Första steget mot en europeisk cupfinal våren 2013. I Gutes trupp finns en viss Hjalmar Bertwig.
FC Gute - Sirius Svenska cupen 110320 kl 12
"nu på söndag väntar en cupmatch mot gute svär vet inte vilka det är vi ska bara åka dit vinna matchen sen sätta oss på den där färjan hem."
-Ahmed Kango
Scoutingen är på topp ser jag.
-Ahmed Kango
Scoutingen är på topp ser jag.
2-0 till Sirius i paus. Hasse och Emir. Bra att Emir får göra många mål nu på försäsongen.
2-0 i halvtid efter mål av Haisem och Emir.
Jävligt fint, och viktigt, att Emir fortsätter att måla!
Går det att följa någonstans?
Twitter.com/siriusfotboll
Uppdaterar några gånger per halvlek.
Uppdaterar några gånger per halvlek.
Åsså fick Moses måla också, viktigt tror jag för framtiden.
Viktigt!
Ska bli kul med lite fotboll nu när våren är på G. Är Fiazzko-Bozze kvar i organisationen?
Är Fiazzko-Bozze kvar i organisationen?
Som jag förstått det ska han inte vara lika involverad men finnas kvar som någon form av "rådgivare på avstånd". Någon annan kanske har mer adekvat information om saken?
http://www.siriusfotboll.se/default.aspx?nav=10&id=5499&ptid=1327
Gaffa, jag är inte helt klar över vilken titel han hade tidigare.
"sportslig rådgivare" var titeln. den största skillnaden är dock att han inte står kvar alls längre.
"sportslig rådgivare" var titeln. den största skillnaden är dock att han inte står kvar alls längre.
Ingen mer Bosse alls med andra ord. Känns som något man kan leva med.
lite synd att man inte har nån att skylla allt skit på längre. får väl bli *mayborn mayborn* istället.
Jag var inte odelat negativ till Super-Bo tidigare, men om bara hälften av det som har stått i Hundstjärnans blogg är sant har han ju gjort en ofattbart dålig insats som "rådgivare". Skänka bort Bylle? Sämre råd kan man knappast ge ens om man försöker. Man kan ju misstänka att han i själva verket var avlönad av VSK.
Jag var inte odelat negativ till Super-Bo tidigare, men om bara hälften av det som har stått i Hundstjärnans blogg är sant har han ju gjort en ofattbart dålig insats som "rådgivare". Skänka bort Bylle? Sämre råd kan man knappast ge ens om man försöker. Man kan ju misstänka att han i själva verket var avlönad av VSK.
Ett inlägg jag skriver under på till 100%. Och oavsett vad som är sant eller inte av allt han sägs ha sagt och gjort så verkar det ju knappast som han tillförde speciellt mycket stabilitet eller harmoni till laget eller dess ledning. Vilket man skulle kunna tycka är meningen med en "sportslig rådgivare".