På onsdag möter vi Bajen på Zinken. Finns det intresse för bussresa? Eller är det hetare att samåka tåg och samlas på någon pub innan matchen?
Resa till Söder
Jag gillar tåg och pub.
Tåg å bärs låter bra
Tar gärna tåget jag med.
En praktisk tågresa. Jag ska till Zunken!
Man får ta ett med typ 10 timmar till goda bara så man inte missar Sirius chocköppning med tre snabba av mickel.
Såklart man ska dit.
Såklart man ska dit.
Jag ska på matchen, men kommer direkt från Stockholm till Zinken eller till någon passande pub...
Krukan?
Jag jobbar men jobbar ju i storbyn så jag ska försöka svänga förbi. Ingen pub för mig dock. Men jävlar vilken intressant match det kan bli!
Jag missar den här. Faktum är att jag missar alla jävla matcher som är kvar den här säsongen. Vad är det för idiot som lagt mitt schema?
du?
Tänker alla åka buss nu eller tar någon tåget?
Tåg?
Tåg för mig då jag stannar kvar efteråt och vill hinna ta en öl någonstans innan. Förslag på ställen som går att hitta till i byn Södermalm?
Det brukar alltid bli Krukan (Krukmakargatan nära Mariatorget, typ två kvarter från Zinken)
Jag bussar.
Tror jag satsar på tåg iaf.
Vilket tåg isåfall apan?
Uppsalapendeln tror jag.
Sen undrar jag om de där med flaggor. Nån som tar bussen som vill plocka med dom? Palla åka tåg + tub med dom lixom...
Sen undrar jag om de där med flaggor. Nån som tar bussen som vill plocka med dom? Palla åka tåg + tub med dom lixom...
Museum innan ?
Älgar på skansen?
Vasaekan?
Älgar på skansen?
Vasaekan?
Speakern ropade ut någonting om Höglunds buss under Bollnäsmatchen, 130 kr för resan och 150 kr i inträde....Är det inte någon som funderar på detta???
S L
S L
Jo, några kommer att åka buss men några väljer tåg.
Högbergs buss är det och priserna stämmer, dock är inträdet billigare för ungdom, pensionärer och studenter (80:-).
Högbergs buss är det och priserna stämmer, dock är inträdet billigare för ungdom, pensionärer och studenter (80:-).
Jag ska försöka ta hand om min hälsa och satsar på återkomst på bandyläktare till helgen, håller ställningarna på UNT-chatten, tyvärr
Krya, Mikko!
Spjuth intervjuad av hammarbybandy.se. Skön slutkläm:
-Tack för intervjun! Jag hoppas att du tar det lugnt imorgon!
– Det ska jag verkligen inte göra!
-Tack för intervjun! Jag hoppas att du tar det lugnt imorgon!
– Det ska jag verkligen inte göra!
Full buss, ringde Högbergs nyss och fick sista platsen.
Tagga!
Tagga!
Coolt! Blir inga problem att vinna läktarmatchen verkar det som!
Mycket bra! Är det några Västringar som ska åka buss eller är det allmänhetens åkning?
Jag åker buss och bevisligen även Haze. Nån som tänkt hinna Alex innan bussen? Eller öppnar dom inte tillräckligt tidigt?
Ölhaket Krukan för oss som är i Sthlm innan match.
Är nog där från ca 17-17.30
Är nog där från ca 17-17.30
Krukan! Siktar på samma tid som John.
Bussen full tydligen. Får se om jag tar mig till Zinken.