Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Resa till Enköping från Stockholm

Well, minibuss? Kollektivt och sen en aslång promenad? Kollektivt och taxi? Vi borde lätt vara 10 pers.
Alla ska med!
1. Hoff
Låt oss först kolla hur många som är på innan vi bestämmer färdmedel.

1. Hoff
2. Lemon
Gillar idéen!

1. Hoff
2. Lemon
3. POGA
Jag tycker den här idén är skitcool (även om det väl går ut över Uppsalabussen), hoppas verkligen ni får ihop en minibuss. Kolla med styrelsen om de kan sponsra den med några hundringar också.
Jag tror att påverkan på uppsalabussen är extremt marginell.
1. Hoff
2. Lemon
3. POGA
4. Olof
Jamen vaffan

1. Hoff
2. Lemon
3. POGA
4. Olof
5. CarlApan
Kom igen nu bönder! 10 ska vi väl få ihop. Är det någon som har bil eller blir det att hyra? Blir vi tio lovar jag att köpa 5 flaskor Kir som färdkost.
Jag har en bil som rymmer fem. Fast roligare med minibuss.
Ja kom igen nu stockholmare!!
-en given faller bort pga utlandsvistelse...

Som sagt! Fredag o dessutom sista (så vida d inte blir kvalspel) bortamatchen för säsongen!

edit

Sista away iaf...
Som sagt! Fredag o dessutom sista (så vida d inte blir kvalspel) bortamatchen för säsongen!

edit

Sista away iaf...

"Edit", från min sida: Matchen spelas inte på fredag, utan på måndag. Andra bullar då? Hoppas på många huvudstadsbönder och stolta Uppsalabor på plats.
Hur blir det? Vilken tid måste vi dra etc?
Om vi bara är fem och Lemon har bil känns det som han får bestämma.
Jag följer gärna med om det blir något utrymme kvar.
Hur blir det? Lär väl inte fixa minibuss kanske? Lemon, säg en tid och plats.
Jag har hämtat bilen nu. För mig passar det bäst om vi kan träffas utanför Hotell Alexandra på Magnus Ladulåsgatan 44, vilket ligger mycket nära Södra station, men grön till Medis fungerar också. Matchen börjar 19.00. Det tar timmen dit. Det är i rusningstrafik varför kanske 30 min för trafik och 15 min för parkering och för säkerhets skull. Då får vi 17.15. Vad sägs om det?
Ses där då!
Taget!
Fint. Ansluter!
Låter bra, ses där och då.
Om det är något kan ni ringa mig på