Serieledarna på bortplan känns ju inte så där jättelätt precis. Men, men, kan Valsta slå dem så borde vi kunna det. Försiktigt optimistisk inför matchen. Tippar 1-1 eller nåt sånt.
Karlstad-Sirius, lör 28:e
vore kul att få livskris och dra dit, ingen som vill dra en road trip a la thelma & louise?
Ändra inte på ett vinnande lag heter det ju, men med Haisem tillbaka (spelade U21 härom dagen) så lär det bli åtminstone en förändring. Frågan är om det blir Dillan eller Fernberg som får sätta sig på bänken?
"kniv-jonas" och "johann" vill åka till karlstad imorgon men vill inte vara en duo. De kan informera om att det kostar 420 kr tur och retur med tåg. Häng med då!!!
Vi kan bli en trevlig trio iaf, jag tar morgontåget till karlstad.
Vi funderar på 11 tåget vill ha med oss någon till
Befinner mig utanför Karlskoga,ungefär sju mil från Karlstad. Tyvärr har jag nog för många plikter här för att hinna med matchen men finns det en möjlighet så försöket jag ta mig dit.
Tänker lite såhär om matchen: http://www.unt.se/blogg/blogg.aspx?blogg=1093110
Jag är ju en stor vän av bortamacher, men jag vågar mig inte riktigt iväg tyvärr. Jag har övertrasserat mitt bortaresekonto ganska rejält så för husfridens skull blir det till att sitta vid datorn.
Bra inför-läsning bror! Och trevlig rapport från träningen. Kanske man kan vara försiktigt o-negativ. Men man vet ju å andra sidan hur förtvivlat svårt vi kan ha mot lag som är bra defensivt. Ja, ja. Blir väl ångest som vanligt.
Bra inför-läsning bror! Och trevlig rapport från träningen. Kanske man kan vara försiktigt o-negativ. Men man vet ju å andra sidan hur förtvivlat svårt vi kan ha mot lag som är bra defensivt. Ja, ja. Blir väl ångest som vanligt.
Jag har också en jättebra känsla! Kom igen Sirius! 2-0 till de goda... ;)
... och det blev till slut 3-0 till de goda. U-N-D-E-R-B-A-R-T!
Så skönt att målproduktionen börjar lossna och att Bylle återigen får hålla nollan. Fantastiskt!
Så skönt att målproduktionen börjar lossna och att Bylle återigen får hålla nollan. Fantastiskt!
Riktigt skön seger! Starkt att vinna komfortabelt med god marginal borta mot ett förväntat defensivt starkt gäng! Tabelläsningen blir allt trevligare!
Japp, tackvare det tredje målet så avancerar vi till en fjärdeplats på bättre målskillnad.
Väsby United lär dock vinna hemma mot Boden.
BK Forward - Vasalunds IF känns däremot mer oviss. Kanske X.
Väsby United lär dock vinna hemma mot Boden.
BK Forward - Vasalunds IF känns däremot mer oviss. Kanske X.
Dubbelpost
Sirius är så jävla coola.
Härligt Sirius! Skönt att ha anfallare som levererar.
Bra gjort. Viktiga poäng, serieledaren fick däng och sist men inte minst är det alltid fint att - oavsett klubb eller sport - mala ner dryga värmlänningar.
alla värmlänningar är inte dryga, det är göteborgare du tänker på
Från Laget i Solstans sida:
"Redan när lagen ställde upp för presentation så fick jag en känsla av ett fysiskare lag än KBK. Det var lite medium mot XL."
Yeah
"Redan när lagen ställde upp för presentation så fick jag en känsla av ett fysiskare lag än KBK. Det var lite medium mot XL."
Yeah