Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Bandy

Kungälv-Sirius

Den 9 januari möter vi kungälv o matchen kan man se på olearys. Antar att det inte blir fullsatt men risken finns alltid så jag tycker vi skriver upp oss här så kan jag ringa o boka bord så vi hamnar brevid varandra.

1. Kniv-jonas
2. John
Här finns mer fakta. Tror det kan bli foerjeavla kul. Fast svår match dåra.
http://siriusbandy.se/web/article/se-kungalv-sirius-pa-olearys/

1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
4. Lars
1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
4. Lars
5. Tifo
1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
4. Lars
5. Tifo
6. haze
7. Nyllet
1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
4. Lars
5. Tifo
6. Haze
7. Nyllet
8. Wirre
1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
4. Lars
5. Tifo
6. Haze
7. Nyllet
8. Wirre
9. Hawkeye
RRR
1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
4. Lars
5. Tifo
6. Haze
7. Nyllet
8. Wirre
9. ThomasD
Nu blev det rörigt.

1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
4. Lars
5. Tifo
6. Haze
7. Nyllet
8. Wirre
9. Hawkeye
10. RRR
11. ThomasD

Såja!
12. Ola
1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
4. Lars
5. Tifo
6. Haze
7. Nyllet
8. Wirre
9. Hawkeye
10. RRR
11. ThomasD
12.OIa
13.Pagge
14.Amin

Har bokar åt oss 14 nu
Mycket möjligt att jag kommer men eftersom jag inte är säker så skiter jag i att skriva upp mej.
Ny match nya tag. Nu har kungälv vunnit nog på hemmaplan tror på en jämn tillställning där vi vinner med 6-2 :)
1. Kniv-jonas
2. John
3. Steffot
4. Lars
5. Tifo
6. Haze
7. Nyllet
8. Wirre
9. Hawkeye
10. RRR
11. ThomasD
12.OIa
13.Pagge
14.Amin
15. johann
Hoppar över ollan och kolla hemma. Ollan kostar pengar och sånna är jag inte begåvad med.

Nu måste vi börja ta lite oväntade vinster. 4-3 inför 35 pers eller nåt.
Läs intervjun med Putte på svenskafans.
http://www.svenskafans.com/bandy/KungalvSirius-i-TV4-Sport-429949.aspx
Känns skönt att veta att Putte inte har för avsikt att lämna Sirius efter denna säsong.
Två grader plus och snöblandat regn under motorvägsbron vad det verkar. kul.
Går matchen på en vanlig kanal också?
Snyft.. Jag kommer att finnas på olearys.. Dock fel olearys.. Men tror på 3-7.. Jag funderar på att strejka under matchen..
Matchen går på TV4 Sport. Småbarnsföräldraalternativet.
Vilken tid ska man dyka upp? Jag tänkte komma ner vid 18:00.
Nån gång måste ju Kungälv tappa poäng på hemmaplan, frågan är om det blir i dag dock.
När kommer folk till O'Learys?
17.30 här
Eftersom eliten är på ollan får man hålla hov här ist.

Hoppas vi inte försöker bevaka den här ledningen nu. Jag är skitnervös.
Fan vad skönt och rättvist! Kung Eskhult!
Gött mos.
Satt fint, tack grabbar
Finns bara en Andreas Eskhult!
Eskhult, du är och förblir den starkast lysande stjärnan på den blåsvarta himlen! Men tack också all ni andra blåsvarta krigare för matchen i kväll!
kanonmatch av Sirius och det borde ju kunnat blivit ännu större siffror men härligt se Eskhult i aktion iagen! Hoppas det nu stärker självförtroende för framtida matcher, slå Kungälv borta är nästintill bragdliknande!
Det finns bara en Andreas Eskhult! Så grym, så stor.

Och Sälen. Den här matchen visade han att det är befogat att han är landslagsaspirant.

Vi tar en taktisk triumf mot Kungälv. Det är kul att se, efter att ha blivit taktiskt berövade mot lag som Villa.

Kungälv, alltså. Dags att plocka lite färre poäng nu kanske? Fler lag kommer att syna dem.

Slutspelshoppet tändes, men lär kanske slockna redan på lördag. Lite signifikativt för säsongen -11/12, känns det som.
Visst, Sälen är grymt bra. Fast utkasten kan han slipa på...

Minns den gamla goda tiden med Jörgen Johansson som ofta hade assistpoäng på utkasten till brorsan Stefan. Hans teknik var att kasta bollen stenhårt flackt i isen mitt på egen planhalva. Det gör det svårt för motspelarna att stoppa. Går bollen sedan igenom till rättvända anfallare i fart kan det bli en bra målchans. Tips från coachen.
fö kan jag inte komma på lördag så om det är nån som bryr sig om flaggor så kan jag lämna över nyckeln nån kväll...typ fredag eller nåt.