Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Damkval

Kan väl vara värt en egen tråd eller? Stuvsta har den obehagliga färgkombinationen grönsvart, så det blir nog inte svårt att tycka illa om dem. Så hoppas jag att ni sjunger "Vem älskar Stuvsta - ingen alls", det hade jag gjort om jag kunde vara där.
Mäh, använd tråden som jag har startat då. Hur såg det ut idag?

Och f.ö. så är Jenny Jansson också en Cornelislåt:

http://open.spotify.com/track/6z24hRTYq1WyvKNFpPwd5E
Jag såg bara första halvlek och den inleddes dåligt av blåsvart. Men man kom loss bättre ju längre halvleken pågick och man hade en gäng ruggiga chanser och borde rimligen ha haft ett par bollars ledning. Det kändes oroväckande bekant. Stuvsta hade förvisso en frippe som gick i underkanten av ribban och studsade ner på precis rätt sida mållinjen. ANnars var de rätt uddlösa framåt. Men i andra satte de lyckligtvis sina chanser!
det var inget snack i andra, det här ska de fixa. annars var det ju guld att vinna BÅDE match och straffläggning. bästa av två världar
För en gångs skull är jag kluven inför en Siriusmatch. Svägerskans dotter som jag följt sen barnsben är reservmålis i LIndsdal. Jag hoppas på oavgjort så får dom krossa Stuvsta sen. Det är väl två lag som går upp?
Grattis tjejer!
Kul och rättvist!
Och nu är de Sirius på riktigt också! Grattis tjejer!
Härligt! Då släpper vi Danmark till nästa säsong då, och följer Sirius enda lag i Norrettan - fingers crossed...
Man får gratta flickorna!