Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Västra Sidan-relaterat

Tidningen Uppsala/Uppsalatidningen

...(vad den nu heter) har en helsida om VSS från Väsbymatchen. Rolig läsning faktiskt. Kändes skönt att journalisten struntade i att publicera bilden på mig i den fula gula jackan.

Rekommenderas.
Ni var så snygga i gula jackor. Lite Västeråsvarning där.

Journalisten var ju med i ena bussen också, han är Siriussupporter.
Vi på landet får den först i morgon så den som väntar på nåt gott.
Vi som bor i Stockholm då? :(
Nån kanske kan scanna blaskan?
Eller läsa den i PDF-format på nätet!

Se till så att du har Acrobat Reader installerat och klicka på "Senaste nummret" nere till vänster.

http://www.direktpress.se/uppsala/t1u.htm

Rolig läsning, alltid kul med lite mediatäckning ;-)
Fantastisk läsning! Åh hur länge kan man dra ut på denna segeryra? hur länge som helst hoppas jag... Kan inte nån skriva en tjock roman om alltihopa?
Vackert. Förbannat vackert. Förresten kan man kolla in Studan på Google Earth, när man har långt hem.
Det ska stå egget för övrigt inga kommentarer skäms för mycket.
hehehe näe vaddå du är ju en levande legend nu Jonas!
Kniv-Jonas, medias nya gullegris!
Håkan Wikströms krönika i dagens UNT har rubriken "Västra Sidan - det är äkta supportrar".

Det ni!

Luktar lite om Håkan Wikströms krönika, efter VSK matchen i somras ville han inte medge att det är skillnad på supportrar och supportrar utan drog oss alla över en kam och insinuerade att vi hade varit inblandade i nån slags supporterbråk. sniff sniff det luktar
Jo. Visst är det så. Men det är bra med publicitet, det är bara för oss att fortsätta med det som han skriver, att inte slåss eller ställa till det för klubben, utan att stötta Sirius på alla sätt vi kan. Så kanske han kommer att vara tvungen att skriva om oss igen.
Det gör verkligen ingenting alls att media gullar med Västra. För det första så gör dom rätt i det och för det andra lockar det säkert mer folk. Nästa år räcker det nog dessvärre inte med årets uppslutning för att höras mer än de andra.
Däremot ska vi väl kunna vinna publikmatchen i premiären på Rambergsvallen (om det nu ryktas rätt om premiärmotståndare)!
Har de inte nån form av klack vid namn "Getingarna" eller nåt?
http://www.getingarna.net/?width=1082&height=637

Jodå, det har dom.
Jag konstaterade att forumet mest handlade om pajkastning Göteborgslagen emellan..