Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

VSK-IKS

Matchen förtjänar en tråd.

Får gräva långt in i optimistgruvan men va fan 3-4 lite lätt orättvist till de goda.
Rätt John. Alla Siriusmatcher förtjänar en tråd. Hoppas på en skön 5-3 seger idag.
Låter väl rätt fint än så länge...
Nähä. Vinn då, om ni så gärna vill det gurkjävlar.

Börjar kännas lite jobbigt nu.
Jahopp det var ju jäklans trist det där. Tolkade liverapporten som att det var nära eller tom orättvist.

Nya tag på annandag
Orättvist och/eller oeffektivt, välj själv . 9 hörnor 8 på mål 0 i mål. 2-3 frilägen plus många bra lägen till.säsongens bästa match spelmässigt så i mina ögon är vi värda 2 poäng. Tuff, fartfylld match med slutspelskänsla. Tack till er som var i gurkburken ex17 via ajfån
Vi gör en bra första halvlek med många riktigt bra chanser men som ex17 skriver så ville inte bollen in. Även i andra känns vi snäppet bättre än vsk men inte lika bra spel. Klar förbättring från Tillberga iaf, om man vill vara positiv. 0 poäng, om man vill vara negativ.
laget positiva, vi negativa alltså?
Vi är på g, är ni?
Svårt att få det att stämma med den griniga gubb imagen :-) Vi är ju av princip aldrig på g (om jag nu förstått vad detta ungdomliga talesätt nu innebär).

Det är ju nu vi är som bäst, när vi kan kan plocka fram fraser som "Det var bättre förr" och "Vad var det vi sa"

Vi är på g, är ni?

Klart vi är på g. Det finns inget mer karaktärsdanande för en supporter än lite motgångar. Tabelläget börjar kännas klart Siriusalt och det är nu vi lyfter.
Haze, du har långt kvar till din keps!!!
Mm, efter ditt tips om "komfortabel Siriusseger" för några matcher sedan så har det väl bara gått utför för Sirius så du har rätt långt till kepsen du med :-)
Första halvlek var skitbra, andra var sämre. En poäng var hade kanske varit rättvist menmen ett klart fall framåt. Tystnaden i likkistan är fortfarande lite kuslig.
Jag är då både på g, h, i, j, k, l och m. Minst!