Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Norrköping borta

Tänkte bara att detta nog är en match som många vill med till så jag startar en tråd redan nu:

RRR
Brukarn (antar jag...)
Lita på det! Fast du är ute i lite väl god tid tror jag, det är över fyra månader dit.
RRR
Brukarn
LindgreN
Jag är bofast i Norrköping, så jag kan scouta förvärmning på en pub på lagom nära avstånd från IFK-supportrarna.
Måndag den 8 Okt 2007, kl. 16:00 enligt off sidan. Det låter märkligt...
Jaha 19:00 enligt sff. Hur lång tid tar det? Bussen måste väl passera Stockholm?

RRR
Brukarn
LindgreN
70 (hoppar på i Stockholm)
Vad blir priset på en sån här resa, ungefär?

RRR
Brukarn
LindgreN
70 (hoppar på i Stockholm)
Carling (Mycket troligt)
Normalt tar väl en bussresa ca 2.5 timmar.
jag är på i nu lägget men svårt att säga 100 procent för det är ju om 4 måndaer så svårt att säga men i nu läget är jag på
Åtvid kostade 7000kr om jag minns rätt.
7000 sammanlagt då alltså. Per person kan det väl bli 100-150 till Peking?
Det är ju en ganska sopig dag för att anordna en bussresa. Om vi vill vara där i tid till match behöver vi ju senast åka vid strax efter fyra. Synd att det inte är en helgdag. Men det finns förhoppningsvis tillräckligt med folk ändå för att köra.

Grattis på 500-inläggsdagen Brukarn!
kom igen fyl på nu vi ska invadera hela norrköping dom räkande oss som ett lag med många supportrar dom sa att vi hadde typ top 7 bästa supportara dom själva var bäst sen öster och sen häcken i en omröstning i fouromet
Häcken?
Jag funderar lite grann över poäng med att ta upp anmälningar nu till en match som går om typ ett halvår. Folk jiddrar ju med på- och avanmälningar om man frågar veckan innan. Antingen bindande anmälan med betalning redan nu, eller så fryser man den här tråden till september nån gång. Tycker jag, men det betyder ju inget egentligen...
Och det där med Häckens fans. Det måste ha varit en så kallad "rolig historia" eller annat slag av muntration. Peking, BoIS och Giffarna är väl i en division för sig i den här serien.
Jag tycker att att det är bättre att tina upp den här när vi är lite närmare och lägga bortakrutet på Sundsvall.
nej men det blir ju bätre om man kan boka inn redan nu så man blir många sådet blir av så vi får med minsst 2 bussar
Nix. Tråden låses.