Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Sirius-Syrianska Kerburan

Ett dygn tills matchen är slut och ingen tråd än, hur lågt har intresset blivit? Jag hoppas på att Västra kan vara lika bra som mot Kalmar och att Kerburan inte har gjort sin läxa och inte spelar som Väsby och Vasalund.
Det är klart vi vinner.
Hemmapremiär för mig! Jag är sjukt päpp ivf! Jag kräver förhäng på Alex, sol, kir, blåsvart skönlir, drömmål och tre lätta pinnar utan inslag av nervositet eller ångest. Frågor på det?
Nä. Nu jävlar blir det hemmavinst!
Jo just det, jag skulle ju hälsa följande från Bylle efter Dalkurd:
"Jäkligt synd att Västra inte var här bara. Det hade varit skönt att gå upp och röja lite efter den här matchen, hälsa dem det!"

Så nu får ni se till att Bylle får röja ordentligt imorgon istället. Själv kan jag inte komma, är i England imorgon om jag inte blir inaskad.
pinigt att vi ej var där. förhoppningsvis mindre pinigt ikväll.
Ja, jag har en fråga. Kan man fortfarande köpa säsongsplåt? Isf hur, var och när?

Hemmapremiär för mig! Jag är sjukt päpp ivf! Jag kräver förhäng på Alex, sol, kir, blåsvart skönlir, drömmål och tre lätta pinnar utan inslag av nervositet eller ångest. Frågor på det?

Jag säljer säsongskorten, jag kan ta med ett ikväll.
Jag kommer troligen till Alex, det beror om min mekaniker vill laga min bil ikväll eller inte.
Jag finns i vilket fall vid ingången mot Fyrisån tio i sju.
Tifo: det går absolut! Kontakta Per Nohr på kansliet: 0702-939349
Grymt, Bylle. Synd att inte Västra fick ihop folk till den matchen, hade kanske gått om det var Sirius/Danmark dam. ;)

Blomman är tillbaka till den här matchen. Vet dock inte ifall det är värt att starta med honom. Att i värsta fall behöva göra ett tidigt byte igen är väl inte helt önskvärt. Blomman sitter väl dock inne med så mycket fotboll att man borde suga ut så mycket som möjligt av honom, hoppas att han höjer sig och håller sig skadefri.
Kanon Lars!

Eh.. Jag är nog inte medlem än heller kom jag på. Kanske också kan lösas?
Japp, det kan lösas.
Stabilt!
>>Joint
Jag tror att anledningen till att Dalkurd blev ett sånt stort fiasko var att det liksom aldrig var klart om det skulle bli nåt, därför vågade/orkade folk inte skriva upp sig. Om styrelsen i god tid inför nästa bortaresa (Valsta?) förklarar att de ska boka en buss och går ut med reklam om det så kommer resan att bli av och säkert dra en 25 pers.
amen to that sis!
Läbbig match att följa från andra sidan askmolnet. Lite make or break för både kerburanerna och de goda. Man kan lita på att de har gjort sin hemläxa och kommer stå lågt, stressa bollhållare och förska ställa om snabbt via Bulun och Sallanto. Sirius mardrömsmotstånd. Å andra sidan är känslan att de har kommit billigt ur de första fem och att de är betydligt sämre än i fjol. Nyckelfrågan lär väl vara om Sirius kan förvalta eventuella good vibes från Borlänge. Jag drar till med en klyscha - sjukt viktigt med första baljan.

Och jag är lite inne på att det är smart att starta med Blomman som hb. Dillan gjorde inte bort sig mot KFF, men lär ha haft det tuffare mot Dalkurd och jag vill hemskt gärna ha en rutinerad och smart snubbe mot Sallanto och mot ett omställningslag.
Såja! Snygga mål och rättvist. Nu tar vi Karlstad på det här.
Jävligt snygga mål. Nu grönskar det!
Ja alltså jag tycker jag fick det mesta av det jag begärde, så jag är mer än nöjd! Tredje raka på lördag skulle ju onekligen smaka fläskkorv, men det kommer väl kanske inte bli alldeles lätt även om värmlänningarnas poäng och tabellposition nog inte riktigt speglar lagets kvalitet.
Go stämning i laget iaf!

http://www.unt.se/24unt/#category=1089622&date=latest&clip=1353051&startTime=0m0s
bylle <3 4 life
Fantastisk scen från omklädningsrummet! :D

Ja, verkligen! Bylle!

Somliga för kanske uppleva krims, krams & pokaler. Vi får uppleva Bylle.
Guld.
Man blir ju tårögd! Underbara bilder!
Grymt!
Vad sjönger dom egentligen?
Är det ett bestämt språk/text eller är Bylle en scatman?
Riksdåren Olov insinuerar att det indirekt är hans förtjänst att Sirius tagit två raka segrar. Han har fullständigt vunnit kriget mot rimligheten nu.

Riksdåren Olov insinuerar att det indirekt är hans förtjänst att Sirius tagit två raka segrar. Han har fullständigt vunnit kriget mot rimligheten nu.

Visste du inte att Olov och Andreas Brännström är en och samma person?
Nä, det visste jag inte. I så fall utnämner jag Andreas Brännström till mannen med svårast humor i norra Europa...

Humor -- kul men svårt!
Ha Bylle får ta över efter mig anytime
Lugn nu! Han får inte lämna buren än, så mycket kan jag säga!
Glömt att kommentera den här matchen märker jag. Men det var verkligen steg i rätt riktning vi fick se. :)