Satt och glodde på en 2.Bundesliga-match i veckan och fick syn på en kul grej., Ett blåsvart gäng också grundat 1907 under namnet SC Paderborn 07! Mitt nya tyska favoritlag iaf! Vad säger ni?
SC Padeborn 07
http://www.vastrasidan.se/search.php?q=Paderborn&r=0&s=Sök&in=&ex=&ep=&be=&t=forum&adv=0
Vi har en tråd som heter "Andra Blåsvart lag" och där har redan denna klubb tagits upp.
Vi har en tråd som heter "Andra Blåsvart lag" och där har redan denna klubb tagits upp.
Såg på dagens match mot Energie Cottbus. Paderborn blev förnedrat på hemmaplan med 5-0. Några spelare från bortalaget firade med bortafansen genom att kasta upp sina matchtröjor. Vajjert.
Såg på dagens match mot Energie Cottbus. Paderborn blev förnedrat på hemmaplan med 5-0. Några spelare från bortalaget firade med bortafansen genom att kasta upp sina matchtröjor. Vajjert.
Trevligt, såg du den på Youtube eller på någon annan kanal?
S L
Kollade på någon obskyr livestream.
Hallå! Joints länkar funkar inte längre och jag hittar inte tråden "Andra Blåsvarta lag". Jag vill minnas att Farbror tipsade om något skönt Berlin-gäng. Jag måste stilla/förvärra min abstinens lite och både Hertha och Union är alldeles för högt upp i seriesystemet.