mayborn verkar kontraktslös, är det nått för oss?
Mayborn
Gamla Mayborn, fina Mayborn....
Jag gillar maya men tvivlar på att han platsar.
Jag tror inte han är aktuell för Sirius faktiskt. Men för mig får han gärna komma och provträna och spela ett par träningsmatcher. Det går ju rykten om att han skitit i att försäsongsträna...
Nej, det där blir nog inge bra.
det blir iaf mer rocknroll med maya. frågan är om man vill ha rocknroll. jag gillar mer alt.country a la berglund
Rocknroll är kul... men har ingen aning om var klubben står och tycker i frågan. (och ja Kniv-Jonas, det är för din skull jag ska börja göra en del inlägg här igen. Vissa kommer uppskattas och vissa kommer få motstånd... =) )
Välkommen tillbaka ex17! Dina inlägg uppskattas av alla även om inte alla alltid håller med dig. Så är det.
Aaa gött
Hall für alle! =)
Och där dog det :-)
He he.. Ex 17 menar förstås TRÄNINGSHall für alle! =)
Om det är som han säger dvs en full satsning på bandyn så kan han ju få komma tillbaka. Men jag tror inte det är aktuellt vi har redan tre forwards i truppen. Men visst är han billig så kanske han får plats.
Möjligtvis kan någon omskolas. Jacobsson var t ex mittfältsgigant som yngre om jag förstått saken rätt. Jag tror det skulle vara lattjo med Maya. När jag luskade lite i lördags så sas det att det nog var närmare 10% chans än 50%.
dvs 0% ??
Har inte IKEA nåt lämpligt lag?
Mayborn kan ju bli lagkapten och ha en sån där röd bindel med en vit cirkel och någon konstig svart symbol.
Nu är han i alla fall i stan och tränar med ett blåsvart lag nära dig
LÃ¥ter intressant!
Gamla Mayborn, fiiina Mayborn ... Har han mognat? Fine, welcome back!
Hoppas att han inte mognat, jag gillade honom som han var sist. Maya i tunnan...
Hoppas han lärt sig vad man säger och inte säger då.
Han snackar väl inget?
Angående anledningen som diskuterades på gamla forumet som ni verkar ha fallit bort.
Jag hörde att Mayborn tagit upp att han tyckte att spelsystemet/tänket inte var så bra/lite naivt och därför fick lämna. Man kan tänka att han tom förordade lite blåsvart tänk och att det inte föll i god jord. Fast rykten är rykten.
Jag hörde att Mayborn tagit upp att han tyckte att spelsystemet/tänket inte var så bra/lite naivt och därför fick lämna. Man kan tänka att han tom förordade lite blåsvart tänk och att det inte föll i god jord. Fast rykten är rykten.
I UNT deklarerade Maya ganska så klart och tydligt att han vill tillbaka iaf. Och lite annat gott snack. Så bollen ligger nu hos Sirius/Berglund, som gillar Maya sedan tidigare, så relationen kan nog beskrivas som ömsesidig. Så tja, varför inte!?
Höjer vi våran högerhand för Mayborn nu alltså? har ju sjungit den några gånger men inte sett han spela så många matcher, vore fint o ha lite substans bakom en sång :)
På förra inlägget svarar jag: ???
För övrigt tycker jag vi har nog med forwards som det är...
På förra inlägget svarar jag: ???
Gamla mayborn, fina mayborn, mayborn vår ***ist, vi höjer våran högerhand för mayborn vår ***ist :D
Jag litar på att Berglund tar rätt beslut. Sex veckor på keso och kutande upp ned för slottsbacken får nog pojken i form till premiären.
vi älskar maya vår maya vår tyska lilla piraya?
Maya ska tydligen spela med dom Blå-Svarta i dag! Vad tycker ni om det?
Platsar han så ser jag gärna honom i blåsvart.
Det bloggas till höger och vänster, alla kan inte uttrycka sig som Cicero. I ivern att skriva något fyndigt kan det istället bli pannkaka av alltihop. Mayas blogg var klantig, värt böter kan man diskutera. Fast ok, det var kanske en nyttig läxa för honom. Tänker vi efter kan Västra i princip bli fällda för hets mot bandyordf. i varje match. Så vem kastar första stenen.
Nä välkommen Maya, till en rolig bandysäsong !!
Det bloggas till höger och vänster, alla kan inte uttrycka sig som Cicero. I ivern att skriva något fyndigt kan det istället bli pannkaka av alltihop. Mayas blogg var klantig, värt böter kan man diskutera. Fast ok, det var kanske en nyttig läxa för honom. Tänker vi efter kan Västra i princip bli fällda för hets mot bandyordf. i varje match. Så vem kastar första stenen.
Nä välkommen Maya, till en rolig bandysäsong !!
Hoppas han platsar, vore kul med maya i laget.
Är han bra ska han spela i blåsvart. Han är ju ingen brottsling precis, ba en "skön" lantis.
Två mål gjorde han mot ryssarna, glad såg han ut att vara också.
Det är kallt i en hall.
Det är kallt i en hall.
Platsar han i laget så är det klart han ska ha kontrakt. Jag tror Berglund har det rätt klart för sig hur han vill göra.
10/90 chans på Sirius enl Berglund i dagens lokalblaska, men sedan tar han tillbaka uttalandet...
Tror han behövs, vi behöver en måltjyv till! känns det som efter dom 2 första matcherna i championscup
Jaha idag ska vi få svar på Maybornfrågan! Jag tror jag vill ha honom...
Kan inte annat än hålla med.
Med Mayborn i laget lattjar vi med Jenisej, utan honom har vi jämt upp med Ljusdal.... ;-)
Med Mayborn i laget lattjar vi med Jenisej, utan honom har vi jämt upp med Ljusdal.... ;-)
Maya i Sirius 2011 är lite som 4LP-boxen "Garry Nilsson - The Complete Recordings". Lite onödig men kul att ha om priset är rätt.
Om du tjatar så kommer han att ge ut den, snart....
Kan det bli bättre..... Garry på vinyl! Snacka om äktgubb!!!
Dagens möte mynnade ut i att Berglund ska sova på saken. UNT vinklar det till att det skulle vara i princip klart att han får plats eftersom han efter mötet åkte till Relitahallen där Sirius hade träning.
Han verkar sova onödigt länge den där Berglund... Hela historien blir bara konstigare och konstigare....
Det talar väl för att bägge parter är rätt sugna men att man fiskar efter någon med lite cash och/eller ett sjysst jobb som också är sugen.
Västrafolk behöver hamna på maktpositioner I Uppsala så vi kan erbjuda spelare utvecklande doktorandplatser istället för lön i blåsvart.
http://www.unt.se/sport/foljetongen-mayborn-rullar-vidare-1476063.aspx
http://www.unt.se/sport/foljetongen-mayborn-rullar-vidare-1476063.aspx
Ska kolla möjligheterna till en gästprofessur.
Har inte den institutionen lagt ner för länge sedan?
Tänkte på nåt ämne där ingen märker vad de gör, typ Antikens kultur och samhällsliv eller Gallenisk farmakologi.
Välkommen tillbaka Maya!