Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Chatt någon?

Ingen UNT-chat. För nervöst att sitta här utan att kunna skriva djupsinnigheter som "Fan!", "Kom igen nu, Sirius!" och "Sundin, du är grym!".

Jag kör här. Välkommen in!
In med en före paus!
Ja skulle kännas bra med en reducering innan pause.
Verkar som vi haft många skott, men inte särskilt farliga. Vet någon om vi har många Västringar på plats?
unt skrev "En skapligt stor Siriusklack är på plats."
Hur många västringar befinner sig där?
Ska vi gissa på ett trettital + lite gringubbar?
Nu Mickel!
Det finns väl ingen web-radiosändning eller liknande som jag sitter och missar?
radiosporten gör lite inlägg ibland men ingen hel sändning vad jag har hittat.
Porträtt av norska skidskyttar och bevakning av landbandymatcher verkar lite viktigare för dem idag. Vilka ruttna prioriteringar!
fan!
Men va f..

Det finns väl ingen web-radiosändning eller liknande som jag sitter och missar?

Helahälsingland.se har också web-rapportering med chatt. http://helahalsingland.se/sport/bandy/bollnasdirekt
Svordomar!
Sixx: Tack!
Säg att reverend Berglund har någon mixtur på gång!
Om det finns nån spelare som jag hatar mer än Piazzo-Elfving så är det fan Linus Forslund,En riktig gris på planen.
Känns inge vidare. Alla verkar överens om att vi är helt borta. Ondska.
YES! Nu åker vi!

Ingen UNT-chat. För nervöst att sitta här utan att kunna skriva djupsinnigheter som "Fan!", "Kom igen nu, Sirius!" och "Sundin, du är grym!".

Sundin, du är grym!
Bra där Erik! Nu vänder vi det här!
Låter som vi har en chans att ta tag i detta nu! Kom igen Sirius!
Erik,Erik,Erik Sundin!
"Bergluind, Bollnäs, snackar ut sig när han redan sitter i utvisningsbåset. Han fick alltså matchstraff."

Årets Fosshaug-stipendiat?
FAAAAAN!
Hörnjävlar&%#
Men det kan fortfarande bli 4-5.

Troligt.

"Bergluind, Bollnäs, snackar ut sig när han redan sitter i utvisningsbåset. Han fick alltså matchstraff."

Årets Fosshaug-stipendiat?

Bra för oss då han är avstängd på tisdag!
Ja, ja. Verkar vara ett riktigt sjöslag däruppe. Trångt i vårt bås. Får ta dem på tisdag.

F**k, hade suttit fint med en liten vinst.
Jaja, vi får bjuda upp till dans på tisdag istället.
Det här kommer att bli tight som ett grodarschle. Nyckleln verkar vara att plocka bort den där Helmys. Något för Hellboy att bita i.
Hoppas flames jinxar ner sig.
Matchen slut. Sutra tackar alla läsare och önskar en trevlig kväll. Chatten är stängd.