulle vara 5-5 när jag klickade på länken. Så löjligt jävla drygt. Men fan, skönt med uppehåll . Och Mickel borde inte få åka iväg.
Döden kom på tillägstid.....
#31 ·
RRR
· 2010-11-29 08:05
-Sälen, vad är det som händer??????
-Det blev mål!!!!!!!
#32 ·
Joint
· 2010-11-29 08:57
-Sälen, vad är det som händer??????
-Det blev mål!!!!!!!
Följande konversation utspelade sig mellan..? :P
det va en konstig situation framför happis mål och ingen utom sälen verkade förstå att det va mål för när han skrek det då som först börja sirius spelarna jubla