Farbror
· 2011-09-01 10:40
· 2581 visningar
"Sirius bandy har under åren känt ett enormt stöd från Västra sidan många plan.
Västra är ett av "loken" som drar tåget..Nu ser vi gärna att "någon" el några
är intresserade av att bidra i Sirius bandys styrelse...Detta ska inte vara ett
operativt jobb utan tanken är att jobba med strategiska långsiktiga frågor.
Är du intresserad..Kontakta nuvarande ordf Janne Sjonemark/ janne@siriusbandy.se
alt sekr Linda Persson linda84persson@hotmail.com
Riktigt kul om någon/några vill vara med & bygga "morgondagens bandyförening"...
Styrelsen Sirius bandy..."
#1 ·
Lars
· 2011-09-01 13:23
Viktigt att tänka på i detta är att vi enligt våra stadgar är en oberoende supporterklubb.
Om någon vill sitta med i styrelsen i Sirius så får det därför inte vara i Västras "namn"
#2 ·
John
· 2011-09-01 21:39
Jag tolkar det som att vi bjuds in som en slags remissinstans och det bör ju inte krocka med stadgarna om några vill vara med och ge sina synpunkter på det ena och det andra eller vad som nu ska planeras.
Jag vill att Farbror ska bli bandypamp!
#4 ·
Joint
· 2011-09-02 09:22
Det ena utesluter inte det andra. En Västra-medlem kan förstås ingå i styrelsen utan att vi på något sätt blir en officiell supporterklubb.
#5 ·
John
· 2011-09-03 14:44
Har någon anmält sig?
Känns som vi inte bör dra ut på det här så det inte riskerar rinna ut i sanden, det skulle inte se så bra ut.
Om ingen vill så kan jag ställa upp men det kan vara bättre om det inte är någon som sitter i västras styrelse. Jag kan tänka mig två, en yngre och en äldre så det blir en dynamisk duo.
#6 ·
johann
· 2011-09-03 16:01
jag vill men får inte för Janne Johansson :(
#7 ·
John
· 2011-09-03 16:39
skit i han och bli en del av framtiden.
#8 ·
johann
· 2011-09-03 17:01
helt ärligt så vill jag inte
men jag gillar fan on the board-konceptet, väl beprövat i england
Jag skulle vilja, men som medlem i två andra styrelser räcker inte tiden till.
#10 ·
John
· 2011-09-03 22:52
Knivjonas aka "kramis" och "red fury" farbror känns som en stabil anti tramsinduo.
Hets
hets
grupptryck!