verkar som vi slipper gröndal nästa år. i stället går platsen till karlstad bk: http://www.siriusfotboll.se/default.aspx?id=17331&ptid=1198&nav=100
Hejdå Gröndal, Hej Karlstad BK
bra, alla förortslag suger
Skönt, då slipper jag den enda match som jag av princip inte kunde se.
Efter förra säsongen så lovade jag mig att aldrig återvända till Aspuddens IP.
Efter förra säsongen så lovade jag mig att aldrig återvända till Aspuddens IP.
Trevligt med lite rättvisa i efterhand. För övrigt behöver vi väl inte två norrettan 2011trådar, ordning tack ;-)
Håller med Jerry och döper om tråden.
Känns lite som att Gröndal letade efter en ursäkt att hoppa av serien. Men definitivt rättvist att Karlstad flyttas upp efter den pinsamma soppan disciplinnämnden kokade ihop. Hoppas att KBK tar över i Karlstad och att bastardlaget CU packar ihop för gott.
Känns lite som att Gröndal letade efter en ursäkt att hoppa av serien. Men definitivt rättvist att Karlstad flyttas upp efter den pinsamma soppan disciplinnämnden kokade ihop. Hoppas att KBK tar över i Karlstad och att bastardlaget CU packar ihop för gott.
Karlstadborna kan hålla huvudet högt nu när deras bästa fotbollslag är ett "BK" och inte ett "United".
Jag saknar inte Gröndal.
Jag saknar inte Gröndal.
BK har redan snott två spelare från United. Så kan det gå. Hoppas inte UNIK och Sirius hamnar i samma situation om några år.
Jag gillar verkligen varken Gröndal eller Aspudden. Men det är trevligt med bortamatcher nära.
jag tror brukarn är inne på rätt spår här. i annat fall undrar man ju verkligen vad frej och akropolis - som har likvärdigare arenor - har tänkt hitta på förutom att få dispens.