Börjar kanske bli dags för en matchtråd..?
Själv har jag onda aningar om ytterligare ett kryss, vilket sannolikt drastiskt skulle försämra förutsättningarna för den fortsatta serien.
Uppmanar grabbarna på planen att ta tre poäng och en gång för alla bevisa att jag inte har något sjätte sinne.
Tyvärr sätter arbetet stopp för min närvaro.
#1 ·
Tifo
· 2011-08-14 09:54
Surt att inte Carlos får lira, men det är ju som det är. Läskig och viktig match, som alla andra, men rolig arena! Jag är svårt päpp som vanligt!
#2 ·
Håwe
· 2011-08-14 16:37
I stort en riktigt stabil insats med extra stora plus för Kim, Linus och ett piggt inhopp av Emir. Om man ska hitta något att klaga på så är det väl backlinjen som trots att den inte utsattes för mycket ändå känns svajig. Allt för mycket bollduttande och oprecisa passningar. Blomman sliter och trasslar men det är inte många passningar som hittar rätt och Fernberg har fortfarande en betongklump till fot. Vi får bekänna färg mot ett formstarkt Frej nu. Vinst där så tror jag vi ror hem det här.
Skön vinst, trots en del fortsatta problem med målsump och indianare. Men gud vad HTFF var bleka, eller var det vi som var så jädra bra?
#4 ·
johann
· 2011-08-15 16:23
rekommenderar 24unts inslag från matchen för en myshyllning från allas vår favorit-jämt
#5 ·
RRR
· 2011-08-20 09:57
Emir gjorde ju ett grymt inhopp, hoppas på nåt liknande i dag