Jävlar i havet!
Umeå-Sirius, 3:e juli
Svårt spännande.
spontanbil nån?
Jag kan acceptera ett kryss, men en förlust skulle vara mycket olycklig. Då kan uppförsbacken bli för brant under hösten. Hoppas att både OZ och Clage kan spela.
Jag accepterar kryss om de lovar att vinna på Studan sen.
Vad kostar det att flyga? Att bila låter väl maffigt.
Det verkar knepigt att hitta billiga flyg. För 1300sek kunde man få paketet:
ARN - Ume 17:00 (ankomst 18:00)
Ume - ARN 18:25 (ankomst 19:25)
eller för 4000sek
ARN - Riga - Ume
(även här utan möjlighet att se själva matchen)
ARN - Ume 17:00 (ankomst 18:00)
Ume - ARN 18:25 (ankomst 19:25)
eller för 4000sek
ARN - Riga - Ume
(även här utan möjlighet att se själva matchen)
Malmö Aviation från Bromma har tider som passar men det landar på 3500 ToR...
Fasiken; kan inte Ågerup starta "Uppländsk Supporterutveckling AB" och pytsa in ett par millar. Vore fint med en liten reskassa till våra unga talanger.
Blir en grymt spännande plingsöndag! De kan kasta in en Galloway, en Blomqvist eller hela Umedalens samlade rödvinsvänster; Sirius har ett fint bortafacit!
Och låt Dillan få speltid; spiriten, frisyren, namnet - mycket rockenroll där!
Blir en grymt spännande plingsöndag! De kan kasta in en Galloway, en Blomqvist eller hela Umedalens samlade rödvinsvänster; Sirius har ett fint bortafacit!
Och låt Dillan få speltid; spiriten, frisyren, namnet - mycket rockenroll där!
Högbergs buss jag e på :-)
Fy fan vilken viktig match! Gah! Men bortafacitet ser ju som sagt ganska fint ut so far..
Jag vill åka till Umeå.
du är ung, lifta!
Umeå leder serien och Sirius ligger som bekant 2:a, men de blåsvarta har ännu inte förlorat på bortaplan ännu, så man hoppas ändå på Siriuspoäng.
S L
S L
du är ung, lifta!
haha, kastade om bokstäverna i sista ordet där ... :D
Någon man kan lifta med? :)
Jag ger upp Umeå. Trots att jag är ledig och barnen är annorstädes går det ju inte att ta sig dit på något rimligt vis. Inte med buss, inte med flyg och inte med tåg, om man inte tar nattåget hem. Och 6-7 bil enkel resa lockar inte heller.
Återstår bara att maila norrstream på info at norrstream punkt se och be dem sända.
Återstår bara att maila norrstream på info at norrstream punkt se och be dem sända.
Kolla på liverapportering tillsammans i morgon? Alex eller Stadsparken? Nån måste ta med ett datat.