Vann första träningsmatchen 3-2 mot Bajen. Tuff serie i år, typ hälften av lagen åker ur. Inte stängd serie.
Vi snackar damlaget dåra
Fanns tydligen redan en sån tråd... Deleta denna tråd tack.
Kan ju behövas en ny tråd när det är ny säsong. Eller kanske ett nytt delforum? Det lär väl bli populärare än innebandyforumet iaf, kan jag gissa.
Nytt delforum tycker jag.
Behövs det verkligen? Så många inlägg kommer det nog inte att göras.
Samma tråd! Vi har ju inte separata för junisar etc. Bättre att behålla logiken med varsitt delforum för fotboll och bandy.
Jag tycker att det blir lite rörigt att ha allt om damfotbollen i samma tråd, den blir ganska lång och kan handla om vitt skilda saker.
Det är ju bara härligt!
Ta bort innebandyforumet och släng upp ett Sirius DFK-forum.
Jag tycker inte heller damerna har med fotboll att göra... Alltså forumet menar jag förståss... eller :-)
Undrar om de kommer att spela med fullt lag nån gång under serien, tycker alltid en 3-4 st är iväg på landskamper eller nåt jävla Upplandslag.
Det är väl bara att starta trådar här under fotboll precis med herrarnas matcher? Fotboll som fotboll.
Jag har alltså ändrat ståndpunkt i denna fråga tydligen.
Dock, fan vad förvirrande det är när offsella å sjuente skriver "Sirius" om både dam och herr. "Sirius värvar" och så vidare. Så vidare det röra sig om Sirius Dam. Jag kan kanske förstå att tidningssajterna vill jaga knapptryck, men siriusfotboll.com borde tydligare markera vad som är dam och herr. Tack på förhand om någon webbansvarig läser detta och styr upp det.
Senaste notiserna liksom:
» BP i Svenska Cupen
» Ny träningsmatch inbokad
» Ingen fortsättning för Kango
» Vilka har kommit och vilka har gått?
Senaste notiserna liksom:
» BP i Svenska Cupen
» Ny träningsmatch inbokad
» Ingen fortsättning för Kango
» Vilka har kommit och vilka har gått?
håller med. bara ett litet Herr: eller Dam: innan rubriken skulle stilla förvirringen
Hen...
I henfotbollen intet nytt - en essä av John "Flex" Flemström
John Henström...