Varför har grabbarna stjärnan i klubbmärket? Borde man inte ha vunnit 10ggr för att ha det?
Stjärnan
Hahaha!
Oklart svar
Oklar fråga.
comedy gold!!!
De två stjärnorna på Juventus tröja betyder att de har vunnit ligatiteln mer än 20 gånger. Juventus är det enda laget med två stjärnor, närmast efter är Inter med 18 segrar och AC Milan med 17 segrar
du har aldrig funderat på det här med klubbens namn?
hoppas detta ger hjälp på vägen
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sirius
hoppas detta ger hjälp på vägen
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sirius
nej faktiskt inte (nu får man skämmas) Synd att dom inte skrapat ihop 10titlar på nått oklart vis
Jag har för mig att det var någonting i utfyllnadsväg och stjärnan passar där.
S L
S L
haha denna tråd blir bara bättre och bättre!!
Vad är det för en diskussion? :D
Läge för länk till där skåpet ska stå...
BK Stjärnan är inte de från Påskallavik?
Verkar komma tillbaka till allsvenskan dessutom.
IF Stjärnan, ja. Från Oskarshamn. De har flera ryssar i laget. Klara för Allsvenskan.
EDIT: IF Stjärnan från Uppsala är icke att förglömmas i debatten. Ett lokalt sunkgäng som hängt med sedan 70-talet, tror jag. Var i år sämsta laget i den sämsta ligan. Jag tycker att dem är värda en applåd som får klubbens existensberättigande att fortlöpa år efter år trots allt annat än tillfredsställande resultat. MB-tänk när det är som bäst. 2027 när Stjärnan går upp, 2027 när Stjärnan går upp, då ska jag kolla på Upplandssexan, 2027 när Stjärnan går opp!
EDIT: IF Stjärnan från Uppsala är icke att förglömmas i debatten. Ett lokalt sunkgäng som hängt med sedan 70-talet, tror jag. Var i år sämsta laget i den sämsta ligan. Jag tycker att dem är värda en applåd som får klubbens existensberättigande att fortlöpa år efter år trots allt annat än tillfredsställande resultat. MB-tänk när det är som bäst. 2027 när Stjärnan går upp, 2027 när Stjärnan går upp, då ska jag kolla på Upplandssexan, 2027 när Stjärnan går opp!
Stjärnan är ju värsta selloutsen. Flytta från Påskallavik till Oskarshamn bara för att Påskallavik inte har konstfruset. Pft!
Icke desto mindre kul att de är tillbaka i allsvenskan, tycker ju vi som värnar bandyn i Kalmar län.
Icke desto mindre kul att de är tillbaka i allsvenskan, tycker ju vi som värnar bandyn i Kalmar län.
Jag har alltid funderat på varför Djurgården heter just Djurgården. Dom är ju inte djur, så varför namnet???
Stjärnan är ju värsta selloutsen. Flytta från Påskallavik till Oskarshamn bara för att Påskallavik inte har konstfruset. Pft!
Men ack så kul för Oskarshamn. En kommun som jag i dagsläget bara förknippar med ett allsvenskt hockeylag och kärnkraft.
öö, nån som nånsin tittat upp mot skyn?
Appropå en riktig stärna: http://www.unt.se/24unt/#category=1089627&date=2011-2&clip=1238273&startTime=0m0s
Det finns bara en Andreas Eskhult!
Det finns bara en Andreas Eskhult!
Den som fick uppdraget att rita det nya Siriusmärket var en målvakt i Sirius bandylag under 60-talet.
S L
S L
Jag har f.ö. jobbat i Påskallavik, men det visste ni väl redan
Mikko har f.ö jobbat precis överallt.
Ligger inte Påskallavikbi Oskarshamns kommun? Eller är det Mönsterås? Får gå in på www punkt monsteras punkt se och kolla...