Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Vasalund - Sirius 16/10 kl 17

Näst sista (serie)matchen för säsongen. Blomman tillbaka efter avstängningen. Något nytt om Linus arm?
Hörde för ett tag sedan att Clage skulle vara tillbaka till denna match. Något nytt där? Fast han platsar väl iofs inte...
Hoppas på följande startelva: Bylle - Blomman, Gurra, Calle, Haisem - Kim, Carlos, Petter - Linus, Sosseh, Ante

Kom igen nu Sirius och visa hur bra ni kan vara!!!
Vilken härlig stämning det var!
Grymt bra alla!
Yes, och nu blir det oliiiidligt spännande!
Kollade på UNT24 om matchen i dag. Skanderar Bylle "Fotboll! Fotboll! Fotboll!" på slutet? I så fall är det nog det roligaste jag sett på rörliga bilder.
Ja visst skriker de det! :D
Tack!
Fruktansvärt bra insats idag av alla inblandade! Tack som fan för en fin utflykt!
"Fotboll! Fotboll! Fotboll!" HAHA! Bylle efter förra segern på 24unt är kul också. Natthumor!
Nån måste ju genast skriva supporterrapport på matchen och lalla upp på förstasidan.
t.ex DU!
Får jag? Får jag? Jag mejlar en liten skrift till nån.
Göre göre
jag mailade min till brukarn sist.

btw, vi var fler på skyttis än vad åtvid var i sundsvall igår när de blev klara för AS. geografiskt avstånd och vardag, visst men ändock.
Jag mejlade till Västra-adressen. Borde väl vara nån som läser. Eller?
Jag kan skicka vidare den till Brukarn
Fint! Texten kommer upp idag, imorgon ska jag försöka ladda upp några bilder till också.
Snyggt skrivet, Tifo!
Tack! Ett par stavfel hittar man så här när man spanar på det i efterhand, men men..
Haha man får akta sitt beteende nu när västras resor blir allmänna handlingar.
Åh så fint skrivet och så fick man lite historieförfalskat framstå som 100% rolig :)
Hmm, frugan kände sig lite utpekad, men vinet var fint, men man saknade lammsteke
He he.. Hängas ut den som hängas ut bör!
Shiraz? Lammstek? Vafalls?

I övrigt; fint jobbat Västra! Grym reseskildring Joint!
fast det är tifo som skrivit! bra av joint i övrigt dock!
Ja, Joints lilla solodans i samband med ett byte (?) var en av många många höjdpunkter på dan.
När Moses byttes in var det ju! Fantastiskt!
Moses tackade och tog emot så det stod härliga till! Han måste ha blivit galet päpp! Duh, Moses Ogbu, duh-duh-duh-duh-duh...

fast det är tifo som skrivit! bra av joint i övrigt dock!

Naturligtvis. Ära den som äras bör. Blev förvirrad av finvinet som omnämndes.
Så vackert allt är! Texter, danser, sång. Fan vad man kände sig isolerad i det där båset bredvid den galna speakern med liverapportering.
Ensamt på toppen?
eller botten. ensamt i alla fall. dags att sluta liverapportera efter den här säsongen tror jag.

eller botten. ensamt i alla fall. dags att sluta liverapportera efter den här säsongen tror jag.

NEJ!