Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Junisarna

Någon som sett junisarna spela? Om man kollar i målprotokollen så syns Noah Frohm och Patrik S:t Cyr väldigt ofta, hur bra är de? Raber Ahmad, Ian Ekstrand och Fernberg Jr är andra namn jag har snappat upp. Vad är det för spelartyper?
både noah och patrik har väl överraskat i år; st cyr har nog varit den genomgående bästa spelaren i a2 om jag förstått saken rätt. ian har tränat en del med a-laget, och fernberg går också från klarhet till klarhet.
Är dagens Fernberg släkt med Fernberg som gjorde några matcher 2004 (tror jag att det var)?
Lillebror
fast större. :-)
Vart har den äldre, mindre Fernberg tagit vägen? Jag gillade honom skarpt! Och på avdelningen bortglömda talanger: Mittbacken Jakobsson? Han hoppade in som mittback som 17-åring 2004, och gjorde det otroligt bra. Satte skadorna stopp för karriären?
andreas fernberg lirar i gusk. tror att jakobsson la skorna på hyllan, om han nu inte testade i vp.
Synd på så rara ärtor, tyckte att han hade grym potential. Men han hade ju hemska skadebekymmer redan då.
den som inte sett a2 i år kan ta chansen på söndag kl 15 då iks möter eskilstuna city på löten. direkt efter är det a-lagsträning, dessutom.