Tror ni det blir en buss till Zinken eller brukar ni ta tåget? jag tänkte vara piiinbrinnandeskitfull så jag kan inte köra bil dit...
Annandagen
Buss eller tåg de spelar ingen roll - för jag ska till zinken när sirius lirar boll.
Buss blir det garanterat - återstår att se om vi själva ordnar eller om man får åka med Sirius bussar.
Funderar på tåg kul att ta en öl i stockholm efter.
sant sant.
Tåg låter som en bra ide för mig
Jag vill åka buss och gå in för halva priset!
Jag vill åka buss, gå in för halva priset och sen skita i att åka tillbaka.
Jag vill åka buss, gå in för halva priset och sen skita i att åka tillbaka.
Jag med!
Högbergs kommer anordna buss till annandagen. När mer info om det dyker upp så startar vi en resetråd här och gruppanmäler oss så vi hamnar i samma buss om det blir fler än en.
Nu finns det ju bussresa klar.
Avresa från Storgatan vid Uppsala Konsert o Kongress (UKK) kl. 11.30
Matchstart kl. 13.15
Åter Studenternas ca 16.30
PRIS:140: -/pers.
Entré betalar var och en på plats vid Zinken
Vuxna 150.-
Ungdom 13-18 år och seniorer 100.-
Anmälan på tel. 018-10 25 00 (senast 23/12)
Jag är Noll päpp på att åka. Väners hemma 30:e känns betydligt häftigare. Men det är ju bara jag.
Avresa från Storgatan vid Uppsala Konsert o Kongress (UKK) kl. 11.30
Matchstart kl. 13.15
Åter Studenternas ca 16.30
PRIS:140: -/pers.
Entré betalar var och en på plats vid Zinken
Vuxna 150.-
Ungdom 13-18 år och seniorer 100.-
Anmälan på tel. 018-10 25 00 (senast 23/12)
Jag är Noll päpp på att åka. Väners hemma 30:e känns betydligt häftigare. Men det är ju bara jag.
Jag åker nog tåg jag.
Då jag kommer åka alternativt färdsätt till zinken och inte vill släpa runt på alla flaggor resten av dagen-kvällen i Stockholm så undrar jag om någon hjälte kan ta över flaggansvaret och frakta dem T&R på annandagen?
(förväntar mig inga positiva svar)
(förväntar mig inga positiva svar)
Nej jag tänker bli askalas och snurra vidare i storstaden så det är ju bättre om nån som ska bussa tar flaggorna.
Sen får vi väll bestämma en gemensam tågavgång för festargänget så det blir lite drag.
Tio över elva är väl ett vettigt alternativ, då hinner vi i god tid till matchen, till och med uppsöka en öllokal. Dessutom så hinner juldagsfirare skaka av sig lite av bakfyllan.
Skaka och skaka. Hinna äta pytt-i-panna och dricka knapp menar du?
Pantsätt allt ni äger och satsa på seger åt de goda ty jag såg Östros på Konsum i dag.
Jag är lite orolig att du såg han för tidigt, det är fem dar kvar.
Du får räkna bort helgdagarna,typ.
Jag röstar för tio över tio annars blir det tajt.
haha
Är det nån som ska ha morgonfest?
jag och svågern tar tåget från södra förorten till Zunken
Jag kan förvisso ha morgonpartaj själv...enda risken är att jag blir för full och förför mig själv men det är sånt man får ta.
Jaaa! Det blir Annandagsbandy för mig med, fast Div 1 Norra Härnösands AIK - Selångers SK. :)
All bandy är bättre än ingen bandy alls, speciellt med ett "Sirius"lag som Selånger.
All bandy är bättre än ingen bandy alls, speciellt med ett "Sirius"lag som Selånger.
Vilket tåg blev det nu?
Jag skall med bussen, är det inte någon annan som skall åka med den.
S L
S L
Jag insåg ju att jag redan kommer vara i Sthlm imorgon. Vilken pub tänker festfraktionen förära ett besök?
hade blivit tåg från avesta om det funnits biljetter :( hela jävla julen har bara varit ett strul av resor
Jag sluter också upp på puben vilken det nu blir. I fjol var vi på Dovas va?
Jag skall med bussen, är det inte någon annan som skall åka med den.
S L
Jag tar också bussen.
Var vi inte på Krukan?
Krukan verkar öppna 11. Hittar inga tider på Dovas.
Min tanke är att vara på Krukan vid pass tolv.
Jag kommer också dit runt 12!
skönt med en pinne