CarlApan
· 2011-01-18 09:59
· 2274 visningar
Fan en matchtråd måste vi ju ha också.
Svår match, Sirius kan nog omöjligt vinna den eftersom jag åker upp och kollar. Tippar ändå vinst för blåsvart med 5-4 (igen!). Lika bra och vända uddamålstrenden från början av säsongen nu.
Vad byn har för publiksnitt har jag inte en susning om så jag tippar 1307 pers.
Jag tippar 9-2 till Edsbyn efter 7 hörnmål. Jag tippar även att de släcker ner hallen i varje avblåsning och kör ljusshow, sirener och E-Type. Tippar dessutom att jag ska planka in i deras bar i halvtid och dricka öl. Vifta lite casual med Bandyallianskortet framför vakterna typ.
Edsbyn har ett hemmasnitt på 1470.
Dags att komma ner på jorden igen för de blåsvarta antar jag!?
7-3 inför 1296 pers kanske.
#3 ·
Joint
· 2011-01-18 12:58
Tror att Anders Svensson spikar igen sådär som han gjorde i semin på Studan. Som sagt, bäddat för att komma ned på jorden och förlora med en 4-1 inför 1340 skitiga bönder och 7 västringar. Mickel gör vårt enda mål och Byn propagerar vända-ur-bandy.
#4 ·
haze
· 2011-01-18 13:49
4-3 till blåsvart inför 1523 åskådare.
#5 ·
Joint
· 2011-01-18 20:00
Vad less man blir. När vi tilldöms och sätter straff, sätter hörna med mera och inte får poäng med oss. Nu tappade vi mark i tabellen också. Man måste fan vara tRamsin för att klaga på ojämnheten i årets upplaga av Elitserien. Jag tittar nedåt och är från och med nu nöjd med förnyat kontrakt. Väners skrämmer mig.
Hatar vidriga edsbyn hatar järven hatar röda bönder jävla svartbygge
#7 ·
haze
· 2011-01-18 21:54
"Slutspelshoppet lever - tack vare Vänersborg" är en av underrubrikerna i UNT. Där tittar man bara uppåt tydligen. Väners i första matchen efter VM - brrrr.
#8 ·
Tifo
· 2011-01-18 23:21
Lite tur med slutminutkvitteringarna hade vi ju. Men nog hade jag på förhand räknat med att Bollnäs skulle ta alla poängen i den fighten.
Känns som det är rätt viktigt med vinster mot Väners och Boltic nu och det ska ju fan inte vara helt omöjligt. Och Kungälv och Tillis möter varandra, så där försvinner ju lite poäng ovanför oss också. Efter de två matcherna kan det ju se betydligt ljusare ut faktiskt.
3 skott på mål och tre mål. Effektiviteten var det ju inge fel på.
Annars var det längde sen jag såg en så chansfattig match. Fifan.