Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Väsby United - IK Sirius, mån 3/10 19.00

Torskar vi den här är det väl dags att ge upp, men vinner vi är ju fortfarande rätt hyfsat med. En sån här match borde vi väl fan kunna få ihop en buss till!?
Ack, vem har lärt ungdomen av idag att hoppas?? Står det på skolschemat månne?
Håller med Sakul; det är klart ni skall fara till Väsby och heja allt vad tygen håller!
1 . johann
Viktiga matcher i Väsby brukar vara kul!
2. John

Älskar vallen i väsby.
3 Hawkeye
Med Petter avstängd och Clage och Fernberg på skadelistan kan jag tänka mig följande elva:
Bylle - Linus, OZ, Calle, Haisem - Blomman, Kim, Carlos - Ante, Sosseh, Moses
Den svåra frågan är om Gurra ska starta eller ej. Jag tycker att han har sett lite trög och tung ut i de inhopp han gjort så jag är tveksam.
Får Ante spela mot Väsby?
Ante får spela.
varför då?
Spelar Sirius lika dåligt och oinspirerat som mot Karlstad har vi nog en stor chans och vinna ;-)
Sirius står alltså i 3,50. Åkej...
Oroväckande att Carlos har skadekänningar. Utan honom, Petter och Clage har jag lite svårt att se hur vi ska kunna formera ett tillräckligt starkt mittfält.
Dagen D!!!!!!!!
Ja det är illa nog att Petter är avstängd. Vi måste fan ha med Carlos!

Sedan kan jag iofs tycka att det är skönt att för en gångs skull gå in i en match som underdogs. Har inte varit många på den här säsongen.
Kan inte Carlos sela kan man ju alltid hoppas på att Jepser Nyholm kommer in och dominerar eller nåt. Verkade het i U21 senast! Sosseh/Blomman/OZ är väl alternativen i mitten annars, Moses möjligtvis. Självklart bäst om Carlos kan spela, men vafan. Kan ta det här ändå!
Sjukt pepp idag. Dags att ge spelarna hemmaplan på vilundavallen.
Fler än jag som inte har något vidare flyt på webbsändningen...?
Nä, den är ju vrålkass! Slutade kolla nu.
Det var du som sabbade sändningen tror jag bestämt, nu flyter det rätt bra.
Bilden uppdateras typ var 10:e sekund, så den har man ju begränsad glädje av. Ljudet funkar iofs bra.
Jaaaaaaaaaa!
Hurra! Nu blir det roligt att komma hem till Forward! På förhand iallafall (antijinx).
Underbart!
Jaha, nu börjas det igen då. Men det kan jag ta...
Oooo...det där var gött! Sosseh, vilket vinnarskalle!
Jag noterar att vi har vunnit alla matcher i år som Gurra startat ;-)
Härligt att alla kämpade. Så ska det se ut.
Första gången jag bevittnar en vinst på bortaplan. Typ tionde gången gillt! ÄNTLIGEN!
Jävligt skön vinst! Och trevlig resa!
Härlig match! Det var fint att se er också Västringar! Hoppas de visar fler matcher nu på sluttampen.

Sirius Hej!
Bra, bra. Vi visade att vi är seriens bästa defensiva lag. Och Sosseh blev hjälte för andra matchen på rad. Sååjaa!
http://vastrasidan.temp.citynetwork.se/web/article/kuken-ballen-underbara-javla-vilundavallen/

det börjar bli värt att klicka in sig på huvudsidan och inte bara gå direkt till forumet nu. hoppas att vi kan keep it up.
Håller helt med. Önskas: intervju med Jannis. Eller Gabbe.
Galet fin löpning av Sosseh, men varför tar inte målvakten bollen? Hur som helst; Tack för det!
Nån som vet hur det är med Linus?
Spricka i armen tydligen, osäkert om han kan spela nåt mer i år.

http://www.unt.se/sport/smedjegarden-har-armen-i-gips-1481653.aspx
Men helvete också!
bajs
>>>RRR, fan vad du forumbajsar då... :D
ur aikbloggen.se, kul med credd. även om vi var liiiite mer än en handfull va?

"På tal om att imponera förresten, Siriusklacken (jo de finns tydligen!) var ena jävlar på att hålla låda med fyndiga ramsor och bra ljudnivå trots att de bara var en handfull. Credit is given when credit is due, oavsett lag."
för aik är allt några få även om de låter mer per capita än aik