CarlApan
· 2012-10-25 09:22
· 3369 visningar
Äntligen!
På fredag är det dags och satan vad jag har längtat efter det här. Viktigt att vårt nya blåsvart fick ta två pinnar ner i Motala också. Jag tror absolut att vi kan ta GAIS om vi har en bra dag och allt fungerar någorlunda som det ska. Hoppas verkligen att det kommer mycket folk så att alla nya spelare får känna på vilken grym stämning det kan vara på Studan.
Bra premiär. Jag tror på vinst, dock inte lika klar som i går. 5-4 till de goda. Virre fortsätter att spotta mål och Maya får sätta en balja.
1256 pers dyker upp.
#1 ·
Nyllet
· 2012-10-25 12:22
Neutralisera Murren och det kan bli en ny vinst. 1313 pers.
Sirius Hej!
Mja han passade ju fram till båda målen mot Väners så det kan ju bli lite obehagligt.
Jaja såklart, nåt med V var det iaf.
Alla lag heter ju nåt på V så jag har full förståelse för att du blandar ihop dem.
#6 ·
Joint
· 2012-10-25 18:48
Det kom nästan 2 000 pers förra året då vi hade Gais i hemmapremiären. Premiärsegern mot Motala i bagaget borde kunna locka ett 100-tal extra, men jag tror att det stannar vid 1 234 pers. "Folk" prioriterar nog söndagen högst. Vad gäller matchen så tror jag på en jämn tillställning. Det klassiskt svåra "andra-året" väntar Gais och får man bara bot på Murren så är mycket vunnet. Borde kunna bli en jämn match. Dubblar upp förra årets hemmapremiär och säger 2-2.
#7 ·
70
· 2012-10-25 18:51
Svårt att va päpp innan fotbollen är över, men kul ska det bli! :)
Tror så klart på seger. Men så vet jag ju ingenting om GAIS bandy :)
Prioritera å prioriter. Det här borde ju vara perfekt uppvärmninf för dom som diggar fotboll mer. Bandyfest på fredagar slår ju alla andra förfester.
Seger 4-1 och 2027 på läktaren är galet päpp på bandyn.
#10 ·
Tifo
· 2012-10-25 23:24
Ja jävlar vad kul det ska bli!
Synd med torsk i andra träningsmatchen, men vi har fortfarande gott om tid att hitta formen till säsongen börjar 27 februari.
Tragiskt, men det är precis så det känns.
tre saker tar jag med mig 1 nej vi spelar inte rakare 2 wigrens idioti att ta utvisning när vi ligger under är inte ok 3 ryssen har inget att hämta i sverige men vi kommer sjua kämpa blåsvart lite sött lite saslt
#15 ·
Joint
· 2012-10-27 00:37
Ryssen Azarenkos hockeytackling efter tajmouten är ju bara så onödig. Vi hänger med rätt så bra i långa stunder mot ett slutspelsaspirerande Gais, vilket faktiskt bådar gott, men juniormisstagen blir påtagliga stundtals.
Trist med en 26 matcher lång jävla transportsträcka till en kvalserie, men ja, det känns inte mer hoppfullt än så. Kämpa...
Tycker inte Axarenko var så pjåkig. Tyckte också om vad Grachev pysslade med. Det som oroade mest var väl kanske att Fall, Limpan och Putte - typ de som ska röra om och skapa lägen framåt för fw var så bleka.
Ärligt talat var det där det värdelösaste jag sett...nånsin. Patetiskt. Men jag tror vi kommer blanda högt med lågt. Jag tror fortfarande på slutspel. -sirius hej!