Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Resa till Väsby 8/10

Jag antar att det är ganska många som vill åka till Väsby, dock så tror jag att många åker i egna bilar samt att alla stockholmare inte vill åka till Uppsala för att åka buss, så därför blir det ingen stor buss.

Men en minibuss kommer vi att boka, om den blir full så finns det några som kan köra sin privata bil.

1. Lars
2 kniv-jonas
Uh! Hata måndagar! Sämsta dagen för mig. När avgår minin?
3. Bigbadda
Typ 18:00
Det låter bra. Vill nog dock veta plats också innan jag tar steget att boka in mig.
Fyris torg, det såg jag som självklart, men vi kan ju hämta upp dig någon annanstans på vägen om det skulle underlätta.
Nu har jag bokat minibussen.
Avgång från Fyris Torg 18:00, priset är 100kr per person.

1. Lars
2. Kniv-Jonas
3. Bigbadda
1. Lars
2. Kniv-Jonas
3. Bigbadda
4. Alexis
1. Lars
2. Kniv-Jonas
3. Bigbadda
4. Alexis
5. John
1. Lars
2. Kniv-Jonas
3. Bigbadda
4. Alexis
5. John
6. Hawkeye
Jobbar ju i 08-området så jag tar pendeln dit och tar nog upptåget hem om det inte finns nån ledig plats i en bil. Bärs innan?
1. Lars
2. Kniv-Jonas
3. Bigbadda
4. Alexis
5. John
6. Hawkeye
7. Steffe

Blir tajt men det ska gå. Hur i Helvete jag ska till mig till Enköping vette fan... Men det ska gå det också på nåt sätt.
Det är ju Sveriges närmaste stad så det borde ju vara lätt som en plätt
Jag tar gärna en bira och en matbit innan match. Åker också kommunalt.
Vore onekligen gott med både öl och mat. Ska försöka smita tidigare från jobbet men de kommer säkert inte att funka.
blir fan min första bortamatch iår, ganska pinsamt, men satan va peppad jag känner mig
Jag anmäler mig för minibus än så länge. Om det blir stor interese jag kan köra bil och har tre platser till!

1. Lars
2. Kniv-Jonas
3. Bigbadda
4. Alexis
5. John
6. Hawkeye
7. Steffe
8. Gabbe
1. Lars
2. Kniv-Jonas
3. Bigbadda
4. Alexis
5. John
6. Hawkeye
7. Steffe
8. Gabbe
9. Farbror

Torde betyda att minin är full.
Och fullare lär den bli
Eftersom minin är full rullar farsans bil till Väsby. Finns en eller två platser lediga, bara att hojta till. 70 kan få åka hem med oss annars.
Tackar
nån som tänk ta en öl eller två innan bussen går?