Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Västra Sidan-relaterat

Ny hemsida!

Som ni ser är nu nya hemsidan lanserad. Här kan ni skriva om det är nåt ni saknar eller om det är något som inte fungerar.

Det enda jag har noterat hittils är att å, ä och ö inte fungerar i vissa forum.
Fab!
guld!

rullmenyerna funkar bara på förstasidan för mig, på övriga sidor så hamnar de "bakom".

bilderna i bortaguiden funkar inte heller

samt att forumet verkar ha missat de senaste dagarnas inlägg.

jag kör explorer ska sägas.

grymt jobb!
Menar du att bilderna i bortaguiden ar for sma eller syns de inte alls? For mig funkar det som det ska, men jag har bara gjort om nagra av bortaguiderna an sa lange, det tar en massa tid att forstora alla bilderna.

Jag uppmarksammar var tekniska support pa problemet med menyerna.
de är bara kryss för mig, inga bilder alls
Aha, det ar nog for att bilderna fran gamla hemsidan inte har foljt med, utan bara de som jag har forstorat och laddat upp pa nytt. Bilderna kommer upp sa smaningom, men sa har kommer det iallafall att bli da:

http://vastrasidan.temp.citynetwork.se/web/gefle-if/
stiligt!
Jag kommer till gamla hemsidan om jag trycker på "Hemsidan"-länken här på forumet. Oklart.
Ja, en del inlägg verkar ha fallit bort. Annars fantastiskt bra!

EDIT: Den hoppar mellan nya och gamla ibland. Det man skriver på gamla syns inte när den byter till nya och tvärt om.
NICE!!!
Finfint!
I bildgalleriet under fotbollsbilder är jag rätt säker på att bild 10 är en bandybild. Fast jag har haft fel förr.
BIlderna 11 och 12 är också bandy.
Tjusigt!
Finessig! Bra också att gamla forumet lever vidare, det är ju rätt så bra som det är.
Johann, 90-talet ringde. De vill ha tillbaka sin webläsare!
Ha ha!
Jag måste hålla med 70. Johann, använder du Winamp och Windows 95 också eller?
Jag har också explorer. Vadå är det ute eller?

Jag har också explorer. Vadå är det ute eller?

+1
Har Påven rolig mössa?
Ni ungdommar och era trender.

Vill tillägga att jag har winamp också. Vad ska man ha ist?
Vad är winamp?
En musikspelare.
jag "har" inget, jag bara lånar det av mina barn
Winamp tycker jag inte ska förknippas med win95. Jag använde det så sent som för ett par år sedan. När Spotify och iTunes blev ett tvång tog det över musikstyrandet för min del. För övrigt föredrar jag att surfa med Google Chrome.
Vi som är gamla nog att ha ett arbete har inte så många möjligheter att välja varesig webläsare eller övriga verktyg....

"Win 95.... Oh, I used to dream of Win 95"
shit vilken snygg hemsida vi "fått"! tack för det grabbar!
Har uppdaterat våra ramsor nu - är det något jag har glömt?

http://www.vastrasidan.se/web/ramsor
Sirius hej!

Pippi!
Rumänska:
"Så vinner DU förstås"

Tyskens hårdrocksramsa!
Jo, jag hade glömt en, 2027-ramsan! Men de där andra behöver man väl knappast skriva ner texten till?
Bra uppdaterat! På "åh heja blått å svart" tror jag att just den meningen är skriven en g för mkt. Det va allt.
Det står hela tiden att det finns nya inlägg i trådar där det inte finns några nya inlägg...det är lite irriterande.
Bara för att du har elefantminne. Jag kommer aldrig ihåg om det är DADADAA DADADA HEJ! eller NANANAA NANANA HEJ!
Apan: Det verkar finnas en bugg som gör att den sista sidan i en del trådar inte syns på själva forumsidan. Som tråden "Norettan 2011" t.ex, den ser bara ut att ha fyra sidor, men egentligen har den fem. Det kanske är därför du inte ser de nya inläggen? Vet inte vad buggen beror på dock.
Där ser man. Undrar vilka världsomvälvande diskussioner jag går miste om egentligen?

Där ser man. Undrar vilka världsomvälvande diskussioner jag går miste om egentligen?

Du kan ju se dom redan nu, för om du klickar dig in så kan du bläddra fram till sidan 5 av diskussionen som Bruk exemplifierade. Så är det iaf för mig.
DADADAA DADADA UUUUUUH ska det vara. Hade det varit NANANAA NANANA HEJ! hade den hetat tyskens schlagerramsa.
En ramsa är ju inte med, Anti-ESK raman ("Vi komma, vi komma från Upplands enda stad"), även om man hoppas att vi aldrig mer ska behöva sjunga den.
TACK Brukarn
Jag får väl skriva ner den jävla ESK-ramsan då, eftersom det ser ut som vi måste sjunga den nästa säsong. En annan jag inte tagit med är kvartsfinalramsan vi sjöngmot Vetlanda. Den kan man ju hoppas att vi får användning för igen.
För vi ska sänka er i ån,
på vår resa genom kvarten.
Sen så åker vi till Hälsingland,
och spöar Byn!
*Tjalalalala Sirius, tjalalalala Sirius...*
Vetlandaramsan får vara med också.

Nu har jag fått till hela allsvenskan och superettan i bortaguiden i godtagbart skick. Arbetet fortskrider nu långsamt med elitserien i bandy.
Vore kul med medlemsbloggar. :)
varken bortaguiden eller "media" funkar för mig nu. "internal server error" står det
Ibland ligger sidan nere under kortare perioder. Funkar det nu för dig eller?
jepp, skümt
Kul initiativ med intervjuer! Varför inte en med Kjelledine?
Kjelledine är såklart en given kandidat som framtida Siriusprofil. Men nästa gång hoppas jag att det blir någon med bandyanknytning.
Vore kul med nån spelare från de mindre glamorösa åren
Berätta om de glamorösa åren Johann.
hehe, har ett vagt minne av nån kvartsfinalvinst här om året... kan ha varit en dröm dock
Josse!!!!
Ubbe?
Ubbe blir brai, även om han nyss intervjuades av Skåpet. (Vem gräver fram och lägger upp Skåpet förresten?)
två dryga påpekanden:

under fliken "medlemskap" står det "nu kan du lösa medlemskap för 2010"

i sidan på till exempel bortaguiden står det "Medlemskap 2011
- Intresserad av att gå med i supporterklubben?"

det är ju 2012 nu!!
Det går ännu inte att lösa för 2012 så det stämmer, men där det står 2010 får vi ändra så snart man kan lösa för 2012.
hemsidan ligger nere för mig...
allt är nere för mig utom just hemsidan, men det är väl åldern...
Testar ett inlägg bara för det ryktas om att nåt är knas med forumet
Och det gick ju bra :)