Västra Sidan Forum – arkiv
Användare

← Sirius Fotboll

Degerfors borta

Sirius möter klassiska Degerfors borta på Stora Valla lördag den 21 Jul 2007, kl. 16.

Jag kan tyvärr inte närvara (pga bröllop), men alla ni som ännu inte sett Sirius på bortaplan ges ett utmärkt tillfälle att se era favoriter på endast ca 2,5 timmes avstånd. Se till att fixa en ordentlig resa och möt på läktarplats ett av seriens bästa supportergäng, Vulkanerna.
Krossa Degen!
jag e po om jag hinner tillbaka fron min resa
Jag bommar den här. Men jag hoppas verkligen att många Västringar tar sig dit ändå! Det är en behändig och trevlig resa om man jämför med de flesta andra bortamatcherna i år.
jag ska dit med familjen!
Fan, alltså. Jag kan varken se J-södra hemma eller degen borta. Jag måste alltså vänta till den 30:e juli innan jag får se Sirius lira igen. Tungt..
Hur blir det med uppslutningen i Degen? Kan säga direkt att jag tänkte ta en bil dit. Blir det någon plats över meddelar jag det här men det är högst otroligt.

Hur blir det med uppslutningen i Degen? Kan säga direkt att jag tänkte ta en bil dit. Blir det någon plats över meddelar jag det här men det är högst otroligt.

Hoppas en av de otroliga platserna är min...
Jag + polare vill oxå dit. Undersöker bilmöjligheter, hojtar till om det finns nån ledig plats isf.
jag vill dit, men har varken bil eller körkort. Nån som ska dit och har en plats i kärran?
Jag och en kompis tänkte åka dit och tar vår bil. Jag har en susitsig bil, men två platser är lite trängre "nödsäten" ibak. Alltså kan man packa in 5 pers utöver oss om man kan tänka sig att sitta lite trångt (Det är inte outhärdligt trångt). Så det är bara att höra sig om nån vill åka med. Först till kvarn...
vi åker via örebro dan innan och till mora efteråt, så vi kan tyvärr inte bistå med skjuts.
Ryktades av Kniv-Jonas o Garry skulle köra?
Inget vidare pålitligt rykte... befinner mig i Vansbro då.
Det finns fortfarande 2 platser kvar i bilen. Blir vi full bil blir soppakostnaden bara typ 100/pers, så det är ingen kostnad att snacka om. Maila på mail@henrikjansson.se eller ring på 0730-228266 om ni vill med
Vi har 2 platser kvar i en femsitsig bil. Vi vill gärna fylla bilen och det vore extra bra om vi får med oss någon/några med körkort så vi kan bytas av vid ratten.

(f ö har inloggningsfönstret på förstasidan halkat ner till botten av "högerspalten, trodde först det hade försvunnit helt. Dvs scrolla ner ordentligt för att kunna logga in just nu.)
[quote1184781019=Hugge]
Vi har 2 platser kvar i en femsitsig bil. Vi vill gärna fylla bilen och det vore extra bra om vi får med oss någon/några med körkort så vi kan bytas av vid ratten.

Är sugen på en plats i bilen inget körkort dock.
Vet i morgon om jag kan åka hur når jag dig om det blir aktuellt.
Nä jag bangar Degen känner jag. Har varit förkyld (igen!!) hela veckan och vill bli frisk nån gång...
Skulle ner till Malmö och lira på nån festival den aktuella dagen men hela skiten blev inställd fick jag reda på i dag. Vill gärna trösta mig med fotboll i stället så har nån en ledig plats i en bil (min är upptagen, tyvärr) så maila mig på stört!
Någon från Västra som kan tänka sig att vara publikvärd Degerfors-IK Sirius FK? Gratis inträde!
Jag Bengt Trolle kommer att vara där! Ring mig eller mejla till bengt.trolle@telia.com
Vi har två lediga platser i en bil och vill förstås fylla ut dem. Så det är bara att höra av sej om man vill med. Vi sticker vid ett och åker hem direkt efter matchen.
Kan någon med tillgång till förråd eller grejer i största allmänhet få med sig ett gäng Siriusfanor / dylikt ner till Degen? VS bör ju visa sin närvaro visuellt med mer än våra halsdukar, tröjor etc och inte överlåta hela den visuella läktarshowen till Vulkanerna eller hur!?
Åker Volvo 940 västerut, så plats finns naturligtvis till fanor m.m., dessutom en sittplats.
Blir det någon krog innan matchen?
Vi räknar att vara där typ 20 i 3 då skulle man hinna ta nån öl.