Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Ovidkommande

SC Padeborn 07

Satt och glodde på en 2.Bundesliga-match i veckan och fick syn på en kul grej., Ett blåsvart gäng också grundat 1907 under namnet SC Paderborn 07! Mitt nya tyska favoritlag iaf! Vad säger ni?
http://www.vastrasidan.se/search.php?q=Paderborn&r=0&s=Sök&in=&ex=&ep=&be=&t=forum&adv=0

Vi har en tråd som heter "Andra Blåsvart lag" och där har redan denna klubb tagits upp.
Såg på dagens match mot Energie Cottbus. Paderborn blev förnedrat på hemmaplan med 5-0. Några spelare från bortalaget firade med bortafansen genom att kasta upp sina matchtröjor. Vajjert.

Såg på dagens match mot Energie Cottbus. Paderborn blev förnedrat på hemmaplan med 5-0. Några spelare från bortalaget firade med bortafansen genom att kasta upp sina matchtröjor. Vajjert.

Trevligt, såg du den på Youtube eller på någon annan kanal?

S L
Kollade på någon obskyr livestream.
Hallå! Joints länkar funkar inte längre och jag hittar inte tråden "Andra Blåsvarta lag". Jag vill minnas att Farbror tipsade om något skönt Berlin-gäng. Jag måste stilla/förvärra min abstinens lite och både Hertha och Union är alldeles för högt upp i seriesystemet.