CarlApan
· 2010-12-13 20:30
· 3019 visningar
Fan känns som jag inte gör annat än att starta trådar.
Jag skulle vilja åka till västerås på lördag och kolla bandy? Jag har varken bil eller körkort dock. Någon annan som är intresserad?
#1 ·
Tifo
· 2010-12-13 23:10
Jag kommer nog köra en bil och har nog en eller två platser isf.
Ok cool min polare tette vill också åka med så det vore superbt.
Om ja kan få nån som jobbar nån timme åt mig så kan jag också köra..
Har en beställning som ska iväg på lördagen.
Men återkommer om ja ska köra..-ö
isåfall fyra platser i min bil.
Kommer dit, men på egen hand.
#5 ·
Tifo
· 2010-12-15 22:44
Alltså jag hatar att låta som en medgångssupporter, men fan vet om jag åker på lördag. Just nu känns handbollssemi i tevesoffan väldigt mycket mer lockande än den bedrövliga jävla gurkburken och ännu ett västeråslag.
Mja du får gärna meddela ditt slutgiltiga svar så snart som möjligt så man vet.
#7 ·
Tifo
· 2010-12-16 10:09
Absolut. Besked under dagen.
#8 ·
Tifo
· 2010-12-16 22:24
Jag är ledsen, men jag skiter i Västerås. Hoppas innerligt att det kan funka som en positiv jinx, men det är kanske lite naivt att tro.
Det går ju hur som helst tåg och buss ganska frekvent till Västerås, så det går ju lätt att ta sig dit kommunalt.
Sorry. Jag brukar inte vara den som drar sig ur, men nu får det bli så. Hoppas ni kommer iväg ändå.
jag kommer att köra dit... Har två platser kvar i bilen.. Messa mig så bokar ja in er.. Först till kvarn..
Bravo Swintos, då slipper jag vara ensam i gurkland. Jag åker på egen hand dock.
#11 ·
Mackan
· 2010-12-17 13:58
Jag ska åka och titta tänkte jag, åker från knivsta men kan ju tänkas att jag kör via uppsala,
Har varit och titta några gånger i burken och sirius brukar äga! det vill man inte missa..
#12 ·
Sakul
· 2010-12-17 15:15
Kan hända att jag får en plötslig impuls att hoppa på buss 804 imorn. Västerås är fan ganska smidigt att ta sig till.
Kan hända att jag får en plötslig impuls att hoppa på buss 804 imorn. Västerås är fan ganska smidigt att ta sig till.
Du kan ju alltid messa mig om du viull åka bil sakul..
Har du kvar mitt nummer sen vi åkte till borlänge..
och mackan du kan ju alltid åka med oss.
Bilen åker kl.13,30 ungefär från hörnstenen..
Går in här å kollar vid 9 innan ja åker å jobbar..
nu har jag en plats kvar i bilen...
så nu är Swintos bil full. Gurkkross!